PDA

View Full Version : طراحی سایت و شرکت طراحی سایت فروشگاهی



janblaghy
سه شنبه 30 آذر 1400, 13:04 عصر
طراحی سایت فرآیند ایجاد و ساخت وب سایت (https://www.trahysite.ir/web-design/) از ابتدا تا انتها طراحی سایت نامیده می شود.


یک طراح وب برای طراحی وب سایت باید با تمامی مراحل ساخت وب سایت آشنا باشد.


امروزه علم طراحی وب سایت (https://www.trahysite.ir/web-design/) به یکی از علوم مهم و پرسود در دنیا تبدیل شده است و برنامه نویسان آشنا به زبان های کدنویسی وب با طراحی وب سایت خود پول زیادی به دست آورده اند.


البته برای موفقیت در علم طراحی سایت، تنها دانستن کدها و دانش زبان های کدنویسی مهم نیست. یک لحظه مهم و تحریک کننده برای موفقیت در زمینه طراحی سایت، داشتن مقداری نبوغ و نوآوری در این زمینه و همچنین آشنایی با موارد بهینه سازی سایت است.


احتمالا بسیاری از شما با وب سایت های شناخته شده در ایران و خارج از کشور آشنایی دارید که امروزه با طراحی سایت های خاص و پرطرفدار به موفقیت و درآمد زیادی دست یافته اند. در ایران وب سایت هایی مانند دیجی کالا و سایت های نیازمندی مانند استیشن و سانیاز از جمله آنها هستند.


طراحی وب سایت


طراح وب (https://www.trahysite.ir/web-design/) باید با ابزارهای مختلف ساخت و ویرایش وب سایت ها و زبان های برنامه نویسی شبکه و اینترنت مانند Asp.net و PHP آشنا باشد.


همچنین مرتبط با مباحث دامنه، میزبان وب، cms، html، css، ajax و ....


حال اگر می خواهید با علم طراحی سایت آشنا شوید و به بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک برسید باید به طور کلی با مفاهیم طراحی سایت آشنایی کامل داشته باشید.


شرکت طراحی و توسعه سایت مبنا در مقالات طراحی سایت خود این اطلاعات را به طور کامل آموزش داده است.


همچنین می توانید در مورد تجارت الکترونیک و ورود مفاهیم بازاریابی اینترنتی برای درآمدزایی از طریق اینترنت در قسمت مقالات بازاریابی اینترنتی مطالعه کنید و زمینه ای برای خود ایجاد کنید که در آن بتوانید تجارت الکترونیک را از طریق طراحی وب سایت شروع کنید.


پس ابتدا مطالب مربوط به طراحی سایت برای رزیدنت چیست و مطالب آموزش طراحی سایت را مطالعه کنید که می توانید با کلیک اینجا کلیک کنید.


طراحی سایت یا طراحی وب سایت یا طراحی سایت می تواند کمک بزرگی برای کسب و کار و افزایش درآمد برای شما باشد.


هدف گروه طراحی سایت مبنا دسترسی به همه شما دوستان و همراهان در بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش است تا با راه اندازی یک شرکت طراحی سایت این کار را انجام دهید و همچنین با درج مقالات آموزشی تجربه خود را به شما منتقل کنیم تا شروع کار شما کار برای رسیدن به این هدف انجام شده است. طراحی وب سایت فروشگاهی (https://www.trahysite.ir/web-design/) لطفا با نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات خود ما را راهنمایی کنید و در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.


به مجموعه ای از صفحات وب که متعلق به یک مکان خاص هستند، وب سایت می گویند. وب سایت مکانی در اینترنت است که شامل یک یا چند صفحه است. محتوای وب سایت ها بر روی رایانه ای به نام سرور میزبانی می شود و مجموعه ای از سرورها شبکه جهانی وب را تشکیل می دهند.


وب سایت چیست؟


در دنیای مجازی، مانند دنیای واقعی، هر سرور یا رایانه با یک شماره شناسایی یا IP شناسایی می شود تا توسط رایانه های دیگر شناسایی شود.




دامنه چیست؟




یک دامنه یا IP به ثبت وب سایت اختصاص داده می شود و هیچ دامنه ای را نمی توان مشابه یکدیگر در نظر گرفت. با آدرس IP میلیاردها وب سایت، سایت شما را می توان در اینترنت پیدا کرد.




برای ثبت دامنه خود می توانید با موسسه دیاکو تماس بگیرید.




هاست چیست؟




هاست سرور یا رایانه ای است که فایل ها را در وب سایت شما ذخیره می کند. این فایل ها می توانند صفحات وب، عکس ها، فایل های css و جاوا اسکریپت باشند.




یک سایت خوب باید چگونه باشد؟




وقتی شخصی وارد سایت شما می شود اولین چیزی که توجه او را جلب می کند ظاهر سایت شما است. یک سایت خوب باید دارای هماهنگی در رنگ ها و عنوان ها، دسترسی آسان به تمامی مطالب و گرافیک خوب باشد.


