نمایش نتایج 1 تا 17 از 17

نام تاپیک: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

  1. #1
    کاربر تازه وارد آواتار MasoudAliAkbari
    تاریخ عضویت
    آبان 1389
    محل زندگی
    اصفهان
    سن
    24
    پست
    35
    تشکر کردن
    16
    12 بار تشکر شده در 7 پست

    برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    جدول سودو کو یکی از معروف ترین جدول های دنیاست که انواع و اقسام مختلفی دارد.
    من در اینجا برنامه ای را با استفاده از #C نوشته ام که نوع 5*1 آن را با هر سطح دشواری حل می کند.
    امکانات برنامه:
    1. دارای چندین نمونه جدول می باشد که از منوی File و گزینه ی Examples مشاهده کنید.
    2. می توانید جدول دلخواه خود را به آن بدهید تا برایتان حل کند.
    3. حل جدول در مدت کمتر از 1 ثانیه.
    سورس اصلی برنامه حجم زیادی داشت که نتونستم اینجا آپلودش کنم اما از لینک زیر میتوانید سورس کامل برنامه را دریافت کنید. ولی فایل setup برنامه را همینجا تونستم در ضمیمه قرار بدم.
    لینک برای دانلود سورس برنامه:
    توجه:
    از دوستان پوزش می خواهم لینک قبلی مشکل داشت اما اکنون لینک اصلاح شده و در سایت دیگری آپلود کرده ام.
    لینک جدید:
    www.bigupload.com/en/file/3855/jadvale-sudoko27.zip.html

    اینم یه لینک کمکی دیگه:
    https://www.transferbigfiles.com/3e7...d8QyYVww%3d%3d
    فایل های ضمیمه فایل های ضمیمه
    آخرین ویرایش به وسیله MasoudAliAkbari : یکشنبه 14 فروردین 1390 در 14:45 بعد از ظهر دلیل: اضافه کردن لینک

  2. 4 کاربر از MasoudAliAkbari به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:


  3. #2
    کاربر دائمی آواتار Nima NT
    تاریخ عضویت
    اسفند 1386
    محل زندگی
    تهران
    پست
    2,343
    تشکر کردن
    1,452
    1,543 بار تشکر شده در 870 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    از لینک 4Shared امکان دانلود وجود نداشت ، اگر امکانش هست تو یه هاست دیگه آپلود کنید.
    ممنونم.
    پروتکتور ایرانی آرتـــــــــــــــــــان

    محصولی ایرانی جهت محافظت نرم افزارها در برابر مهندسی معکوس ، دخل و تصرف
    و کپی غیر غیر مجاز

  4. #3
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    خرداد 1388
    محل زندگی
    تهران
    سن
    28
    پست
    1,038
    تشکر کردن
    71
    515 بار تشکر شده در 402 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    لینک دانلود سورس مشکل داشت!

  5. #4
    کاربر تازه وارد آواتار wanted_boy_2010
    تاریخ عضویت
    شهریور 1385
    محل زندگی
    ایران
    پست
    37
    تشکر کردن
    54
    14 بار تشکر شده در 13 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    منم نتونستم دانلود کنم
    Talk is cheap show me the code

  6. #5
    کاربر تازه وارد آواتار MasoudAliAkbari
    تاریخ عضویت
    آبان 1389
    محل زندگی
    اصفهان
    سن
    24
    پست
    35
    تشکر کردن
    16
    12 بار تشکر شده در 7 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    لینک را اصلاح کردم.لینک جدید را تست کنید دوستان عزیز.

