PDA

View Full Version : جایگزینی پرداخت درون برنامه ای بجای نسخه حمایتی



mehdilove09
پنج شنبه 29 مرداد 1394, 21:04 عصر
من قبلا" از کاربران برای حذف تبلیغات می خواستم نسخه حمایتی را دریافت کنند ولی حالا می خوام پرداخت درون برنامه ای را در نسخه جدید به جای برنامه رایگان قرار دهم و کاربران در همان نسخه رایگان بتوانند تبلیغات را حذف کنند و نسخه حمایتی را از بازار بردارم.
مشکل اینجاست که حدود 2 هزار نفر نسخه حمایتی را خریداری کرده اند و دوباره باید در نرم افزار رایگان مبلغ رو بپردازند!
یه راهی وجود داره که قبل از انتشار ، نرم افزار را به کاربرانی که قبلا نسخه حمایتی رو خریدند ارسال کنم و بهشون بگم مثلا" تا 10 روز فرصت دارید در نرم افزار روی حذف تبلیغات کلیک کنید البته از درون سایت بازار مبلغ رو صفر کنم و بعد از انتشار مبلغ رو اصلاح کنم.
می خواستم ببینم راهی دیگه وجود داره ؟
مثلا بازار توکن خریداشو انتقال بده روی نسخه با پرداخت درون برنامه ای

Pam.goudarzi
جمعه 30 مرداد 1394, 14:09 عصر
می تونید قبل از اینکه کامل پرداخت درون برنامه ای رو تو برنامه پیاده کنین و داخل بازار هم آپلودش کنین یه کد VIP به کاربرانی که نسخه حمایتی رو دریافت کردن بدین. به طوری که نسخه جدیدی از برنامه حمایتی بدین و داخل صفحه اصلیش بگین که قصد دارین پرداخت درون برنامه ای بذارین و کد VIP رو زیرش بذارین. بعدش داخل برنامه ای که پرداخت درون برنامه ای داری یک EditText بذارین که کابر توش کد VIP رو وارد می کنه و اگه با کد از قبل تنظیم شده برابر بود، تبلیغات حذف میشه. من قبلا برای برنامه خودم این کارو کردم و بازار هم باهاش مشکلی نداشته.

mehdilove09
پنج شنبه 12 شهریور 1394, 17:08 عصر
چطور کد فعال سازی رو بهشون بدم .شاید بگید نظرات ولی شاید کسی نظر نداده باشه.ایمیلشون رو ندارم.!

Pam.goudarzi
پنج شنبه 12 شهریور 1394, 21:21 عصر
اگر نوتیفیکیشن تحت سرور در برنامه تون پیاده شده می تونید از اون استفاده کنین