PDA

View Full Version : سوال: روشی برای نمایش فرم نظرسنجی



oranoos
سه شنبه 26 اردیبهشت 1391, 11:56 صبح
سلام
من یه فرم نظر سنجی می خوام درست کنم که اطلاعات این فرم قبلا وارد شده به این شکل که سوال و گزینه گزینه های مربوطه و امتیاز هر سوال در بانک ثبت شده ، حالا برای نمایش این فرم به کاربری که می خواد این سوالات رو ببیند و امتیاز بده نمی دونم باید به چه شکل باشه با توجه به اینکه تعداد سوالات ممکنه محدود نباشه و یا تغییر کند پس باید یک حالات داینامیک داشته باشه
دوستان کسی هست که در این مورد بتونه منو راهنمایی کنه لطفا؟؟؟؟؟ باتشکر

ROSTAM2
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1391, 01:03 صبح
یه User Control بساز خصوصیاتی از قبیل Question - Answer_A - Answer_Bو ... که به اشیائ اون مرتبط باشه داشته باشه یه متغیر از نوع جدید اون بساز که برای هر سوال یه بار جدید توی Panel فرم اصلی نمایش داده بشه که هربار مقدار خصوصیت هاش برابر با اطلاعات جدید باشه و ببرای رفتن به مرحله بعد اطلاعات بدست اومده رو جایی ذخیره کن بصوره فایل یا پایگاه داده ای چیزی تا بتونی مقایسه کنی ببینی مچ هستند یا نه !

oranoos
شنبه 30 اردیبهشت 1391, 09:13 صبح
ممنون دوست عزیز از توجهتون، من می خوام طوری این صفحه طراحی بشه که کل سوالات داخل یه صفحه نمایش داده بشه مثل اطلاعاتی که در دیتا گردید نمایش می دیم.
راستی میشه دیتا گرید رو طوری طراحی کرد که سطر اول اون سوال و چهار سطر بقیه گزینه های مربوط به همون سوال و به صورت radiobuttonباشه و به همین ترتیب سوالات زیر هم نمایش داده و کاربر با انتخاب هر کدام از گزینه ها امتیاز همون گزینه رو براش محسوب کنه(طبق اطلاعات پایه ای که از قبل طراحی کرده)؟؟

oranoos
دوشنبه 01 خرداد 1391, 07:37 صبح
دوستان کسی در این رابطه نمی تونه به من کمک کنه؟
آیا دیتاگرید همچین خاصیتی نداره که بشه یک ردیف اون رو به صورت سوال و چهار ردیف بعد رو به صورت radiobutton در نظر بگیره برای نمایش کل سوالات؟؟