PDA

View Full Version : نصب Android Studio



mj_alijani
چهارشنبه 21 بهمن 1394, 20:47 عصر
سلام
من jdk و Android studio رو نصب کردم
اما وقتی استودیو رو اجرا میکنم با این مشکل رو ب رو میشم لطفا راهنماییم کنید
138968
در ضمن یه جاهایی هم خوندم که از طریق sdk manager باید sdk های لازم رو دانلود کنم منم این کارو کردم اما بازم این مشکلو داشت که چیزی رو نمایش نمیداد برای دانلود جز sdk Tools (با فیلتر شکن ) هم رفتم.

Pam.goudarzi
چهارشنبه 21 بهمن 1394, 22:04 عصر
به نظر میرسه که دریاو شما جفضای خالی کافی رو نداره . چند تا فایل رو پاک کنید.

mj_alijani
پنج شنبه 22 بهمن 1394, 13:20 عصر
به نظر میرسه که دریاو شما جفضای خالی کافی رو نداره . چند تا فایل رو پاک کنید.
نه اصلا بخاطر این نی ، 30 گیگ فضای خالی دارم..

msroid
پنج شنبه 22 بهمن 1394, 14:21 عصر
موقع نصب به اینترنت وصل نباشین و یا اگر وصل هستین باید حتما قبل از شروع نصب با vpn وصل شده باشین.
نمیدونم چجوری ولی وقتی به نت وصل باشین و شروع کنه به دانلود چون میفهمه که از ایران هستین این ارور رو میده و بعدش اگر دوباره با vpn وصل بشین بازم همین ارور رو میده. مثل زمانی که از مرورگر استفاده میکنی اگر به یکی از زیرمجموعه های گوگل که برای ما قابل دسترسی نیست متصل بشین یه صفحه بهتون نشون میده و میگه امکان دسترسی شما وجود نداره حالا اگر فیلتر شکن استفاده کنی بازم همین ارور رو بهت میده و باید بری تمام کوکی هارو از دم پاک کنی تا بعدش با فیلتر شکن بتونی وصل بشی.

mj_alijani
جمعه 23 بهمن 1394, 20:43 عصر
موقع نصب به اینترنت وصل نباشین و یا اگر وصل هستین باید حتما قبل از شروع نصب با *** وصل شده باشین.
نمیدونم چجوری ولی وقتی به نت وصل باشین و شروع کنه به دانلود چون میفهمه که از ایران هستین این ارور رو میده و بعدش اگر دوباره با *** وصل بشین بازم همین ارور رو میده. مثل زمانی که از مرورگر استفاده میکنی اگر به یکی از زیرمجموعه های گوگل که برای ما قابل دسترسی نیست متصل بشین یه صفحه بهتون نشون میده و میگه امکان دسترسی شما وجود نداره حالا اگر فیلتر شکن استفاده کنی بازم همین ارور رو بهت میده و باید بری تمام کوکی هارو از دم پاک کنی تا بعدش با فیلتر شکن بتونی وصل بشی.
تا جایی که یادم میاد با قند شکن وصل بودم ، حالا برفرض اینکه وصل نبودم حالا چیکار کنم ! با قند شکن میرم اما فایده نداره !!