PDA

View Full Version : خرید در توری دار مجیک مش ، در توری آماده و پرده توری مجیک مش



ab87000
چهارشنبه 09 مهر 1399, 16:50 عصر
درب توری مجیک مش ، خرید در توری آماده ، پرده توری مجیک مش ، در توری ارزان ، پشه بند
خرید در توری ارزانکده (https://arzunkadeh.com/magic-mesh/) ، پرده توری مجیک مش

حشرات همیشه برای انسان دردسرساز بوده اند ، به همین دلیل مردم از درب های توری مخصوصاً در بهار و تابستان استفاده می کنند.

درب های مشبک معمولاً از قاب های آلومینیومی یا پی وی سی ساخته می شوند و هزینه بسیار بالایی دارند و هرکسی از عهده تهیه این درب ها بر نمی آید ، به شرطی که هر بار که از خانه خارج می شوید مجبور شوید در را باز و بسته کنید ، اما درب های شبکه جادویی را می توان بدون با دست و با قیمت بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه باز و بسته شود.


در توری مجیک مش با چسب های محکم به درب یا قاب پنجره چسبانده می شوند و به راحتی جدا می شوند.
https://www.telemagazin.by/wp-content/uploads/2015/06/magic-mesh-3.jpg
این شبکه جادویی دارای 18 آهن ربا قوی است که به راحتی می چسبند و با مقاومت خود در برابر باد باز نمی شوند و فقط هنگام عبور از آنها آهنربا از حالت خارج شده و دوباره می چسبند.
در هر کجا که زندگی می کنید و درب ورودی خود ، بدون در نظر گرفتن مدل ، می توانید درب Magic Mesh را نصب کرده و به آن اجازه دهید به راحتی در فضای باز وارد فضا شود و در عین حال از ورود آفات جلوگیری کند.
یکی از ویژگی های این محصول نصب کلیه درب ها در خانه و حتی محل کار است که می توانید بدون نیاز به تخصص آن را نصب کنید. با نصب درب Magic Mesh دیگر نگران ورود حشرات آزار دهنده نخواهید بود. این محصول بی نظیر به گونه ای طراحی شده است که از ورود هوای خارج به داخل جلوگیری نمی کند اما در عین حال از ورود حشرات نیز جلوگیری می کند. نصب آسان مش مجیک از دیگر مزایای این محصول است ، بنابراین می توان آن را بدون هیچ گونه وسیله ای نصب کرد و برای نصب آن نیازی به تجربه ندارد.
Magic Mesh دارای 16 (شانزده) منگنه یا آهن ربا است که از آهن و آهن ربا ساخته شده اند و اگر فراموش کنید که هر دو طرف Magic Mesh را بچسبانید ، به صورت خودکار اتفاق می افتد. عرض 180 سانتی متر عرض و 110 سانتی متر عرض است ، به عبارت دیگر ، 1 متر و 80 سانتی متر طول و 1 متر و 10 سانتی متر عرض دارد.
درب توری مغناطیسی محصولی است که به منظور سهولت حمل و نقل برای ورود و خروج درهای توری طراحی و ساخته می شود تا از ورود آفات و ورود و خروج هوای تازه جلوگیری کند.
این درب با مش مغناطیسی قابل نصب بر روی قاب های مختلف است که نصب آن نیز آسان است و نیازی به پیچ ، میخ ، چکش ، دریل و سوراخ نیست ، پس از تمیز کردن سطح ، فقط برچسب های دو طرفه را روی بسته بندی بچسبانید. و شبکه را به آن متصل کنید و در صورت لزوم ، شبکه از این برچسب ها جدا می شود
درب های مش جادویی را سفارش دهید
سفارش در توری آماده Magic Mesh:


- نصب آسان ، سریع و بدون نیاز به هیچ ابزاری
- هوای تازه وارد اتاق می شود
- اندازه آن 100 × 190 است
- طراحی مدرن و زیبا
- نصب آویزهای سنگین داخلی برای ایجاد مقاومت در برابر باد
- بدون آسیب به قاب
- قابل نصب بر روی انواع فریم ها
- مانع ریز خالص و حشرات کوچک
"بدون کمک از آن عبور کنید."
- مقاوم در برابر باد