PDA

View Full Version : مشکل PostBack با ShowModalDialog



mehrdotnet
جمعه 18 آذر 1384, 17:25 عصر
سلام
جناب راد از اینکه این تاپیک رو در این بخش مطرح می کنم معذرت می خوام چون می دونم ممکنه تصور کنین موضوع بی ارتباط با بخش هستش. اما باور کنین اولاً بی ارتباط با این بخش نیست و ثانیاً فقط گره اش به دست شما و توی این بخش باز میشه.
موضوع از این قراره که من یک فرم انتخاب واحد نوشتم که توی اون کاربر می تونه کد درس و گروه مورد نظرش رو توی TextBoxهایی وارد کنه و با زدن یک کلید این درس رو به لیست دروس انتخابی اش اضافه کنه. با این کار درس مورد نظر به جدول موجود در یک session اضافه میشه و محتوای این جدول توی یک Datagrid توی همون صفحه نمایش داده میشه.
کلید دیگه ای توی این صفحه قرار دادم که قراره با زدن اون یک Page جدید روی این صفحه نمایش داده بشه (البته به صورت Dialog) و لیست دروس ارائه شده در این ترم رو توی یک Datagrid نشون بده و کاربر کنار درسهای مورد نظرش تیک زده و اونها رو انتخاب و تایید کنه و پس از تایید صفحه بسته شده و دروس انتخاب شده به لیست دروس انتخابی (یعنی صفحه قبلی) اضافه بشه.
توی همون صفحه لیست دروس ارائه شده روی چندتا فیلد از قبیل کد درس ، نام درس و ... امکان جستجو گذاشتم.
من می خوام که لیست دروس ارائه شده به صورت Dialog نشون داده بشه تا کاربر حتماً مجبور باشه اون رو ببنده و برای همین هم برای نمایش این صفحه از window.showModalDialog استفاده کردم.
حالا مشکل اینجاست که وقتی کاربر می خواد جستجو کنه با فشار دادن کلید جستجو یک صفحه جدید توی IE باز میشه و نتایج رو نشون میده به جای اینکه توی همون Dialog نتایج مشاهده بشه.
چطور میتونیم کاری کنیم که با چنین Postback هایی صفحه جدید باز نشه و کار مورد نظر من عملی بشه و اعمال مورد نظر توی همون dialog مشاهده بشه.
امیدوارم تونسته باشم موضوع رو تفهیم کنم چون انگار خیلی طول و تفصیل پیدا کرد. به هر حال در صورتی که سوالم مفهوم نیست بفرمایین
قبلاً از زحمات و الطافتون که همیشه شامل حالمون میشه نهایت سپاس رو دارم!

اَرژنگ
جمعه 18 آذر 1384, 18:02 عصر
من همین کار را برایه لگین کردن انجام دادم، با جاوا اسکریپت، مدال دایلگ صفحیه اصلی را پست میکنه:
در صفحه اول



<form name=logindetails method="post" action="proccess.aspx">
<input type="hidden" name="login" value="true">
<input type="hidden" name="password" value="true">
<input type="hidden" name="obj" value="true">
</form>


در مدال دیالگ:


Login <input type="text" name="login">
Password <input type="text" name="password">
<input type="button" name="Open" value="open" onclick="javascript:opener.document.forms.logindetails.logi n.value=login.value;opener.document.forms.logindet ails.password.value=password.value;opener.document .forms.logindetails.submit();window.close();">


این مثال را در http://polytopia.com.au/default.aspx?obj=logintest میتونید امتحان کنید.

mehrdotnet
شنبه 19 آذر 1384, 18:22 عصر
جناب ارژنگ عزیز
ممنون از اینکه پاسخ دادین ولی مثل اینکه سوال من رو درست متوجه نشدین! من روی صفحه ای که به صورت دایلوگ باز میکنم یک دکمه server side دارم که مربوط به جستجو هستش و باید بعد از جستجوی توی بانک نتایج رو توی همون دایلوگ نمایش بده اما دایلوگ به همون صورت سر جاش میمونه و یه صفحه جدید باز میشه و نتایج رو نشون میده و من این رو نمیخوام.

اَرژنگ
یک شنبه 20 آذر 1384, 03:23 صبح
کد دایالوگ باکستان را بفرستید، یا یکلینک بدید.
معمولاً‌ مشکل، بازکردن یک پنجره جدیده که با جاوا اسکریپت حل میشه.
احتمال زیاد یک جاوا اسکریپت در آن کلیک باتن هست که پنجره جدید باز میکنه.

joochi
یک شنبه 26 اردیبهشت 1389, 18:25 عصر
من کاربر تازه وارد هستم ! کمک کنید!
در صفحه ای که با showmodaldialog باز شده اگر columnButton (انتخاب)روی Grid را بزنیم صفحه تازه ای را برایمان باز میکند و دیگر عمل انتخاب را انجام نمی دهد برای رفع مشکل چکار کنم