PDA

View Full Version : Borland Together For dot NOT Developers :-)



Inprise
دوشنبه 20 بهمن 1382, 01:58 صبح
سلام

http://www.borland.com/images/products/dev_dep_int_ani.gif

از مهمترین وجوه تولید و توسعه نرم افزار در دنیای امروز ، طراحی قابل انعطاف ، پیاده سازی قاعده مند و قابلیت توسعه تیمی برای نرم افزارهای سازمانی و درک بهینه ترین مسیر برای تولید و توسعه نرم افزار است . Unified Process تلاش میکند به این نیازها بصورت زیر ساختی پاسخ دهد . دو عنصر مهم UP یکی طراحی مدل قابل انعطاف از نرم افزار و دیگری همزمان سازی طراحی مدل و تولید کد هستند . بورلند Together یکی از بهترین ابزارهای موجود برای نیل به این مقاصد است .

بورلند نسخه خاصی از Together را برای محیط دت نت پیاده سازی و توزیع کرده است که توسط آن میتوان در محیط توسعه استاندارد دات نت ، ضمن کاربری آسان از قابلیتهای بی بدیل Together ، سریعترین راه را برای تولید نرم افزارهای متوسط و سازمان مقیاس دات نت پیمود .

بورلند Together برای توسعه گران دات نت ، پلی بین معماران و طراحان و توسعه گران برنامه های دات نت ایجاد میکند که سازگاری کاملی با سایر محصولات حمایت کنندهء UP بورلند یعنی CaliberRM و Borland Project Portal و LiveSource دارد .

سه ویژگی مهم بورلند together :

الف. حمایت کامل از UML
ب. حمایت کامل از QA ( یا QualityAssurance ) و ارائه بستر استاندارد برای درک صحیح Software Metrics (ر-ک بخش مهندسی نرم افزار )
ج. اتصال پویای اجزاء نرم افزار به منابع اطلاعاتی خارجی برای تغییر ماهیت پویای مدل نرم افزار . ( ر-ک بخش سی شارپ )

برای استفاده از بورلند Together برای دات نت ، فقط به ویژوال استودیو دات نت احتیاج دارید ، و البته نسخهء دات نت together .

خوش باشید

Inprise , Excellence Endures

Mohammad_Mnt
دوشنبه 20 بهمن 1382, 11:32 صبح
:kiss: