PDA

View Full Version : خبر: دانلود رایگان کتاب آموزش ASP.NET MVC4 in Action



learningtv.i
شنبه 25 آبان 1392, 17:34 عصر
خب متد روز برنامه نویسی به خصوص برنامه نویسی وب مدل MVC هست.همانطور که می دانید تا امروز مایکروسافت از این مدل MVC که در ASP.NET گنجانده است چندین ورژن ارائه کرده است و جدید ترین آن هم که زمزمه ورودش به دنیای وب بر سر زبانها است MVC5 هست.در بازار کار زبان ASP.NET هم چیزی که معمولا باید بلد بود برنامه نویسی با متد MVC می باشد.یعنی دوره برنامه نویسی ASP.NET Web From و …. رو به زوال است و فعلا دوره قدرت نمایی همین MVC می باشد.مزایای زیادی از جمله ساده شدن و با کیفیت تر شدن مدیریت کار، افزایش سرعت و کیفیت ، توسعه آسانتر و… را دارد.

کتاب پیش رو متن روانی دارد.در سه بخش قسمت بندی شده است.بخش اول(Part1) که عنوان آن High-speed fundamentals می باشد مشتمل بر ۴ فصل است که در این فصول مربوط به بخش اول بیشتر در مورد مفهوم MVC و کنترلر، viewو action صحبت شده است.


اما در بخش دوم کتاب یعنی part2 که عنوان آن هم Working with ASP.NET MVC هست دارای ۱۰ فصل هست که آموزش ها حول محور Asp.NET مبتنی بر مدل MVC می باشد و در مورد موضوعاتی مثل View-model,Validation,Ajax,Security و همچنین مسیردهی Url ها (URL Routing) آموزش داده شده است.


در بخش سوم و بخش نهایی ( عنوان آن Mastering ASP.NET MVC می باشد.) در مورد مهارت هایی که در ASP.NET باید کسب کرد آموزش داده شده است.Part 3 دارای هشت فصل می باشد که بیشتر در مورد توسعه کنترلر ها،تکنیک های پیشرفته View ،تکنیک های Upgrade کردن و… آموزش داده شده است.این کتاب به دوستانی که علاقه مند به زبان ASP.NET می باشند و دنبال یک رفرنس زبان اصلی هستند پیشنهاد می شود.



112867



دانلود کتاب ASP.NET MVC4 in Action (http://learningtv.ir/?p=4409)
تعداد صفحه :۴۴۰ صفحه در سه بخش و مجموعا ۲۴ فصل
حجم: ۷ مگابایت و پسورد:learningtv.ir
زبان انگلیسی