PDA

View Full Version : ارسال سفارش و پشتیبانی مشتری با کد اشتراک و کد رهگیری



has5an
یک شنبه 19 شهریور 1391, 14:59 عصر
سلام دوستان عزیز .
ما کارمون طراحی گرافیک هست . من میخوام یک قسمت سفارش به سایتم اضافه کنم وقتی میاد تو قسمت سفارش، طرف بتونه اسم و فامیل و اسم شرکت و شماره تلفن و آدرس ایمیل و .... رو وارد میکنه بعد تو قسمت پیام هم سفارشش رو مینویسه مثلا مینویسه که من یک لوگو با این مشخصات میخوام . بعد ارسال میکنه . بعد میخوام یک کد اشتراک و یک کد رهگیری بهش بده .
بعد یک قسمت هم داشته باشیم برای پنل کاربران ، طرف میاد و کد اشتراک و کد رهگیریشو وارد میکنه یک پنل داره که سفارشاتش رو میتونه ببینه که در چه وضعیتی هستن .

بعد یک قسمت هم برای مدیران باشه که بتونن همه ی مشخصات طرف با سفارشش رو ببینن و بعد بتونن وضعیت برای سفارش تعیین کنن . مثلا سفارش در حال بررسی یا سفارش در حال انجام و یا سفارش انجام شده بتونن بزنن . و همچنین بتونن یک جواب هم برای طرف که سفارش وارد کرده بذارن .

تا اینجاش که همون مثل ارسال تیکت هست اما با این تفاوت که به طرف یک کد رهگیری و یک کد اشتراک بده تا طرف بتونه با همون کد اشتراک و کد رهگیری وارد شه و سفارش خودشو پیگیری کنه .
اسکریپتی مثل این کسی سراغ داره ؟ کسی میتونه کمکم کنه ؟ خیلی لازمش داریم . مرسی .

khanlo.javid
یک شنبه 19 شهریور 1391, 16:06 عصر
دوست عزیز به اسکریپت دات کام یه سر بزنید ببینید چیزی پیدا میکنید.

اسکریپت.com



موفق باشید.

has5an
یک شنبه 19 شهریور 1391, 17:26 عصر
نه پیدا نکردم . همچین چیزی هیچ جا نبود . فقط ارسال تیکت هست . اونم اول مشتری باید عضو شه بعد تیکیت بزنه . اما من میخوام اول فرم سفارش بفرسته بعد از سفارش یک کد مشتری و یک کد اشتراک براش بسازه . مثلا اولین مشتری کدش میشه 1 و دومین مشتری 2 و .... کد رهگیری هم به صورت رندم ایجاد بشه برای هر کاربر . قبل از اینکه سفارش کسی بده نمیخوام عضو بشه . اول سفارش بده بعد خود سیستم ثبت نامش کنه با همون مشخصاتی که تو فرم ارسال سفارش زده . بعد یک پنل کاربری باشه هر کاربر با همون کد مشتری و کد رهگیری وارد بشه و ادمین ها هم بتونن به سفارشات هم جواب بدن و هم وضعیت سفارش رو مشخص کنن . کاربر هم تو پنلش بتونه این وضعیت و پاسخ ادمین رو ببینه و هم بتونه هر وقت خواست وارد شه و سفارش جدیدی توی پنلش ارسال کنه .
اگه کسی میتونه این کد رو بنویسه ممنون میشم . از خجالتش در میایم .