PDA

View Full Version : سوال: تو رو خدا به من کمک کنید!



King 2012
شنبه 27 فروردین 1390, 16:39 عصر
سلام بر همه ی اساتیدو مسئولین این سایت.به خدا نمیدونم چجوری و کدوم بخش این سایت باید این موضوع رو مطرح کنم.اما باور کنید من زیاد نیست که با انجمن ها و این حرف ها آشنا شدم و یه مبتدی هستم.
راستش من کلاس سوم دبیرستان هستم.تا الآن هم معلم کامپیوترمون یه کلمه هم در مورد الگوریتم چیزی به ما نگفته، اما هفته ی پیش اومد 6-7 تا الگوریتم به ما داد گفت باید برید تا 7 اردیبهشت اینا رو حل کنید بیارید و الا صفر بهتون میدم!خب منم چون تا حالا یه همچین چیزی ندیده بودم دست به دامن هرکس و هر سایتی شدم.اما هر جا که میرم و میخوام که به من کمک کنن میگن که درخواست پروژه ممنوعه! اما به خدا من نه پروژه دارم نه دانشگاه میرم و نه یه کلام از برنامه نویسی و اینجور چیزا سر درمیارم!فقط از بس که هی گشتم و گشتم به این سایت رسیدم.حالا هم نمیدونم آیا اینجا به من کمک میشه یا نه؟اما فقط ازتون میخوام که بهم کمک کنید.اگر امکانش هست که من اینجا از شما بخوم که این الگوریتم ها رو واسه من حل کنید (یا حداقل روش حل به من بگید) که بنده با عرض شرمندگی الگوریتم ها رو بگم، اگر هم امکانش نیست که خب، نیست دیگه!دست همتون درد نکنه.علی یارتون!

mehdi.mousavi
شنبه 27 فروردین 1390, 16:58 عصر
سلام.
منظورتون از حل الگوریتم چیه؟ اگر پیاده سازی الگوریتمه، یعنی نوشتن برنامه ای برای اجرای یک الگوریتم، بله. در این سایت نیز چنین درخواستی ممنوع هستش. اما اگر منظورتون ارائه توضیحی در مورد چگونگی کار یک الگوریتم هستش، یا مشخصا، در پیاده سازی بخشی از اون اشکال دارید، می تونید سوال خودتون رو در بخش مناسب با ذکر جزییات مطرح کنید تا به اون پاسخ داده بشه. دقت کنید، منظورم از مطرح نمودن سوال این نیست که بنویسید "برنامه ای بنویسید که ...". خیر. بلکه بنویسید "ازم خواستن من فلان برنامه رو بنویسم، منم تا این حد پیش رفتم، اما به این دلیل و این دلیل، متوجه نمیشم چطوری باید فلان بخش از الگوریتم رو پیاده سازی کنم...". :لبخندساده: دقت کنید، این دو خیلی متفاوتن. اولی نشون میده شما میخواهید بدون هیچ تلاشی، صفر نگیرید و یا علی مدد. دومی نشون میده تا حدی تلاش کرده اید، اما به دلائل مختلف به پاسخ نرسیده اید. اولی جایی در این سایت نداره، اما دومی رو با کمال میل پاسخ خواهیم داد.

موفق باشید.

King 2012
سه شنبه 30 فروردین 1390, 21:25 عصر
آخه باور بفرمایید من اصلا نمیدونم الگوریتم چی هست!یعنی اصلا به ما درس ندادن! ما کلا امسال 5 جلسه کامپیوتر داشتیم که 4 جلسه از رو کتابش خونیم، یه جلسه هم اومد گفت اینا رو بنویسید بیارید.باور کنید من حتی یه کلمه اش رو هم بلد نیستم.والا من آدمی نیستم که بخوام به راحتی چیزی بهدست بیارم.اگر یه مقدار هم بلد بودم ازتون راهنمایی میخواستم.اما باور کنید تا حالا تو عمرم اسمش هم به گوشم نخورده بوده بود چه برسه به اینکه بخوام بنویسم.البته تو کتاب کامپیوترمون رو نگاه کردم اما چیزی از این دایره ها و مثلث ها سر در نیاوردم.اگر راهی هست واسه آموزشش (آموزش سریع) یا کتابی که بتونه بهم کمک کنه یا هر چیز دیگه تو رو خدا بگید من نمیدونم واقعا چیکار کنم.

veniz2008
چهارشنبه 31 فروردین 1390, 11:22 صبح
سلام،اینقدر کشش نده،با حفظ شرایط گفته شده سوال(هات)رو مطرح کن،مطمئنا ضرر توش نیست!،بپرس تا یاد بگیری،موفق باشی دوست من.

King 2012
چهارشنبه 31 فروردین 1390, 17:05 عصر
چشم.معذرت میخوام .این هم سوالات بنده(با عرض پوزش) :

1- الگوریتمی بنویسید که شماره تلفن های ثابت شهر تهران را تولید کند.
2- " " " شماره پلاک های شهر تهران را با در نظر گرفتن حروف ابجد تولید نماید.
3- " " " با گرفتن مختصات مرکز دایره ، شعاع دایره و طول اضلاع یک زاویه ، تعیین کند که زاویه مرکزی ، محاطی یا ظلی است.
4- " " " با تعیین حد یک تابع، نمودار یک تابع را از لحاظ پیوستگی و حد در یک بازه بررسی کند.[الزامی است که در خروجی برنامه نقاط نوک تیز، بازگشتی ، نیم مماس های چپ و راست متفاوت باشند.]
5- " " " معدل یک دانش آموز سوم ریاضی را با توجه به تعداد دروس ، تعداد واحد و نمره ی هر درس ، مستمر وپایانی اول و دوم محسابه و چاپ نماید.
6- " " " با داشتن حد تابع f(x) و g(x) حد ترکیبی توابع f و g را که شامل جمع ، تفریق ، ضرب ، تقسیم، ترکیب2 تابع ، وارون تابع ، ترکیب وارون ها ، ترکیب تابع با وارون خودش را محاسبه و چاپ نماید.

7- " " " یک عدد دورقمی بگیرد و مجموع مقسوم علیه های آن را چاپ کند.

8- " " " یک عدد کوچکتر از 50 گرفته و فاکتوریل آن را چاپ کند.

9- " " " عددی کوچکتر از 1000 گرفته و مقلوب آن را چاپ کند.

10- " " " اعداد اول کوچکتر از 10000 را چاپ کند.

11- " " " تعیین کند که یک عدد کامل است یا خیر.