PDA

View Full Version : گفتگو: ارسال اطلاعات بین صفحات asp.net



Watoovatoo
شنبه 02 خرداد 1388, 16:46 عصر
سلام
من روی پروژه ای کار میکنم که در آن صفحه ای برای معرفی عناوین مقالات موجود در بانک دارم.برای این کار به بانک وصل شده و از یک حلقه WHILEاستفاده کرده ام.که با این حلقه یک یک عنوان مقالات را در linkbuttonهایی که در همان حلقه تعریف کرده ام قرار داده ام.من میخواهم وقتی این صفحه به نمایش درآمد کاربر با کلیک بر روی مقاله مورد نظرش در صفحه ای دیگرمتن مقاله انتخابی خود را ببیند.و میخواهم برای انتقال شماره مقاله انتخاب شده از querystring استفاده کنم.اما نمیدانم چه موقع و در کجا و چگونه مقاله انتخاب شده را مشخص کنم تا شماره آن را به صفحه دیگر پاس دهم.به نظر اینکار باید پس از نمایش عناوین مقالات وانتخاب یکی از آنها توسط کاربر صورت گیرد.مشکل من اینجاست که در همین صفحه ای که به بانک برای گرفتن عناوین وصل می شوم.باید بعد از رویت این صفحه وانتخاب مقاله بررسی کنم کدام مقاله انتخاب شده اما چطوری نمیدانم تورو خدا کمک کنید. :اشتباه:

mehdimdp
شنبه 02 خرداد 1388, 16:57 عصر
سلام
من نميدونم چه جوري اطلاعاتتو از بانك ميخوني و بانكت چيه
و همچنين فكر نميكنم اين روش روش مناسب و پرسرعت باشه
ولي براي اينكه كارت راه بيفته :

LinkButton1.PostBackUrl=yourpage.aspx?id=your field

iman_22a
شنبه 02 خرداد 1388, 18:13 عصر
روش کار اینه که شما با یه گریدویو عنوان مقاله ، شماره مقاله و مثلا تاریخ مقاله و سایر اطلاعات موردنظر رو نشون کاربر میدین . این گریدویو یه Datakey داره که معمولا روی کلید جدولتون تنظیمش می کنین . یک ستون هم برای LinkButoon قرار می دین (همانطور که دوستمون اشاره کردن) و خاصیت PostBackUrl ش رو بوسیله کلیدتون می سازین . کاربر وقتی روی این لینک کلیک کنه به صفحه نمایش مقالات میره و مقدار سطر جاری که روی اون کلیک شده (Id) رو بوسیله یک QueryString به اون صفحه ارجاع میده . توی لود اون صفحه ، شما QueryString رو می خونین و بر اساس اون مقاله موردنظر رو به هرشکل که دوست داشتین به طرف نشون می دین .
کل کار همین بود که توضیح داده شد .

موفق باشید

ali.akhbary
یک شنبه 03 خرداد 1388, 12:43 عصر
<asp:HyperLinkField HeaderText="Edit" ItemStyle-HorizontalAlign="Center" DataNavigateUrlFormatString="~/show.aspx?id={0}"
DataNavigateUrlFields="id" Text="مقاله" />