PDA

View Full Version : مشکل با extension coco uploder



alirezara
یک شنبه 24 اسفند 1393, 22:15 عصر
با سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان و اساتید.

دوستان من امروز با یک افزونه برای آپلود فایل در yii آشنا شدم که به نظر من فوق العاده است. لینک دانلودش : http://www.yiiframework.com/extension/coco/

قابلیت های خیلی زیادی برای آپلود داره که می تونید قابلیت هاش رو در لینک : https://www.youtube.com/watch?v=erA7wu7TXdI&noredirect=1 ببینید.

اما من با یک مشکل با این افزونه دارم که نمیدونم چه طور باید حلش کنم. از دوستان عزیزم خواهشمندم بنده را راهنمایی کنید تا این مشکل را حل کنیم تا این تاپیک برای دوستانی که می خوان توی پروژه هاشون از یک آپلودر حرفه ای استفاده کنن مفید باشه. چون تاپیک های زیادی رو دیدم که دوستان به دنبال یک آپلودر حرفه ای و امن بودن.

مشکل اینه که »»»

***وقتی فایلی آپلود میشه چطور باید به نام فایل آپلود شده دسترسی پیدا کرد؟ در لینک : http://www.yiiframework.com/extension/coco/ در پایین صفحه درباره ی دریافت نام فایل آپلود شده توضیح داده است . لینک : http://www.yiiframework.com/extension/coco/#hh6 اما نتونستم به روش گفته شده نام فایل رو بدست بیارم. از دوستان خواهشمندم ببیند آیا روش گفته شده واقعا جواب میده یا بنده اشتباه عمل کردم.

*** در پروژه ای که دارم انجام میدم نیاز دارم وقتی عکسم آپلود میشه پیش نمایش اون در فرم آپلود نمایش داده بشه چطور می تونیم توسط این افزونه و یا با تغییر در اون پیش نمایش را نیز به این افزونه عالی اضافه کنیم تا دیگه کامل کامل بشه؟

از دوستان عزیزم خواهشمندم برای رفع این مشکل همفکری کنیم. بنده نیز برای حل این دو مشکل تلاشم رو میکنم و نظراتم را بیان می کنم.