PDA

View Full Version : آموزش: معرفی سایت جدید و تخصصی برای پایتون کاران



omidhaghi
جمعه 29 فروردین 1393, 14:50 عصر
با سلام و احترام
سایت پای سوشیال PySocial (http://www.pysocial.com) سایتی برای گردهمایی پایتون کاران ایرانی عزیز می باشد که تمرکز این سایت بر حرفه ایی بودن و سطح بالای کیفیت مطالب می باشد.و همینطور متمرکز کردن شما پایتون کاران، به دلیل اینکه دیگر مطالب پایتونی پراکنده نباشد و همه موضوع های مرتبط با پایتون در یکجا و متمرکز وجود داشته باشد.
سایت با دو رویه داشبورد دانش(آموزشگاه) و چالشگاه بنا شده است.البته قسمت های بسیار زیاد دیگری هم وجود داره!
قسمت داشبورد دانش که بصورت باکس هست، و ما محدودیت در مطالب و موضوعات و دانشها نداریم، و به صورت فصل به فصل عنوان ها ارائه میشود، و فعلا چهار موضوع اساسی پوشش داده شده، و در آینده مطالب فراوان دیگری هم جای داده میشود.
و قسمت چالشگاه هم همان انجمن و پرسش و پاسخ شما دوستان عزیز می باشد ولی قرار است خیلی منسجم تر و ساختار یافته تر از انجمن های موجود باشد.
در حال حاضر سایت هنوز کاملا تکمیل نشده و در دست ساخت می باشد، ولی آماده بهره برداری می باشد.درضمن قسمت داشبورد دانش هنوز تکمیل نشده و موضوعات در حال پر شدن می باشد، و قسمت چالشگاه هم هنوز راه اندازی نشده.
کل سایت بر روی جنگو بنا ریزی شده!
تیم پای سوشیال از همه دوستان عزیز پایتونی دعوت به همکاری برای تکمیل این سایت نموده و افتخاری بزرگی برای ما خواهد بود که در این راه بزرگانی مثل شما را با خود همراه کنیم، پروژه گردهمایی پایتونی ها بسیار بزرگ با ایده های جذاب می باشد، و به این علت نیاز به این داریم که تیم بزرگی را داشته باشیم. و از ایده های شما و کمک شما در این سایت بهره ببریم.
در ضمن یکی از اهداف سایت جذب پروژه های نرم افزاری می باشد، که حتی بتوانیم در این زمینه برای دوستان فعال درآمد زایی داشته باشیم، که انگیزه بسیار خوبی برای شما دوستان درست کرده باشیم.
همیشه کارهای بزرگ، نیازمند افراد بزرگ، تیم بزرگ و مشارکت عمومی می باشد. پس ما کاملا با این قضیه واقف هستیم که بدون همکاری شما پایتونی ها، هیچ نخواهیم بود!
از همه دوستان معذرت میخواهم اگر این تاپیک غیر مرتبط با اهداف سایت برنامه نویس می باشد، و صرفا جهت اطلاع رسانی بچه های برنامه نویس پایتونی بوده.
برای همکاری با ما در این پست اعلام آمادگی نمایید.

omidhaghi
جمعه 12 اردیبهشت 1393, 17:34 عصر
از دوستانی که حاضر به همکاری با ما در این سایت می باشند، لطفا به این نشانی info@pysocial.com (pysocia1@pysocial.com) برای ما درخواست ارسال نمایید.