PDA

View Full Version : سوال: توسعه وب سایت



hadi_partow
شنبه 06 اسفند 1390, 18:19 عصر
با سلام به دوستان عزیز
سوالی که داشتم در مورد پیاده سازی یک وب سایت واسط هستش که به طور کلی مطرح می کنم خواهشآ هرکس چیزی به ذهنش میرسه دریغ نکنه

این پروژه در واقع یک ابزاری است که بین چند سایت و یک بانک اطلاعاتی قرار میگیرد . من می خواهم کاری بکنم که مثلا مدیر یک شرکت که به این سیستم وارد میشود ، و اجازه دسترسی به بانکش را میدهد. بتوانم به بانک داده ی آن دسترسی پیدا کنم .
من میخوام امکانی را تعریف کنم که در این سیستم بتوانم هر وقت دلم خواست یک وب سایت جدید معرفی کنم و بتوانم به طریقی به جدول کاربران آن سایت دسترسی پیدا کنم و با بازیابی آن ها برای آن ها ایمیل ارسال کنم.
بانک از نوع SqlServer ومحیط ASP.net است

حالا آن بانک ممکن است روی یک سرور دیگری قرار داشته باشد.
راه حل چیست؟

Leon_SFS
شنبه 06 اسفند 1390, 20:32 عصر
شما از کسانی که وارد سایتت میشن و قرار مجوز بهت بدن باید اطلاعات کاملی بگیری
در مورد نام جدول کاربراش و ستونهای موجود در اون(کانکشن به دیتابیس اون سایت هم که بدیهیه)
بعد باید یه کوئری بزنی بری اطلاعات کاربران رو دربیاری بریزی تو جدول کاربرای سایت خودت که ساختارشم ثابته
بعد از این جدوله ایمیل میفرستی
این یه راهی بود که هم سادس هم کاربردیه

hadi_partow
یک شنبه 07 اسفند 1390, 10:03 صبح
خیلی ممنون از راهنماییتون این راه از دید کاربری که وارد سایت میشودممکن است غیر طبیعی به نظر بیاد. آیا راه دیگری وجود ندارد؟

aliyeh
یک شنبه 07 اسفند 1390, 10:10 صبح
برای کاربری که قراره به شما اجازه دسترسی به دیتابیسش رو بده خیلی هم غیر طبیعی نیست.یا این راه هست یا اینکه یوزر و پسورد بانک رو به همراه آدرس بهتون بده که بتونید خودتون مستقیم به بانک وصل بشید و اطلاعات جدول ها رو بدست بیارید.

hadi_partow
یک شنبه 07 اسفند 1390, 12:48 عصر
خیلی ممنون موضوع برام روشن شد اما در مرحله بعدی از چه تکنیکی باید استفاده کرد برای این کار ،منظورم در مرحله پیاده سازیه.چه گونه میشود این راه حل را عملی کرد اگر مثالی یا قطعه کدی یا هر چیز کارآمدی باشه راهنمایی کنید ممنون می شوم.