PDA

View Full Version : گرفتن هندل یک شی که با class ساخته شده



lahij.ir
دوشنبه 29 شهریور 1389, 09:27 صبح
من با کمک دوستان با استفاده از یه class یه شی فلش ساختم که کلیک راست اون حذف شده ، حالا میخوام از دستورات FScommand استفاده کنم اما مشکل اینجاست که چون این شی فلش من با class ساخته شده ، نمیتونه شی و handel کنه ، چه جوری میشه handel یه شی که با class ساخته شده و بدست آورد ؟ :متفکر:

salehbagheri
سه شنبه 30 شهریور 1389, 21:47 عصر
من دقیقاً متوجه منظورتون نشدم! شئ فلش چیه؟ منظورتون انیمیشنهای Flash هست؟ یا Arrow ؟

lahij.ir
جمعه 02 مهر 1389, 14:43 عصر
من دقیقاً متوجه منظورتون نشدم! شئ فلش چیه؟ منظورتون انیمیشنهای Flash هست؟ یا Arrow ؟
واقعا ازتون ممنونم که این تاپیکو یه نگاهی بهش انداختین ، منظورم کامپوننتیه که باهاش فایل های فلش ( flash ) و لود می کنن تو برنامه ، تو یه تاپیک قبلا در مورد حذف کردن راست کلیک روی این کامپوننت بحث کردیم و یکی از مدیران سایت جواب کاملی و بهم داد واقعا هم خود کار میکنه و راست کلیک روی Shockwave flash object بر میداره ، اما تو این روش از یه class برای ساخت و customize کردن shockwave flash object استفاده می شه ، و با دستور Me.Controls.Add(flash)
یه نمونه ازش و روی فرم میارم و فلش و توش لود میکنم ، اما الان مشکلم اینه که چرا با این class نمیشه مقدار FScommand که از فلش صادر میشه و چک کردن ، مثلا یه دکمه تو فلش باشه که وقتی روش زدیم یه FScommand با مقدار ok بده به vb و تو vb چک کنه که اگه ok بود فلان کارو انجام بده ، موقعه ای که می خوام این کارو بکنم پیغام خطا میده که نمیتونه handle این class و پیدا کنه و میگه هندل یه شی که روی فرم هست و انتخاب کن اصلا این فلشی که با class ساختم و نمشناسه ! ، حالا راه حلش به نظر شما چیه ؟

alimanam
جمعه 16 مهر 1389, 01:57 صبح
با سلام

از این نمونه کدی که واست نوشتم استفاده کن مشکلت حل میشه . موفق باشید .