PDA

View Full Version : سوال: حذف شدن وب سایت از صفحه سرچ گوگل



khazaie01
جمعه 19 آذر 1389, 19:35 عصر
سلام دوستان عزیز
تا 2 هفته پیش صفحات وب سایت من خیلی خوب توسط گوگل پیدا می شد و در صفحه اول سرچ نمایش داده می شد ( با توجه به کلمات کلیدی که در سایت هست ) ، اما در حال حاضر سایت من در سرچ گوگل پیدا نمیشه ! به هیچ عنوان !!

هیچ تغییری ایجاد نکردم ، البته سروری که ازش هاست گرفتم ، نزدیک 3 روز مشکل داشت و سایت باز نمی شد ! بعد از درست شدن سرور ، دیگه سایت من توی سرچ گوگل نیست !

chaalesh
یک شنبه 21 آذر 1389, 13:54 عصر
3 روز کمی زیاد نیست ؟
3 روز تاثیر بسیار بدی دارد ولی نه تا این حد.
ناراحتی ندارد
بزودی به حالت قبل برمی گردید
سعی کنید کمی لینک های ورودی به مطالب جدیدتان را بیشتر کنید

khazaie01
شنبه 27 آذر 1389, 12:36 عصر
سلام دوست عزیز ممنووووووون
این سرور هاستینگ سایت باز از کار افتاد !!!
دوستان کسی سرور هاستینگ خوبی سراغ داره ؟ اگر اینجا تبلیغ میشه برام پیام خصوصی بدید
ممنووووووووووووووون

davood59
شنبه 27 آذر 1389, 19:47 عصر
سلام،
معمولا گاهی وقتها اینجوری میشه، بخصوص وقتی که سایتت از دسترس خارج میشه، نگران نباش، دوباره بحالت اول برمی گرده.
آره که موجود هست.
برات از طریق پیام خصوصی فرستادم.

rw280s
دوشنبه 04 مهر 1390, 21:46 عصر
دوستان برای من هم همین مشکل پیش اومده.
4 روز پیش سرور رو عوض کردم 2 روز سایت بالا نبود. الان هیچ اثری از سایت در سرچ گوگل نیست.
جالب اینجاس که گوگل 3 بار در روز ایندکس میکنه سایت رو و مشکلی در ایندکس شدن نیست ولی ایندکس های جدید هم اصلا در سرچ دیده نمیشه!
یک مسئله جالب دیگه اینکه در قسمتSite performance وبمستر گوگل سرعت سایت 4 روزه که اینو مینویسه که 18.9 seconds to load و This is slower than 100% of sites که به نظرم سایت رو نمیشناسه

البته sitemap و robot فعالن و دارن کار می کنن. اگر مرور زمان درستش می کنه چرا ایندکس های جدید هم مشکل داره؟ امکان داره آی پی جدید سرور بلاک باشه(سرور اختصاصی هست)
کسی اطلاع دقیقی داره چرا این اتفاق افتاده؟

alireza.stack
شنبه 16 مهر 1390, 17:10 عصر
در کتاب The art of SEO این مطلب بیان شده بود که :
تاثیرات سرور بر رنکیگ سایت بسیار کم پیش می آید ولی اگر پیش بیاید عواقب بسیار بدی را بر جای می گذارد. همین قضیه گریبان شما دوست عزیز را گرفته است اگر وضعیت سرور شما به همین منوال بخواهد پیش برود ارزش دامین خود را بزودی از دست خواهید داد و بعدها زمانی بسیار طولانی را برای کسب اعتبار و پیدا کردن جایگاه قبلی بایستی تخصیص دهید.

onlyygod
شنبه 28 آبان 1390, 22:22 عصر
با سلام خدمت دوستان
برای من هم مشکل مشابهی به وجود آمده .
امتیاز دامنه ی من در گوگل قبلا با لینکهای بدون www بود و حدودا 10 روز پیش فایل htaccess در سایتم را تغییر دادم تا لینکهای سایتم دارای www شوند . از آن روز به بعد از نتایج گوگل با کلماتی که قبلا در آنها اول بودم حذف شدم و فقط با سرچ نام دامنه ی سایتم در نتایج گوگل نمایش داده میشدم . بعد از دو روز وقتی مشکل را فهمیدم htaccess را به حالت اول بازگرداندم قبلش هم در گوگل وب مستر درخواست تجدید نظر داده بودم و گوگل پیغام داد سایت شما مشکلی ندارد و اسپم نیست .اما الان هشت روز گذشته و هنوز در نتایج گوگل نیامده ام . و نکته ی دیگر اینکه من در بلک لیست گوگل نبودم و اسپم نشده بودم وتا دیروز رنک گوگلم هم کاهش نیافته بود اما امروز دیدم رنک شده N/A یعنی غیر قابل دسترس در صورتی که تا دیروز 2 بودم . از دوستان خواهش میکنم مرا راهنمایی کنند که من چه کاری انجام دهم ؟
با تشکر