PDA

View Full Version : چند تا علامت سوال دارم:خجالت:



e_programmer
شنبه 27 اسفند 1384, 20:03 عصر
:خجالت:
بنام خدا
دوست گرامی سلام
چند سوال در زمینه برنامه نویسی داشتم. لطفا جواب هر کدام را که میدانید پاسخ گویید یا اینکه از دوستان خود در این زمینه سوال نمایید(با کمال شرمندگی) . توجه داشته باشید که این مطالب را برای ساخت نرم افزاری برای کافی نت میخواهم و قصد ویروس نویسی ندارم . با تشکر:
1 -DLL یا کدی که بوسیله آن بتوان برنامه خود را در یک فایل exe دیگر اضافه کرد مثل همان کاری که در برنامه های هک برای اجرای یک فایلexe در درون فایلی دیگر انجام میشود .
2- دنبال روشی هستم که برنامه ام را بطور خود کار موقع روشن شدم کامپیوتر اجرا کنم ولی وقتی از ریجستری استفاده میکنم در کاربر GUST برنامه ام اجرا نمیشود ولی بااین حال نمیخواهم ازپوشه Startup ویندوز استفاده نمایم .
3 - کنترل یا کدی که بوسیله آن بتوان فرم خود را در بالای همه فرمهای قرار داد طوری که حتی روی منوی star در هنگامی که باز شده هم قرار بگیرد ( یه چیزی تو مایه های always on top ) .
4 -چگونه میشود دسترسی به یک پارتیشن یا پوشه یا فایل را برای کاربری محدود کرد . مثل کاری که برنامه پارتیشن مگیک میکند مثلا وقتی میخواهد پارتیشنی را تغییر اندازه دهد در حین انجام این کار (در نسخه تحت ویندوز) اگر اقدام به باز کردن آن درایو کنیم پیغامی از طرف ویندوز نمایش داده میشود که دسترسی امکان پذیر نمیباشد.
5 -با چه روشی میتوان از انتقال ضربات کلید ها به ویندوز خودداری کرد. برای مثال کاری کرد که "کلید ویندوز"(windows key) عمل نکند(منوی start باز نشود) ویا با alt + Tab نتوان بین پنجره ها سوئیچ کرد.
6 -چگونه میتوان نوار وظیفه را بطور کامل حذف کرد.(بطوری که حتی منوی start هم بعد از زدن کلید ویندوز باز نشود)
7 -در VB.NET چگونه میشود مختصات صفحه نمایش را بدست آورد.
8 -به چه صورت میتوان لیست processهای در حال اجرا و نوعشان را بدست آورد و در صورت لزوم به آنها پایان داد(end process).
9 -آیا روشی غیر از پوشه start up و مسیر run از ریجستری برای اجرای خودکار یک نرم افزار وجود دارد. البته این روش باید در safe mod هم جواب دهد که متاسفانه دو روش بالا در safe mod بطور خود کار نرم افزار را اجرا نمیکنند.
10 -چگونه با زبانهای برنامه نویسی متداول میتوان درایور سخت افزار نوشت.
با تشکر از شما دوست عزیزو به امید یاریتان
خدا نگهدار
eghane@gmail.com:خجالت:

بابک زواری
شنبه 27 اسفند 1384, 21:47 عصر
دوست عزیز اینجا کارگاه سایت هست
سوالات رو در بخش مطرح کنید
هر تاپیک یک سوال
هر سوال عنوان مناسب
اول قوانین رو بخونید بعد فعالیت کنید