  7. #6
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    تیر 1389
    پست
    207
    تشکر کردن
    63
    126 بار تشکر شده در 104 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    سلام
    دوست عزیز، یه سری نکات رو باید بهت بگم:
    1. سرعت لود برنامه خیلی پایینه. باید جوری برنامه نویسی بکنی که تو کامپیوترهای کم سرعت هم برنامت با سرعت معقولی اجرا بشه
    2. فکر نکنم قرار دادن 369 تا textbox اون هم به صورت دستی ایده خوبی باشه
    3. جای توضیحات در مورد چگونگی بازی داخل منوی help و جای توضیحات در مورد نویسنده برنامه داخل منوی about هست نه وسط صفحه اصلی برنامه
    4. از 20 تا منویی که تو برنامت گذاشتی فقط 3 تاش کار میکنن. منوی اضافه جلوه خوبی به برنامه نمیده
    الگوریتم برنامت رو هنوز نگاه نکردم، به همین خاطر راجع بهش اظهار نظری نمیکنم
    موفق باشی

  8. کاربرانی که به خاطر مطلب مفید unknown.unforgiven از وی تشکر کرده‌اند:


  9. #7
    کاربر دائمی آواتار amirsadeghi
    تاریخ عضویت
    اسفند 1384
    محل زندگی
    system32\amir.ocx
    پست
    515
    تشکر کردن
    4
    179 بار تشکر شده در 102 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    البته بسیار ممنون از اینکه این برنامه رو نوشتید و قرار دادید
    البته نکاتی که دوستمون گفتن رو هم مد نظر قرار بدین
    سعی کنین یکم روی استاندارد سازی برنامه ها بیشتر وقت بزارید. اینجوری تو کارای پیچیده تر کمتر به مشکل بر میخورید
    باز هم تشکر
    راههایی که به آینده ختم می شوند رفتنی نیستند، ساختنی اند!
    No Risk, No Reward

    بحث، تبادل نظر، مقاله، کد های آماده و ... در مورد شبکه های عصبی :
    http://barnamenevis.org/showthread.php?59371

  10. 2 کاربر از amirsadeghi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند:


  11. #8
    کاربر تازه وارد آواتار MasoudAliAkbari
    تاریخ عضویت
    آبان 1389
    محل زندگی
    اصفهان
    سن
    24
    پست
    35
    تشکر کردن
    16
    12 بار تشکر شده در 7 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    نقل قول نوشته شده توسط unknown.unforgiven مشاهده تاپیک
    سلام
    دوست عزیز، یه سری نکات رو باید بهت بگم:
    1. سرعت لود برنامه خیلی پایینه. باید جوری برنامه نویسی بکنی که تو کامپیوترهای کم سرعت هم برنامت با سرعت معقولی اجرا بشه
    2. فکر نکنم قرار دادن 369 تا textbox اون هم به صورت دستی ایده خوبی باشه
    3. جای توضیحات در مورد چگونگی بازی داخل منوی help و جای توضیحات در مورد نویسنده برنامه داخل منوی about هست نه وسط صفحه اصلی برنامه
    4. از 20 تا منویی که تو برنامت گذاشتی فقط 3 تاش کار میکنن. منوی اضافه جلوه خوبی به برنامه نمیده
    الگوریتم برنامت رو هنوز نگاه نکردم، به همین خاطر راجع بهش اظهار نظری نمیکنم
    موفق باشی
    با تشکر بسیار از شما دوست عزیز به خاطر انتقادهای مفیدتون اما یک سوال از خدمتتون داشتم
    موارد 3 و 4 را متوجه شدم اما اگه میشه لطف کنید بگید اگه بخوام سرعت لود برنامم بالا نره چه کار کنم و به جای استفاده از textbox از چی استفاده کنم
    آخه من تازه #C را یاد گرفته ام و هنوز حرفه ای نیستم اگه بتونید کمکم کنید ممنون میشم.