استفاده از فونت های مناسب و عدم استفاده از فونت های مبهم و نامناسب تاثیر زیادی در ظاهر سایت دارد. رنگ های کم کنتراست به عنوان پس زمینه برای سایت توصیه نمی شود. داشتن تصاویر کوچک و بسیار جذاب می تواند حضور جستجوی مخاطبان را در سایت شما افزایش دهد.




لوگوی شما نیز معرفی سایت شما است. سایت بدون لوگو منطقی نیست زیرا لوگو در همه جا به عنوان نشانه ای برای سایت شما خواهد بود. لوگوی ساخته شده برای شما با موضوع سایت شما معنای خاصی دارد. در طراحی سایت باید از گرافیک مناسب استفاده شود و در گرافیک سایت از رنگ های شلوغ و زننده استفاده نشود. رنگ پس زمینه باید در تضاد کامل با رنگ متن باشد.




مشکلات طراحی وب سایت های ضعیف چیست؟




عدم رعایت معیارهای صحیح با معیارهای گوگل، افت تحصیلی بالا، زمان بسیار کوتاه استفاده از کاربران سایت و عدم مراجعه به چندین صفحه.




یک سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟




یک سایت خوب می تواند دارای فید خبری، نقشه سایت، بخش نظرات، نظرسنجی، بازی های آنلاین، آب و هوا، پادکست، ویدئوکست، اسلایدر و موارد دیگر باشد.


یک سایت خوب با قابلیت جستجو و بازدیدکننده به مخاطب امکان دسترسی به محتوای لازم را می دهد.




چگونه ناسازگاری تعداد بازدیدکنندگان را کاهش می دهد؟


برخی از سایت ها فقط نسخه دسکتاپ دارند و با دستگاه های تلفن همراه سازگار نیستند، در حالی که طبق اعلام گوگل در سال 2015 تعداد کاربران موبایل بسیار بیشتر از کاربران رایانه های رومیزی است. با عدم دسترسی به سایت با دستگاه های تلفن همراه، بازدیدکنندگان سایت و کاربران سئو را محدود می کنند.





یک وب سایت چگونه باید طراحی شود؟
یک وب سایت چگونه باید طراحی شود؟


استفاده بیش از حد از میانبرها




میانبرها متن هایی هستند که قبل یا بعد از هر صفحه با محتوای مورد نظر ظاهر می شوند. تبلیغات و راهنمای سایت به صورت آنلاین هستند که باعث می شود کل صفحه را اشغال کنند.


این یک اشتباه بزرگ در طراحی سایت است که نه تنها تاثیر منفی دارد، بلکه منجر به افزایش خروج کاربران و رتبه پایین موتورهای جستجو می شود.


همچنین پخش ویدئو یا صدا در وب سایت یا چیزی که به کاربر خوش آمد می گوید معمولا دافعه کاربر را افزایش می دهد.




طراحی بدون فضای خالی




هنگامی که یک وب سایت با گرافیک و متن بدون فضای خالی طراحی می شود، کاربر از خواندن یا حفظ هرگونه اطلاعات در سایت خسته می شود.




از عکس های جعلی یا گوگل استفاده کنید




عکاسی در طراحی سایت ارزشمند است وقتی از یک تصویر جعلی یا ذخیره شده استفاده می کنید باعث بی اعتمادی بازدیدکنندگان می شود و مخاطبان وب سایت شما کاهش می یابد. بهتر است از این عکاس بخواهید چند عکس اصلی برای شما بگیرد.




از متن در قالب گرافیکی استفاده کنید




تمام مجموعه های موجود در وب سایت باید به راحتی توسط موتورهای جستجو ردیابی شوند تا رتبه شما در موتورهای جستجو بهبود یابد. تبدیل متن به تصویر و تصویر ایده ای برای اهداف سئو است و همچنین استفاده از تصاویر به عنوان متن به وب سایت برای سود واقعی کندتر است، استفاده از فیلم ها و تصاویر بزرگ سرعت صفحه شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، این امر باعث می شود افراد از صفحه شما خارج شوند. سایت.




ابزارهای آنلاینی در اینترنت وجود دارد که به کاهش تعداد پیکسل ها بدون از دست دادن کیفیت تصویر و کاهش زمان بارگذاری صفحه برای بازدیدکنندگان وب کمک می کند.




از لوگو بدون کلیک استفاده کنید




استفاده از لوگو بدون امکان کلیک منجر به اتمام اعتبار سایت به عنوان سایت می شود. 36 درصد از بازدیدکنندگان با کلیک بر روی آن به صفحه اصلی باز می گردند. طراح وب باید نام لگو را روی برچسب مناسب قرار دهد تا اطمینان حاصل شود که می توان روی آن کلیک کرد.


https://www.trahysite.ir/web-design/ (https://www.trahysite.ir/web-design/)

hno2005
چهارشنبه 01 دی 1400, 08:48 صبح
سلام وقت بخیر
درصورتی که تمایل به طراحی اپ فروشگاهی دارید میتوانید از مطلب زیر استفاده کنید

https://hamyarwp.com/shinaweb/