r.miri19
شنبه 28 شهریور 1394, 00:43 صبح
سلام
من با کد زیر یک عکس را حول محیط دایره ای از 0 تا 330 درجه می چرخونم.
public class AnimationCircle extends Animation {
private View view;
private float cx, cy; // center x,y position of circular path
private float prevX, prevY; // previous x,y position of image during
// animation
private float r; // radius of circle
private float prevDx, prevDy;
/**
* @param view
* - View that will be animated
* @param r
* - radius of circular path
*/
public AnimationCircle(View view, float r) {
this.view = view;
this.r = r;
}
@Override
public boolean willChangeBounds() {
return true;
}
@Override
public void initialize(int width, int height, int parentWidth,
int parentHeight) {
// calculate position of image center
int cxImage = width / 2;
int cyImage = height / 2;
cx = view.getLeft() + cxImage;
cy = view.getTop() + cyImage;
// set previous position to center
prevX = cx;
prevY = cy;
}
@Override
protected void applyTransformation(float interpolatedTime, Transformation t) {
if (interpolatedTime == 0) {
t.getMatrix().setTranslate(prevDx, prevDy);
return;
}
float angleDeg = (interpolatedTime * 330f + 90) % 360;
float angleRad = (float) Math.toRadians(angleDeg);
// r = radius, cx and cy = center point, a = angle (radians)
float x = (float) (cx + r * Math.cos(angleRad));
float y = (float) (cy + r * Math.sin(angleRad));
float dx = prevX - x;
float dy = prevY - y;
prevX = x;
prevY = y;
prevDx = dx;
prevDy = dy;
// t.setAlpha(14 * 3);
t.getMatrix().setTranslate(dx, dy);
}
}
AnimationCircle animcircle = new AnimationCircle(number, 80);
animcircle.setDuration(1000);
animcircle.setFillAfter(true);
ax.startAnimation(animcircle);
مشکل اینجاست که یک لحظه عکس در مرکز دایره نمایش داده می شود و بعد روی محیط دایره قرار می گیرد و می چرخد.
هرچی هم با الفا و setFillAfter و این جور چیزا کار کردم نشد که نشد که نشد، لظفا اگه کسی بلده راهنمایی کنه.ممنونم
من با کد زیر یک عکس را حول محیط دایره ای از 0 تا 330 درجه می چرخونم.
public class AnimationCircle extends Animation {
private View view;
private float cx, cy; // center x,y position of circular path
private float prevX, prevY; // previous x,y position of image during
// animation
private float r; // radius of circle
private float prevDx, prevDy;
/**
* @param view
* - View that will be animated
* @param r
* - radius of circular path
*/
public AnimationCircle(View view, float r) {
this.view = view;
this.r = r;
}
@Override
public boolean willChangeBounds() {
return true;
}
@Override
public void initialize(int width, int height, int parentWidth,
int parentHeight) {
// calculate position of image center
int cxImage = width / 2;
int cyImage = height / 2;
cx = view.getLeft() + cxImage;
cy = view.getTop() + cyImage;
// set previous position to center
prevX = cx;
prevY = cy;
}
@Override
protected void applyTransformation(float interpolatedTime, Transformation t) {
if (interpolatedTime == 0) {
t.getMatrix().setTranslate(prevDx, prevDy);
return;
}
float angleDeg = (interpolatedTime * 330f + 90) % 360;
float angleRad = (float) Math.toRadians(angleDeg);
// r = radius, cx and cy = center point, a = angle (radians)
float x = (float) (cx + r * Math.cos(angleRad));
float y = (float) (cy + r * Math.sin(angleRad));
float dx = prevX - x;
float dy = prevY - y;
prevX = x;
prevY = y;
prevDx = dx;
prevDy = dy;
// t.setAlpha(14 * 3);
t.getMatrix().setTranslate(dx, dy);
}
}
AnimationCircle animcircle = new AnimationCircle(number, 80);
animcircle.setDuration(1000);
animcircle.setFillAfter(true);
ax.startAnimation(animcircle);
مشکل اینجاست که یک لحظه عکس در مرکز دایره نمایش داده می شود و بعد روی محیط دایره قرار می گیرد و می چرخد.
هرچی هم با الفا و setFillAfter و این جور چیزا کار کردم نشد که نشد که نشد، لظفا اگه کسی بلده راهنمایی کنه.ممنونم