PDA

View Full Version : سوال: کار نکردن TextChangedدر asp.net



monaizadi
چهارشنبه 11 آذر 1388, 22:22 عصر
سلام
من میخوام با نوشتن در TextBox در TextChanged آن چک کنم اگر طول رشته ای که کاربر وارد کرده است از 3 بیشتر است یک کار خاصی رو انجام بده ولی TextChanged کار نمی کنه.آخه در #C من چنین کاری رو میکردم.نمی خوام از جاوا اسکریپت استفاده کنم.اگر هم روی فرمم یک دکمه داشته باشم با کلیک روی آن TextChanged این عملیات رو انجام میدهد.
اگه منو راهنمایی کنید ممنون میشم.

Exception
چهارشنبه 11 آذر 1388, 23:29 عصر
سلام
من میخوام با نوشتن در TextBox در TextChanged آن چک کنم اگر طول رشته ای که کاربر وارد کرده است از 3 بیشتر است یک کار خاصی رو انجام بده ولی TextChanged کار نمی کنه.آخه در C#‎ من چنین کاری رو میکردم.نمی خوام از جاوا اسکریپت استفاده کنم.اگر هم روی فرمم یک دکمه داشته باشم با کلیک روی آن TextChanged این عملیات رو انجام میدهد.
اگه منو راهنمایی کنید ممنون میشم.
AutoPostBack=True

mehdi.mousavi
چهارشنبه 11 آذر 1388, 23:49 عصر
سلام
من میخوام با نوشتن در TextBox در TextChanged آن چک کنم اگر طول رشته ای که کاربر وارد کرده است از 3 بیشتر است یک کار خاصی رو انجام بده ولی TextChanged کار نمی کنه.آخه در C#‎ من چنین کاری رو میکردم.نمی خوام از جاوا اسکریپت استفاده کنم.اگر هم روی فرمم یک دکمه داشته باشم با کلیک روی آن TextChanged این عملیات رو انجام میدهد. اگه منو راهنمایی کنید ممنون میشم.

سلام.
TextChanged وقتی Call میشه که TextBox شما Focus رو از دست بده، یا Form بخواد Submit بشه. در نتیجه شما مجبورید برای این عمل، با JavaScript تعداد کاراکترهای وارد شده در TextBox رو بررسی کرده و اگر بیش از 3 بود، خودتون با __doPostBack() فرم رو Submit کنید...

موفق باشید.

ParsaNM
چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390, 12:14 عصر
جناب موسوي ممنون از راهنماييتون ... منم همين مشکل دارم از کدي که شما گفتين استفاده کردم (البته من با جاوا خيلي خوب بلد نيستم کد بنويسم)
تقريبا مشکلم حل شد فقط مقدار رو نگه نميداره ...!
من مي خوام هر کاراکتري که وارد شد روتينم اجرا بشه بنابراين روتينم رو تو TextChanged گذاشتم و با جوا طبق دستور شما اين کد رو نوشتم



<scriptlanguage="javascript">

function TextChange1(txt) {__doPostBack(); }

</script>




ViewStateMode ="Enabled"


کردم ولي مقدار رو نگه نميداره ...!