PDA

View Full Version : asp.net+front page



rohollahmahmoodiany
جمعه 19 فروردین 1384, 18:57 عصر
من میخواهم صفحه ای که در asp.net کد نویسی شده است را در front page ایمبورت (باز)کنم و گرافیک ان را در این محیط طراحی کنم .

Behrouz_Rad
جمعه 19 فروردین 1384, 21:41 عصر
این کار مرسوم نیست.
هر چند که مشکلی هم از این باب به وجود نمی آید.
فقط مراقب کدهای سمت سروری که احیانا در صفحه aspx نوشته شده باشید.
موفق باشید.

rohollahmahmoodiany
شنبه 20 فروردین 1384, 03:09 صبح
از لطف شما ممنون!
حالا که اینکار مرسوم نیست ایا من هر صفحه را به طور کامل در خود دات نت طراحی
کنم یا نرم افزار کمکی دیگری وجود ذارد.در واقع برای کارهای ظریف گرافیکی چه بایدکرد.مثلا در مورد همین صفحه که در ان قرار داریم توضیح دهید(توضیح کلی)


متشکرم!

Behrouz_Rad
شنبه 20 فروردین 1384, 12:36 عصر
Front Page اصولا برای ایجاد صفحات استاتیک ایجاد شده.
یک طراح صفحات وب که قصد پیاده سازی یک Web Application را به صورت داینامیک دارد، باید به طور کامل به تگ های HTML مسلط باشد.
از آنجا که قسمتی از محتویات صفحات داینامیک از Data Source خوانده می شود، استفاده از ابزارهایی که به منظور ایجاد صفحات استاتیک به کار می روند، به هیچ وجه مناسب نیست.
بنده به شخصه در هنگام ایجاد صفحات وب داینامیک، تمامی تگ های HTML رو به شکل دستی و بدون کمک گرفتن از ویزارد یا ابزار خاصی می نویسیم.
این سایت نیز از ظرافت قابل توجهی برای ایجاد صفحات استفاده نکرده و در عین ساده بودن صفحات، استاندارد User Friendly بودن، به خوبی در آن رعایت شده.
می تونید قسمت های سفارشی رو در نرم افزار دیگه ای بسازید (Front Page، Dream Weaver و ...) و کد ایجاد شده را در صفحه aspx خود کپی کنید.
به هر حال راحتی هرکس در انجام کاری که قصد انجام اون رو داره، شرط اول انجام اون کار به حساب میاد.
یکی از دوستان بنده که یک Forum بسیار زیبا رو با PHP پیاده سازی کرده بود، از افکت موجود در Front Page برای تغییر وضعیت دکمه ها در زمان قرارگیری ماوس بر روی آنها استفاده کرده بود.
بعضی از افراد Dream Weaver رو ترجیح می دهند و برخی نیز مثل بنده که به ظرافت کار اهمیت خاصی میدم، کدهای ایجاد شده در نرم افزار دیگه رو، به داخل صفحه خودم کپی می کنم و اون رو مطابق با نیاز خودم تنظیم می کنم.
موفق باشید.