PDA

View Full Version : حرفه ای: طراحی بازی آنلاین + دعوت



احمدرضا عباسی
یک شنبه 10 آذر 1392, 15:09 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به حضور سرسام آور کاربران اینترنتی در بازی های آنلاین که ماهیت و رویکرد تهاجم اخلاقی به نسل نوجوان و جوان جامعه دارند تصمیم گرفتیم تا بازی آنلاینی را طراحی کنیم که بتوان خلقیات مطلوب را در آن گنجاند!

وجود بازی های آنلاینی که مملو از خشونت ، وحشت و غارت است باعث شده است تا نسل های فردای جامعه از واقعیت ها دور شوند و کماکان مشغله های فکری نامناسبی را در ذهن خود بپرورانند!

از اینرو بعد از بررسی ها و مشورت های گوناگون با اساتید مختلف ذیصلاح با جمع آوری سرمایه اولیه مناسب وارد مرحله طراحی سناریو ، شخصیت پردازی ، گرافیک و کد نویسی شدیم!

این بازی به صورت زندگی اشتراکی سعی در جامعه سازی مجازی دارد در عین حال می تواند شرایطی را فراهم سازد که نسل نوجوان و جوان کشور برای نقش آفرینی حقیقی در جامعه آماده شوند.

در لفافه آموزه های دینی و اخلاقی را ارائه داده و شرایط مناسبی را برای حضور نوجوانان فراهم سازد.

در همین راستا از علاقه مندانی که در شاخه های زیر می توانند فعالیت نمایند تقاضا می شود تا با آی دی زیر تماس حاصل فرمایند :

project777x@yahoo.com


شاخه های مورد نظر :

سناریو نویسی
برنامه نویسی به زبان php به صورت حرفه ای
گرافیک حرفه ای
شخصیت پردازی
امنیت شبکه

لازم به ذکر است کلیه هزینه های اولیه از سوی اینجانب پرداخت می شود و به طراحانی تمایل داشته باشند در عوض پرداخت هزینه نقدی درصد قابل توجهی از سهم درآمد بازی اهدا می شود!

ضمنا امنیت شغلی با ارسال قرارداد رسمی مورد تایید دفاتر اسناد رسمی به اعضای پروژه ضمانت می شود!

با تشکر