PDA

View Full Version : نیاز به کد جاوا اسکریپ برای تاریخ شمسی



ariaman
پنج شنبه 12 فروردین 1395, 08:35 صبح
با سلام
این کد مر بوطه به پلاگین انتخاب تاریخ می باشد که در زیر آورده ام :(کد ویو)
@{

ViewBag.Title = "test";
}

<h2>test</h2>
<link href="~/Scripts/MdBootstrapPersianDateTimePicker/bootstrap.min.css" rel="stylesheet"
type="text/css" />
<link href="~/Scripts/MdBootstrapPersianDateTimePicker/bootstrap-theme.min.css"
rel="stylesheet" type="text/css" />
<link href="~/Scripts/MdBootstrapPersianDateTimePicker/jquery.Bootstrap-PersianDateTimePicker.min.css"
rel="stylesheet" type="text/css" />
<script src="~/Scripts/bootstrap/jquery-2.1.4.js" type="text/javascript"></script>
<script src="~/Scripts/bootstrap/bootstrap.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="~/Scripts/MdBootstrapPersianDateTimePicker/jalaali.js" type="text/javascript"></script>
<script src="~/Scripts/MdBootstrapPersianDateTimePicker/jquery.Bootstrap-PersianDateTimePicker.js"
type="text/javascript"></script>

<div class="editor-label">
<button class="btn btn-default" data-mddatetimepicker="true" data-targetselector="#tarikh" data-enabletimepicker="false" data-placement="left" data-trigger="click" data-englishnumber="true" data-disabled="false">انتخاب تاریخ</button>

@Html.Label("تاریخ:")
</div>
<div class="editor-field">
@Html.TextBox("tarikh", new { @encode="utf-8"})

</div>
<p/>
<p/>
<script type="text/javascript">

$('#tarikh').click(function () {
$('[data-mddatetimepicker="true"][data-targetselector="#tarikh"]').MdPersianDateTimePicker('disable', false);
});
$('#tarikh').click(function () {

var $this = $(this),
value = $this.val();

// alert(value);
});
$('#tarikh').[data-mddatetimepicker="true"][data-targetselector="#tarikh"]').MdPersianDateTimePicker('disable', false);




</script>

اینم لینک پلاگین :MD.BootstrapPersianDateTimePicker (https://github.com/Mds92/MD.BootstrapPersianDateTimePicker)

من میخوام با استفاده از کد جاوا اسکریپ وقتی روی تکست باکس کلیک میشه پلاگین نمایش داده بشه و کاربر بتونه تاریخ رو انتخاب کنه
با btn براحتی تونستم اینکارو بکنم که کدش هم در بالا هست ولی تکست باکس رو نمیدونم
ممنون میشم راهنمای کنید
تشکر

mbasirati
شنبه 14 فروردین 1395, 11:39 صبح
سلام
فقط کافیه صفت های data-mddatetimepicker="true" و data-trigger="focus" رو به تکست باکس بدید. نیازی به نوشتن هیچ کد جاوااسکریپتی هم نیست.

لطفا از بلاک کد برای قرار دادن کدهاتون استفاده کنید که کدهاتون قابل خوندن باشه.
موفق باشید