  12. #9
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    تیر 1389
    پست
    207
    تشکر کردن
    63
    126 بار تشکر شده در 104 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    اگه بخوام سرعت لود برنامم بالا بره چه کار کنم و به جای استفاده از textbox از چی استفاده کنم
    میتونی برنامت رو گرافیکی بکنی و با استفاده از بدست آوردن مختصات مکان کلیک شده روی فرم فقط توی همون خونه یه textbox بسازی. با این کار عملاً تو هر مرحله داری 368 تا textbox از برنامت حذف میکنی

  13. #10
    کاربر تازه وارد آواتار MasoudAliAkbari
    تاریخ عضویت
    آبان 1389
    محل زندگی
    اصفهان
    سن
    24
    پست
    35
    تشکر کردن
    16
    12 بار تشکر شده در 7 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    نقل قول نوشته شده توسط unknown.unforgiven مشاهده تاپیک
    میتونی برنامت رو گرافیکی بکنی و با استفاده از بدست آوردن مختصات مکان کلیک شده روی فرم فقط توی همون خونه یه textbox بسازی. با این کار عملاً تو هر مرحله داری 368 تا textbox از برنامت حذف میکنی
    اگه لطف کنید بیشتر واسم توضیح بدید ممنون میشم مه تو عمل چه کار باید بکنم
    اگرم افتخار بدید و آنلاین تو چت واسم توضیح بدید که دیگه حرف نداره
    (البته ببخشید اگه توقعم زیاده ها)

  14. #11
    کاربر دائمی آواتار amirsadeghi
    تاریخ عضویت
    اسفند 1384
    محل زندگی
    system32\amir.ocx
    پست
    515
    تشکر کردن
    4
    179 بار تشکر شده در 102 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    میتونی عکس جدول رو به صورت خالی بکشی و مثلا توی یه picture box بزاریش
    بعد مختصات کلیک موس روی تصویر رو بخونی و بعد پردازشش کنی ببینی مربوط به کئوم خونه میشه
    بعد تکست باکست رو میاری اونجا نشونش میدی و مقدار وارد شده رو میریزی توی همون خونه آرایه
    راههایی که به آینده ختم می شوند رفتنی نیستند، ساختنی اند!
    No Risk, No Reward

    بحث، تبادل نظر، مقاله، کد های آماده و ... در مورد شبکه های عصبی :
    http://barnamenevis.org/showthread.php?59371

  15. #12
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    تیر 1389
    پست
    207
    تشکر کردن
    63
    126 بار تشکر شده در 104 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    اگه لطف کنید بیشتر واسم توضیح بدید ممنون میشم مه تو عمل چه کار باید بکنم
    اگرم افتخار بدید و آنلاین تو چت واسم توضیح بدید که دیگه حرف نداره
    ترجیح میدم همین جا توضیح بدم تا بقیه دوستان هم استفاده بکنن. از اون جایی که مبحث گرافیک و اضافه/حذف کردن کنترل با استفاده از کد مربوط به تاپیک نمیشه و احتمالش هست که پاک بشه، توضیحات مختصر میدم. واسه گرافیکی کردن فرم و رسم خط توی فرم میتونی این برنامه رو نگاه بکنی. در مورد اضافه یا حذف کردن کنترل هم نمونه کد زیر کمکت میکنه
    private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    foreach (Control cntrl in this.Controls)
    {
    if (cntrl.Name == "textBox")
    {
    this.Controls.Remove(cntrl);
    return;
    }
    }
    TextBox textBox = new TextBox();
    textBox.Name = "textBox";
    textBox.Location = new Point(10, 10);
    this.Controls.Add(textBox);
    }

    تو این قطعه کد با کلیک کردن روی Button1 یه textbox ایجاد و با دوباره کلیک کردنش اون textbox حذف میشه

  16. #13
    کاربر دائمی آواتار amirsadeghi
    تاریخ عضویت
    اسفند 1384
    محل زندگی
    system32\amir.ocx
    پست
    515
    تشکر کردن
    4
    179 بار تشکر شده در 102 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    البته به جای ایجاد میتونی از خاصیت visible و location استفاده کنی
    بسیار بسیار راحت تر و بی دردسر تر!
    راههایی که به آینده ختم می شوند رفتنی نیستند، ساختنی اند!
    No Risk, No Reward

