PDA

View Full Version : سوال: یک مشکل روی متن سایت که به صورت لینک در میاد!



mehdi99
دوشنبه 02 آبان 1390, 20:58 عصر
سلام به همه دوستان
من یک متن ساده HTML را در ASP.Net قرار دادم ولی بعضی از مرورگرها بعضی از کلمه ها رو به صورت لینک می کنند درحالی که من نمی خوام اون کلمه لینک باشد. لطفا نظر بدید؟
در عکس قرار دادم. نوشته های که به صورت سبز رنگ است منظوره منه.

77002
77003
77004

در HTML هم به صورت زیر است. یک تک ساده <p> است. چطور می شود جلوی این کارو بگیرم. لطفا هرکی درباره این مشکل راه حلی دارد. کمک کنه. ممنون می شم.



<p style="padding: 5px 5px 5px 5px; text-align: justify">
Our unique range of Post-Landing services is what makes us different from other
Canadian Immigration firms. Before you start your journey of your dream destiny,
we will provide guidance on cultural, social and business aspects of Canada. We
will provide you orientation / information about Canada, such as maps, guidance
for local services, community resources, information about government and administrative
requirements.
</p>

moferferi
دوشنبه 02 آبان 1390, 22:50 عصر
اگه متن را از سایتی برداشتید و توی صفحه خودتون کپی کردین غیر از متن ها کد های html اون هم باهاش کپی شده..اول متن را توی ویرایشگر notepad کپی کنید و بعد دوباره از اونجا به درون صفحه خودتون کپی کنید تا کد های html از بین بره.

asif1358
دوشنبه 02 آبان 1390, 23:06 عصر
سلام. ظاهرا برخی از کدهای جاوااسکریپت کلمات پرکاربرد را به صورت لینک به بانکهای اطلاعات دایره المعارف ها مانند Weki Pedia ربط می دهد

Mostafa_Dindar
دوشنبه 02 آبان 1390, 23:14 عصر
سلام ،

لطفا موردی که دوستمون در پست 2 اشاره کردند را برسی کنید . در غیر اینصورت لطفا بفرمائید از چه مرورگری استفاده میکنید و آیا در همه مرورگرها این اتفاق رخ میده یا همه اونها . در صورتی که تنها در یک مرورگر این اتفاق رخ میده آیا اون مروگر افزونه خاصی نصب شده یا خیر ؟

موفق باشید

mehdi99
دوشنبه 02 آبان 1390, 23:27 عصر
سلام به دوستان
من مورد 2 که متن ممکن است با کدهای HTML کپی شده باشد رو مطمئن هستم که کدهاش درسته. اگه دقت کرده باشین یک نمونه کد رو هم در مورد 1 گذاشتم تک p رو میگم که دقیقا روی کلمه resources لینک سبز هست.
ولی کد HTML درست است.
در مورد دوستمون asif1358 با نظر اون دوستمون موافقم بیشتر من می خوام جلوی چنین کاری رو بگیرم که بانکهای اطلاعات دایره المعارف ها متن سایت رو لینک نکنه.
در مورد دوستمون Mostafa_Dindar باید بگم که روی همه کامپیوترها لینک سبز رنگ نمی شه. و روی همه مرورگرها هم این طوری نیمشه. فقط روی بعضی ها و این باید یک دلیل منطقی داشته باشه که نمی دونم چیه؟
فقط این مشکل توی ایران بوجود می یاد توی کانادا که من هستم این مشکل رو تا حالا ندیدم. فقط من باید یک دلیل منطقی برای این مشکل پیدا کنم و توضیح بدم و اگه بشه جلوشو بگیرم.

Mostafa_Dindar
سه شنبه 03 آبان 1390, 00:20 صبح
لطفا برسی کنید که آیا کتابخانه جاوااسکریپتی خاصی به صفحه اضافه نکردید ؟ در غیر اینصورت من تصور میکنم این مرتبط به افزونه هایی باشه که رو مروگر نصب شده باشه .

mehdi99
سه شنبه 03 آبان 1390, 00:37 صبح
نه من کتابخانه خاصی از جاوا اسکریبت اضافه نکردم.
من هم همینو فکر می کنم. روی مرورگر من درست است. ولی یکی از یوزرها عکس ها را فرستاده که سایت به این صورت نمایش پیدا می کند. و من هم به عنوان برنامه نویس باید توضیحی بدم که چرا اینجوری هست.
خنده داره نه؟ ولی اینجا اینطوری هست دیگه باید توضیحی راجعبش بدی.
می تونی راجع اون کتابخانه چیزی برام بزاری یا بگی چی هست؟ یا چه جوری میشه غیر فعالش کرد؟