PDA

View Full Version : فروش عمده نرم افزار



hamidhws
سه شنبه 13 فروردین 1392, 19:28 عصر
اول از همه چیز عذر میخوام که باز هم این مطلب تکراری رو تکرار میکنم! اما از اونجا که میدونم این نیاز خودم و خیلی دیگه از دوستان هست تا وقتی به جواب نرسم تکرار میکنم.

بنده کلی جستجو کردم و به هیچ منبع داخلی که کامل بتونه جوابگوی این سوالم باشه برنخوردم . یعنی واقعا هیچ کدوم از برنامه نویس های این سایت تا بحال با مارکت های بین المللی مثل google play یا itunes و... کار نکردن؟ یا تجربه ای در این زمینه ندارن که بتونن جوابگوی این سوال باشه؟اگر تنها مشکل فقط داشتن حساب خارجیه فکر کنم بشه با paypal هم کار کرد و یا روش های دیگه که قطعا ارزش ریسک کردن رو با شرایط فعلی مملکت داره .

خواهشا از این تاپیک سرسری نگذرید و همچنین اسپم هم ندید و لطفا اگه جوابی دارید که میتونه کمک کنه دریغ نکنید .

سوال ها اینه :

1-ایا راهی برای فروش عمده نرم افزارهای کامپیوتر های شخصی ویندوز (غیر از رابط کاربری مترو) مثل itunes یا google play وجود داره؟

2-ایا یه شخص به تنهایی میتونه صرفا با داشتن یک حساب خارجی نرم افزارهاشو در google play , itunes بزاره؟از اونجا که itunes محدودیت های خاص خودشو داره بیشتر دنبال جواب برای اندروید هستم.

3-اگر جواب سوال دوم مثبته لطفا یه توضیح قدم به قدم بدید که دقیقا از کجا باید شروع کنیم . و یا یه منبع معرفی کنید که داخلی باشه (میخوام یکی از داخل تجربیاتشو بگه)

با تشکر