PDA

View Full Version : سوال: استفاده از فرم ui ساخته شده در برنامه؟



complexcoding
چهارشنبه 22 آذر 1391, 01:52 صبح
دوستان سلام
چگونه از فرم ui ساخته شده در برنامه Designer به عنوان يك ديالوگ در Creator استفاده كنم؟
يك سوال ديگه اينكه براي فرم هاي جانبي مثل help و... حتما بايد از ديالوگ استفاده كرد كه امكاناتي مانند ماكزيمايز نداره استفاده كرد؟
ممنون
من از فرم ui مي خواستم استفاده كنم چونكه هر كاري مي كنم نمي تونم تصويري در فرم ديالوگ در نرم افزار Creator بذارم واسه همين از Designer استفاده كردم.
فرم ui من با نام AboutDS1 :

http://www.niloblog.com/files/images/vhm7xgziw3ngmjosqy38.png

اميدوارم كمكك كنيد
ممنون

alamate_aoal
پنج شنبه 23 آذر 1391, 01:32 صبح
سلام


من از فرم ui مي خواستم استفاده كنم چونكه هر كاري مي كنم نمي تونم تصويري در فرم ديالوگ در نرم افزار Creator بذارم واسه همين از Designer استفاده كردم.
این یعنی چی؟

complexcoding
پنج شنبه 23 آذر 1391, 08:04 صبح
ممنون
ولی مشکلم واضح بود : نمی تونم عکسی در یک لیبل در یک دیالوگ بیارم؟
اگر شما اینکارو انجام دادید لطفا تصویر نحوه کار یا روشش رو هم بگید ...
ولی حالا من یک فرم ui از طریق دیزاینر درست کردم چطوری ازش استفاده کنم؟ ممنون

amir.bakhtiari
دوشنبه 02 بهمن 1391, 22:42 عصر
ولی حالا من یک فرم ui از طریق دیزاینر درست کردم چطوری ازش استفاده کنم؟ ممنون

سلام میدونم خیلی وقته که از تاریخ این پست گذشته ها ولی چون کسی جواب نداده گفتم من که میدونم شاید بتونه کمکی کنه:

پس:
#ifndef LISTDIALOG_H
#define LISTDIALOG_H
#include <QDialog>
#include "ui_listdialog.h"
class ListDialog : public QDialog
{
Q_OBJECT
public:
ListDialog();
private slots:
void addItem();
void editItem();
void deleteItem();
private:
Ui::ListDialog ui;
};


include اول که مشخصه و دومی هم ک برای هدر ساخته شده از فایل ui
کل کد هم که مشخصه فکر نکنم نیاز به توضییح باشه


ListDialog::ListDialog() : QDialog()
{
ui.setupUi( this );
connect( ui.addButton, SIGNAL(clicked()), this, SLOT(addItem()) );
}

amir+SH
شنبه 13 شهریور 1395, 22:31 عصر
سلام میدونم خیلی وقته که از تاریخ این پست گذشته ها ولی چون کسی جواب نداده گفتم من که میدونم شاید بتونه کمکی کنه:

پس:
#ifndef LISTDIALOG_H
#define LISTDIALOG_H
#include <QDialog>
#include "ui_listdialog.h"
class ListDialog : public QDialog
{
Q_OBJECT
public:
ListDialog();
private slots:
void addItem();
void editItem();
void deleteItem();
private:
Ui::ListDialog ui;
};


include اول که مشخصه و دومی هم ک برای هدر ساخته شده از فایل ui
کل کد هم که مشخصه فکر نکنم نیاز به توضییح باشه


ListDialog::ListDialog() : QDialog()
{
ui.setupUi( this );
connect( ui.addButton, SIGNAL(clicked()), this, SLOT(addItem()) );
}
سلام و عرض احترام.سپاس از همت شما.مفید بود:تشویق: