PDA

View Full Version : xp style

R_BABAZADEH
پنج شنبه 15 بهمن 1383, 14:37 عصر
چه طور می شه مانند بر نامه xp style ایکن ها و taskbar رو تو windows رو عوض کرد :mrgreen:

H_r_m
پنج شنبه 15 بهمن 1383, 18:38 عصر
سلام
اگه منظورتون تو وی بی هستش که اگه یه نموره جستجو میکردید پپدا میکردید :mrgreen:
http://www.barnamenevis.org/forum/viewtopic.php?t=17963
اگه نه که جای این سوال اینجا نیست که :mad:

R_BABAZADEH
شنبه 17 بهمن 1383, 10:17 صبح
سلام
1. دوست عزیز اول اینکه ناراحت شدن نداره :(
2.من نمی خواهم شکل vb رو عوض کنم
3. من می خواهم با vb شکل کل windows رو عوض کنم مانند بر نامه xp style که شکل کلی
رو عوض می کنه :evil2:

حامد مصافی
یک شنبه 18 بهمن 1383, 00:40 صبح
سلام
Style XP یک نرم افزار مبتنی بر تم است ، یعنی برای استیل دادن به پنجره ها ابتدا یک تم به مجموعه تم های ویندوز اضافه می کند و بعد تم مورد نظر را روی ویندوز اعمال می کند . برای دیدن تم های کامپیوتر خود به مسیر زیر مراجعه کنید

%WinDir%\Resources\Themes

این فایل ها پسوند msstyles دارند و مانند فایل های اجرایی کامپایل شده اند ( با Resource Hacker می تونین بازشون کنین )

اما این مسئله یه راه حل دیگه هم داره یعنی از طریق API که اتفاقاً منم دارم روش کار می کنم .

R_BABAZADEH
یک شنبه 18 بهمن 1383, 12:25 عصر
1 این فایل هارو چطور میشه ساخت
2 چطور میشه انهارو اجراکرد

حامد مصافی
یک شنبه 18 بهمن 1383, 16:27 عصر
سلام
جناب بابازاده در مورد نحوهء ساخت اونا من اطلاعی ندارم و لی در مورد اجراشون فقط کافیه در کنترل پانل و در قسمت Display تم مورد نظر رو انتخاب کنید

R_BABAZADEH
یک شنبه 18 بهمن 1383, 21:39 عصر
دوست عزیز از کمکتان متشکرم :flower:
اما هنوز این موضوع بسته نشده و منتظر نظر دوستان دیگر هستم :)

عبدالله
شنبه 01 بهمن 1384, 21:44 عصر
نیدونم شاید بشه اما با وی بی فکر نکنم

rtech
یک شنبه 02 بهمن 1384, 06:20 صبح
این هم آموزش ساخت Themes واسه XP البته ببخشید که به زبان انگلیسی هست به خدا وقت نکردم ترجمش کنم گرفتار امتحانات دانشگاه هستم وگرنه براتون ترجمه میکردم :

A Tutorial on Windows Visual Theme Creation

Please Note that I cannot guarentee this will work with all Resource Editors. I am working on a new way around this, and Visual Basic Might Help! I will try to get all the resources out and add them here later for you to use. It Takes a long time to get these resources out of the Files, but when I do, you might be able to make the files in Visual Basic. I do not know where to get Resource Hacker, so if anyone has it please post a link at the bottom.

Required:

*Visual C++ or other utility that can update resources (This will help you make the new look)

*Windows XP (Who would have thought)

*An artistic ability (Just to create the new pics)

*A lot of Time on their hands (I mean a lot)

About what you will do:

What we are about to do isn't completly done by updating resources. It takes time and the ability to make the new start menu button, task bar, and other parts that give Windows XP the new look. In the C:\windows\resources\theme Directory, the new theme and its files are stored. Copy the Luna.Theme and the Luna Directory to a new place. This will be the one we will work with.

The Process:

1)Open your editor

2)Open the file in the luna directory called luna.msstyles for resources in VisC++ or in Resource Hacker.

3)You will see different things in here, but the important part are the bitmaps. Open one and look at it(If it says it has too many colors then export it and open it).

4)Change all the bitmaps to the look you want and rename the BLUE_ part in each one to the new name.

5)Go to the next section and look at the colors resource. This is the file with the folder names in the Shell folder like NormalColor and Homestead.

6) The next few are self explainatory and are used for internal refrence. Update these using the current as an example.

7)The String Table holds the data for the fonts for Large, normal, and extra large sizes, and Company Info, and so on.

8)The TextFile Section is for the ones that were self explainatory. Themes_INI holds the display info for the display dialog.

9)Version holds the file info.

10) The ShellStyle.dll holds the pictures for the control panel and stuff.

دوستان من یک سوال هم دارم چطوری من متنهایی رو که میخوام بنویسم تو تاپیک از چپ به راست بنویسم حتی توی حالت پیشرفته هم ادیتور نداره !!!!!

rtech
یک شنبه 02 بهمن 1384, 20:03 عصر
کسی نظری در مورد پست قبلی نداره

rtech
یک شنبه 02 بهمن 1384, 20:04 عصر
سعی میکنم یک نمونه براتون درست کنم تا بهتر متوجه بشید

Sina_VB_C
یک شنبه 18 فروردین 1387, 19:02 عصر
سلام
برنامه های زیادی برای ساخت تم ویندوز هستش اگه بگردی می تونی پیدا کنی
شاید تو این باشه (http://p30download.com/)

perfeshnal
یک شنبه 18 فروردین 1387, 22:30 عصر
سلام جناب Sina_VB_C

اولا که این تاپیک مربوط به 2 سال پیشه و احتیاج به جواب دادن به این تاپیک نبود.
کسی هم که این سوال رو پرسیده می خواسته با برنامه نویسی این کار انجام شه نه با نرم افزارهای مربوطه
لطفا دقت کنید.