نمایش نتایج 1 تا 2 از 2

نام تاپیک: عدم نمایش آیکن در مرورگر کروم در برنامه انگولار متریال

  1. #1

    عدم نمایش آیکن در مرورگر کروم در برنامه انگولار متریال

    سلام دوستان
    من چند روزی هست که انگولار متریال رو شروع کردم .الان وقتی می خوام تو برنامم از ایکن (md-icon) استفاده کنم تو مرورگر فایرفاکس درست نشون می ده اما تو کروم نشون نمی ده ...لطفا کمکم کنید

    کد HTML:
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"><html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /><title>Untitled Document</title>        <link rel="stylesheet" href="./lib/angular-material/angular-material.min.css"/>  
    </head>   <body ng-app="myApp"  >
    
    
            <script src="./lib/angular/angular.min.js" ></script>  <script src="./lib/angular-animate/angular-animate.min.js" ></script>   <script src="./lib/angular-aria/angular-aria.min.js" ></script>   <script src="./lib/angular-material/angular-material.min.js"></script>
       <script>       angular.module('myApp',['ngMaterial'])       .run(function(){           console.log('myApp is ready!\n\t saeid ');       })
    
    </script>
    <md-toolbar>    <h2 >اولین برنامه من  </h2> </md-toolbar><div class="container" layout="row" flex>    <md-sidenav md-is-locked-open="true" layout="column" class="md-whiteframe-5dp"  > 
    <md-list>     <md-list-item>         <md-button>          <md-icon md-svg-src="./img/3.svg" class="avatar"></md-icon>          سعید                 </md-button>     </md-list-item>     <md-divider></md-divider>
     <md-list-item>         <md-button>          <md-icon md-svg-src="./img/3.svg" class="avatar"></md-icon>          مینا                 </md-button>     </md-list-item>  <md-divider  ></md-divider> <md-list-item>         <md-button  >          <md-icon md-svg-src="./img/3.svg" class="avatar"></md-icon>          سارا                  </md-button>     </md-list-item> <md-divider ></md-divider>                                  </md-list>
    
    </md-sidenav><md-divider ></md-divider><md-content id="content"   class="md-whiteframe-20dp" flex>Content 1</md-content></div>      <span>سعید ایمانی </span>
         <style>.myClass{font: arial;direction: rtl}.red{background-color:red}.pink{background-color:#8e44ad}
             </style>
    
        </body>
    </html>

  2. #2
    کاربر تازه وارد آواتار Spate
    تاریخ عضویت
    آذر 1383
    محل زندگی
    Shiraz
    پست
    87

    نقل قول: عدم نمایش آیکن در مرورگر کروم در برنامه انگولار متریال

    فایل svg رو توی دایرکتوری assets و زیر دایرکتوری دیگه (مثلن: assets/images) ذخیره کن.

تاپیک های مشابه

  1. سوال: مشکل در برنامه نویسی سی شارپ.عدم نمایش اطلاعات در datagridview
    نوشته شده توسط meysam9980 در بخش C#‎‎
    پاسخ: 3
    آخرین پست: یک شنبه 18 مهر 1395, 07:33 صبح
  2. عدم نمایش آیکن در کنار منوهای ایجاد شده
    نوشته شده توسط CodeforLife در بخش Android Studio
    پاسخ: 1
    آخرین پست: دوشنبه 15 شهریور 1395, 10:39 صبح
  3. سوال: عدم نمايش اعداد در باكس تكست هنگام اجرا برنامه
    نوشته شده توسط navaroo در بخش برنامه نویسی در 6 VB
    پاسخ: 3
    آخرین پست: چهارشنبه 14 مرداد 1394, 23:10 عصر
  4. سوال: عدم نمايش عکس در مرورگر firefox
    نوشته شده توسط darioush01 در بخش ASP.NET Web Forms
    پاسخ: 6
    آخرین پست: سه شنبه 09 مهر 1392, 18:13 عصر
  5. سوال: مشکل عدم نمایش پروژه در مرورگر
    نوشته شده توسط h05531n در بخش ASP.NET Web Forms
    پاسخ: 5
    آخرین پست: سه شنبه 20 فروردین 1392, 13:27 عصر

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •