PDA

View Full Version : مجوز نشر و مشکل



r.miri19
دوشنبه 16 شهریور 1394, 17:35 عصر
سلام
من نرم افزار خودم را ساختم و بازار نیز تایید نکرد و گفت باید از سایت http://login.saramad.ir/Pages/default.aspx مجوز بگیری.(نرم افزار اندروید، یه چیزی تو مایه های چت است)
بعد از به مدت این پبام رو فرستادن برای من، مشکل اینه که حالا اینو چکار کنم؟ به چی نرم افزار من گیر داده؟

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


باتوجه به بررسی های صورت گرفته و با عنایت به ضوابط بررسی، محتواهاي ارسالی، نیاز به اصلاح و تکمیل دارد که این موارد، در جدول پیوستی ذکر شده است. ضروری است تا تاریخ تعیین شده، موارد ذیل و موارد مشابه دیگر در اثر ارسالی و موارد مندرج در راهنمای موارد اصلاحی را اصلاح و یا تکمیل نموده و در اسرع وقت نسخه محتوای اصلاح یا تکمیل شده را در سامانه ثبت نمایید.



باید حداکثر تا تاریخ 1394/07/05 اصلاحات و تغییرات درخواست شده در اثر ارسالی، اعمال شود؛ درغیراین صورت، بررسی و صدور مجوزهای مربوطه ، به حال تعلیق درخواهد آمد و محتوای ارسالی از روند بررسی خارج می شود.



ماده2) عدم ارائه برنامه پیش نیاز



نحوه رفع مشکل : اصلاح

نشانی کلی:
از تاریخ 18/6/94 جهت دریافت مجوز ناشر مولف به سامانه زیر مراجعه تماییدnashr.sramad.ir
توضیحات کلی :
از تاریخ 18/6/94 جهت دریافت مجوز ناشر مولف به سامانه زیر مراجعه تماییدnashr.sramad.ir






اصلاح یا حذف اجزاء محتوا





1. موارد ذکر شده در جدول فوق الذکر(جهت حذف یا اصلاح) مغایر با اصول بررسی تشخیص داده شده اند. لازم به ذکر است ماده 11 قانون حمایت از پدید آورندگان محتوا ها(مصوب 1379) و ماده 25 آیین نامه اجرایی آن، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ملزم می دارد از صدور مجوز برای محتواهایی که به تشخیص وی خلاف اخلاق اسلامی، عفت عمومی و سلامت شخصیت کودکان است جلوگیری به عمل آورد. لذا در جهت ادامه روند بررسی انجام حذف یا اصلاح درخواست شده برای محتوای موردنظر ضروری می باشد. لذا خواهشمند است نسبت به انجام اصلاح مورد نظر، در محتوا اقدام گردد
بدیهی است هرگونه اعمال تغییر در محتوای ارائه شده فقط در حیطه موارد درخواست شده قابل قبول می باشد و هرگونه تغییر جداگانه، باید به اطلاع این مرکز برسد تا مورد بررسی قرار گیرد. هرگونه عدم اطلاع رسانی در این مورد، پیگیری های جدی در پی خواهد داشت.

2.در توليد آثار مربوط به تلفن هاي همراه
1.2.باید محتوای اثر از قبیل: بازی ، تم ها، عكس ها و ...، از سوی متقاضی(ناشر) اجرا و كنترل شده باشد، متقاضی(ناشر) مسئول محتوای اثر از لحاظ عدم مغایرت با موازین اخلاقی؛ فرهنگی، قانونی و رعایت حقوق مادی و معنوی پدید آورندگان می باشد.

2.2.دركنار هر فایل اصلی، فایل تصویری آن(در صورت داشتن رابط كاربری) قرار داده شود، برای مثال در كنار فایل تم، فایل تصویری آن هم پیوست باشد، در صورت عدم وجود فایل تصویری، فایل اصلی باید حذف گردد.

3.2.:نرم افزارهای تلفن همراه باید از موارد زیر عاری باشد.
آسیب رساندن به سیستم نرم افزاری و سخت افزاری و سخت افزاری گوشی - داشتن بد افزار
نفوذ به حریم شخصی افراد
ویروسی بودن
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مشکل اینه مثلا من چطوز ویروسی نبودن نرم افزار را اثبات کنم؟و یا کاره دیگه ایی باید انجام بدم؟

r.miri19
سه شنبه 17 شهریور 1394, 13:44 عصر
کسی تا حالا به دنبال مجوز نرفته؟ یعنی من الکی رفتم؟:متعجب:

sara.nikzadeh
سه شنبه 17 شهریور 1394, 17:07 عصر
اگه مشکل خاصی نداشته باشی، تو یک ماه میتونی مجوز بگیری.
من حدود یکماه طول کشید تا تایید کنن