با سلام
من دانشجوی فوق دانشگاه ازاد در رشته نرم افزار هستم.تاکنون زبانهای زیادی را به ارائه دادند که الزاما همگی انها مورد قبول بازار کار و دنیای امروز برنامه نویسی نبودند.بهرحال تا به امروز تخصصم طراحی صفحات وب با asp.net و از طریق vb.net و همچنین ساخت Application از طریق Vb.net بود.اما همیشه فکر می کردم که یک چیزی در زندگیم کمه و با من جور نیست.یعنی همیشه وقتی کامپیوتر را روشن می کردم میل و رغبت انچنانی برای باز کردن ویژال استودیو نداشتم ولی ناچارن این کار را می کردم.
تصمیم دارم که یک رویه مشخص را دنبال کنم و برای همیشه با as.net و vb.netخداحافظی کنم و برم سراغ چیزی که برای اجرای برنامه هایش نیازی به فریم ورک نداشته باشد،سطح دسترسی به منابع در حد بسیار خوبی باشد،سرعت اجرای برنامه هایش یک سر و گردن از vb.net بالاتر باشد و.. چیزی که بهش رسیدم همان ویژال سی بود که البته در قالب MFC. اول تصمیم داشتم به سراغ دلفی برم و پشیمان شدم چون واقعا حتی سینتکس این برنامه را نمیدانم(از زمانی که پاسکال را پاس کردم زمان زیادی می گذرد)
و اعتقاد دارم که سی از ان قوی تر است(نمرات و استعداد بسیار خوبی در درسهای سی دارم)حال این تاپیک را باز کردم که از دوستان برای حل مشکلاتم در ویژال سی کمک بگیرم
امیدوارم که دوستان من را تنها نگذارند.
ممنون