PDA

View Full Version : نرم افزار خريد كارت شارژ همراه اول



parisa_vb
جمعه 10 مهر 1388, 11:59 صبح
سلام...میخواستم بپرسم این نرم افزار رو چطور مینویسن..اصلا با ویژوال امکان نوشتن این برنامه هست؟...به طور کل ارتباط فرم با صفحه وب چطوره؟؟

Apache66
جمعه 10 مهر 1388, 12:02 عصر
بارها بحث شده
برای ارتباط با صفحات وب باید از Winsock استفاده کنید

parisa_vb
جمعه 10 مهر 1388, 12:07 عصر
لطفا یه نمونه کوچولو بذارین..ممنون میشم

r0ot$harp
جمعه 10 مهر 1388, 15:36 عصر
سلام...میخواستم بپرسم این نرم افزار رو چطور مینویسن..اصلا با ویژوال امکان نوشتن این برنامه هست؟...به طور کل ارتباط فرم با صفحه وب چطوره؟؟

دوست عزیز برای خرید کارت شارژ باید از سایت هایی که با ایرانسل و یکی از بانک های دارای قابلیت تراکنش اینترنتی کار کنید . یکی از نمونه های این سایت ها که بسیار عالی می باشد Irancellshop.com می باشد .

این سایت ها از بانک یک کد 15 رقمی می گیرند که با این کد و مبلغ مورد نظر به وب سرویس بانک متصل می شوند و وقتی اطلاعات مربوط به خرید از کارت کاربر در سایت بانک وارد شد بانک یک کد منحصر بفرد و پیغامی مبنی بر اتمام خرید به سایت بر می گردونه که سایت با استفاده از اون اطلاعات و مبلغ شارژ مورد نظر رو نمایش می دهد . برای تمام این کار ها باید با هدر ها و کلا وب آشنا باشین .


باتشکر احسان

kama2222
جمعه 10 مهر 1388, 18:03 عصر
دوست عزیز من این کار را دارم انجام میدهم.وقتی که تکمیل شد برای شما در سایت قرار می دهم . برای این کار باید برنامه نویسی webbrowser و تاحدی بانک اطلاعاتی و کار با ریپورت سازها را بلد باشی.
و السلام

parisa_vb
شنبه 11 مهر 1388, 12:42 عصر
دوست عزیز من این کار را دارم انجام میدهم.وقتی که تکمیل شد برای شما در سایت قرار می دهم . برای این کار باید برنامه نویسی webbrowser و تاحدی بانک اطلاعاتی و کار با ریپورت یازها را بلد باشی.
و السلام


من این نرم افزار رو برای کارت شارژ از همراه اول میخوام....میشه بپرسم این ماژولی که میگن ضد نوله یعنی چی؟؟.....چطور جلوی نول شدن رو میگیرن؟

kama2222
یک شنبه 12 مهر 1388, 09:06 صبح
شما كافي است زماني كه مي خواهيد از سايت خريد كنيد و خريد خود را ذخيره كنيد.
شرطي در record قرار دهيد كه هنگامي كه null نوشته مي شود جاي null چيز ديگري قرار دهد.
اما اينكه از سايت مخابرات اصلاً null نگيريد.به نظر من بايد با برنامه نويس سايت مخابرات صحبت كنيد.و سرعت اينترنت شما مطمئن باشد.و ترافيك سايت كم باشد.