PDA

View Full Version : ارسال پارامتر جهت تنظیم چاپگرهای لیزری از نرم افزار foxprox 2.6



Mahsoft
سه شنبه 22 تیر 1395, 22:26 عصر
با سلام و عرض ادب و احترام
بنده تحت FoxPro 2.6 داس برنامه نویسی میکنم بتازگی از با نرم افزار dosprn میتونم گزارشاتمو با تنظیمات dosprn به چاپگرهای لیزر بفرستم برنامه بسیار عالی ولی در نسخه 1.82 برخلاف ادعای تیم سازنده dosprn میشه پارامتر به نرم افزار فرستاد و نرم افزار رو بدلخواه ست کرد مانند :
dosprn /size:"12" که این دستور مثلا سایز فونت رو زو 12 ست میکنه جالبه که اگه این دستور رو تو خط فرمان داس ارسال کنی تغییرات ست میشه روی نرم افزار ولیکن اگه همین دستور در برنامه اجرا بشه نرم افزار فاکس هنگ میکنه و تا زمانی که dosprn رو خارج نکنی و نبندیش نرم افزار foxprox از هنگ در نمیاد من هم config.sys و سایر تنظیمات داس ویندوز رو تنظیم کردم باز نشد از دوستانی که تجربه دارن خواستم سوال کنم که :
1. آیا راه دیگری هست یا اشکال از نرم افزار
2. اینکه من با تیم ساپورت نرم افزار تماس داشتم یک فایل pdf برام فرستادن که نحوه ارسال پارامتر به چاپگرهای لیزر رو برام توضیح می دند اما این روشم رفتم جواب داد برای مثال خواستم بدونم چطور میشه به چاپگرهای پورت Usb پارامتر فرستاد با دستور ؟؟؟ ارسال کردم ولی جواب نداد . مثلا راهی وجود داره که برای تغییر lpi یا cpi پرینترهای لیزری یا مثلا حاشیه از بالا یا چپ و .... با استفاده ??? پارامتری رو به چاپگر تحت ویندوز لیزری پارامتری ارسال کرد.


ممنون اگه جواب بدین