PDA

View Full Version : گفتگو: ارتباط به microsoft project



afrooz_rahmati63@yahoo.com
دوشنبه 11 آبان 1388, 21:49 عصر
ارجاع به:




I use one ASP.NET application to connect to micrsosft project, but the problem is that whenever i open it in each local mashin( developing app mashines) it is working but at the same time if i run it trough IIS it is not working and the error show this line code...ialready search internet but i didn't find anything usefull ,maybe i am not searching very well..please I need you teachers help...i will write the error line this is just for the start of the Microsoft application so i need just run this single line to see wheter i can connect to microsoft project trough server or not.
ApplicationClass projectApp = new Microsoft.Office.Interop.MSProject.ApplicationClas s();


ببخشید مثل اینکه تاپیک را پاک کردن ولی لازم هست در این لینک جدید توضیح بدهم راه حل هم برای اون هایی که به مشکل من هم بر می خورن گذاشتم.
اولا واقعا برای شما ها که مثلا خواستید بگید خیلی ارادت به زبان فارسی دارین متاسفم.هر چند که هیچ نیازی به توضیح برای آقایان مدعی ندارم ولیکن دلایلم را ذکر می کنم.

1- من سر کار دسترسی به فونت فارسی ندارم.( بزرگترین دلیل )
2-تایپ فارسی من خیلی کند هست و سوالم را فقط نه در این فروم بلکه در چند جا کپی کردم و جوابمو هم زود گرفتم به جای سر و کله زدن با اینکه چرا فارسی ننوشتی؟
3- شما ها واقعا اینجا جمع شدید که به هم کمک کنید یا ادعا کنید که فارسی زبانین.منم مثل شما ها به موقش از اینکه فارسی زبانم طرفداری می کنم .

4- من می خواهم از طریق asp.net به microsoft project وصل بشم که البته اینکار را هم کردم و مشکلی پیش نیامد و توانستم تمامی task ها و resource هام را از طریق اتصال asp با microsoft project برقرار کنم.فقط مشکل اینجا بود که وقتی با IIS پروژه را run می کردم error می گرفت(در جواب اون هایی که میگن ربط به as.net نداره ) یعنی پروزه روی یک سیستم ولیکن یکبار local و یکبار با IIS ..در حالت local مشکلی پیش نمی آمد ولی با IIS با error روی خط کد بالا مواجه می شدم که یعنی شروع کل ارتباط بود ( برای کسانی که می گن چرا یک خط کد گذاشتی ) ..کلا من کاری به ادامه مراحل نداشتم فقط هدف سوالم این بود که چرا ارتباط local با شبکه فرق می کنه...( در چندین سیستم تست هم کردم )

نتیجه ای که از دیگر فروم ها گرفتم :

Type dcomcnfg in cmd
go to Component Services ->My Computer ->Com Security ->Lauch and Activate Permissions ->Edit Default ->Add...
Now add Network Service and allow all permisions to it.

مسیله فقط سر دسترسی هاست که برای com ها باید add شود و من نمی دانستم. البته الان باز یک سری جمع می شن می گن چرا اینجا نوشتی این ربط به شبکه و com داره ولی من این را خودم تازه فهمیدم از قبل از آقایان خیلی برنامه نویس معذرت می خواهم.

مرسی از همه

Himalaya
دوشنبه 11 آبان 1388, 22:39 عصر
ببخشید مثل اینکه تاپیک را پاک کردن

شاید به خاطر اینه که میدونن کسی حال و حوصله ترجمه متن رو نداره...هر چند که خیلی متنش ساده باشه
و وقتی میدونن که کسی این تایپیک رو نمیخونه پس دلیلی برای پاک نشدنش وجود نداره

Chabok
سه شنبه 12 آبان 1388, 14:20 عصر
با سلام

پاک شدن تاپیک مذکور بخاطر عدم رعایت قوانین سایت ،که مبنی بر رعایت ارسال هر گونه تاپیک یا پست به زبان و نوشتار فارسی است ، انجام شد .

rezaei manesh
یک شنبه 17 بهمن 1389, 11:18 صبح
سلام دوستان
من می خوام از اون گراید ms project با ملحقاتش استفاده کنم البته در یک برنامه ویندوزی؟
می خوام کاربر اطلاعات رو در صفحه ای مشابه ms project بزنه ولی داده ها در بانک اس کیو ال من ذخیره بشه
کسی می تونه راهنمایی کنه؟
در این تاپیک (http://barnamenevis.org/showthread.php?t=272571&goto=newpost) هم توضیح کاملتر دادم