PDA

View Full Version : سوال: مشکل در نمایش اطلاعات با کلیک بر روی collapsibleExtenderPanel نه در زمان load صفحه؟



Miss_samira
پنج شنبه 31 شهریور 1390, 22:24 عصر
سلام خدمت تمام دوستان عزیز، یه سوال داشتم و اون اینکه من یک collapsibleExtenderPanel دارم که داخلش یه Repeater قرار داره و میخوام زمانیکه صفحه load میشه حالت collapse باشه و از دیتابیس اطلاعاتی fetch نشه زمانیکه کاربر حالت Expand رو انتخاب کرد و لیست باز شد اطلاعات از بانک select شده و درون repeater نمایش داده شود

اگر می‌تونید یه راه حلی یا روشی رو پیشنهاد کنید ممنون می‌شم.

در ضمن راه حلی که به ذهن خود من رسید اینه که با استفاده از کد جاوااسکریپت اینکار رو انجام بدم، به عبارتی در فرم اصلی فقط collapsibleExtenderPanel رو قرار بدم و در صفحه بعدی repeater ام رو قرار بدم حالا با کلیک بر روی img
collapsibleExtenderPanel یعنی رویداد onclick مقدار خصوصیت collapsed یعنی true یا false بودن به صفحه دوم ارسال شود در صفحه دوم در صورت false بودن این repeater نمایش داده شود.
اما همینجاها به یه مشکلی برمیخورم و اون اینکه چطوری اطلاعات رو به صفحه دیگه ارسال کنم و اینکه چطوری repeater رو نمایش بدم :-؟؟:گیج:

Miss_samira
جمعه 01 مهر 1390, 20:15 عصر
آقا اطلاعات که با query string, session و ... میشه حواسم نبود!!!! الان مشکل سر اینه که چطور صفحه دوم با کلیک روی یک تصویر در صفحه اول نمایش داده بشه. من این کار رو با کد جاوااسکریپت قبلا تو php انجام دادم اما اینجا :-؟؟
اگه لازم باشه کدها رو هم اینجاقرار میدم، اصلا کسی متوجه منظورم شده که بتونه کمکم کنه :(