    بحث، تبادل نظر، مقاله، کد های آماده و ... در مورد شبکه های عصبی :
    http://barnamenevis.org/showthread.php?59371

  17. کاربرانی که به خاطر مطلب مفید amirsadeghi از وی تشکر کرده‌اند:


  18. #14
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    تیر 1389
    پست
    207
    تشکر کردن
    63
    126 بار تشکر شده در 104 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    نقل قول نوشته شده توسط amirsadeghi مشاهده تاپیک
    البته به جای ایجاد میتونی از خاصیت visible و location استفاده کنی
    بسیار بسیار راحت تر و بی دردسر تر!
    اینم یه راهشه ولی باید دقت کنی که بازم تو لود برنامه همه ی اون textbox ها درست میشن فقط نشون داده نمیشن، که باز هم سرعت لود رو میارن پایین

    پ.ن: الآن منظور آقای صادقی رو متوجه شدم، حرفشون کاملاً درست و به جاست. روشی که فرمودن روش خوبیه
    آخرین ویرایش به وسیله unknown.unforgiven : سه شنبه 16 فروردین 1390 در 11:50 قبل از ظهر

  19. #15
    کاربر تازه وارد آواتار MasoudAliAkbari
    تاریخ عضویت
    آبان 1389
    محل زندگی
    اصفهان
    سن
    24
    پست
    35
    تشکر کردن
    16
    12 بار تشکر شده در 7 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    نقل قول نوشته شده توسط amirsadeghi مشاهده تاپیک
    البته به جای ایجاد میتونی از خاصیت visible و location استفاده کنی
    بسیار بسیار راحت تر و بی دردسر تر!
    منظورتون اینه که فقط بیام خصلت visible مربوط به textbox ها را false کنم و با کلیک روی یک خانه کدی بنویسم که textbox فعال شده و نمایش داده شود؟

  20. #16
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    تیر 1389
    پست
    207
    تشکر کردن
    63
    126 بار تشکر شده در 104 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    منظورتون اینه که فقط بیام خصلت visible مربوط به textbox ها را false کنم و با کلیک روی یک خانه کدی بنویسم که textbox فعال شده و نمایش داده شود؟
    منظورشون اینه که یه دونه textbox تو برنامه بذار، وقتایی که لازمش نداری نشونش نده و وقتایی که لازمش داری تو مکانی (خونه) که احتیاج داری نشونش بده

  21. کاربرانی که به خاطر مطلب مفید unknown.unforgiven از وی تشکر کرده‌اند:


  22. #17
    کاربر دائمی آواتار amirsadeghi
    تاریخ عضویت
    اسفند 1384
    محل زندگی
    system32\amir.ocx
    پست
    515
    تشکر کردن
    4
    179 بار تشکر شده در 102 پست

    نقل قول: برنامه حل جدول سودوکو (sudoku)

    نقل قول نوشته شده توسط unknown.unforgiven مشاهده تاپیک
    منظورشون اینه که یه دونه textbox تو برنامه بذار، وقتایی که لازمش نداری نشونش نده و وقتایی که لازمش داری تو مکانی (خونه) که احتیاج داری نشونش بده
    دقیقا همینطوره!
    شما یه دونه تکست میزاری ولی نشونش نمیدی
    هر جا کلیک شد همونجا نشونش بده فقط یادت باشه که تشخیص بدی که باید مقدارش رو تو کدوم خونه آرایه بریزی...
    راههایی که به آینده ختم می شوند رفتنی نیستند، ساختنی اند!
    No Risk, No Reward

    بحث، تبادل نظر، مقاله، کد های آماده و ... در مورد شبکه های عصبی :
    http://barnamenevis.org/showthread.php?59371

  23. کاربرانی که به خاطر مطلب مفید amirsadeghi از وی تشکر کرده‌اند:


برچسب های این تاپیک

بوک مارک کردن این تاپیک

بوک مارک کردن این تاپیک

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •