PDA

View Full Version : طراحی داخلی محل کار



khonehman
چهارشنبه 11 خرداد 1401, 09:44 صبح
در طراحی داخلی محل کار، WDG ابزارها و روش های مورد نیاز برای ایجاد فضاهای پاسخگو را درک می کند. تیم های ما تمرکز دقیق لازم را در طول طراحی داخلی محل کار اداری شرکت ها حفظ می کنند و آنها را قادر می سازد تا مهمترین دارایی تجاری خود یعنی کارگر را تقویت کنند. دست کم گرفتن ارزش در ایجاد فضاهای کاری پاسخگو می تواند منجر به از دست دادن کارایی شود، بنابراین بر اهداف و اهداف تجاری تأثیر منفی می گذارد.


فضای اداری که از نیازهای عملکردی سازمان و اهداف تجاری پشتیبانی می کند و آنها را افزایش می دهد، از طراحان می خواهد که هم نیازهای عملیاتی و هم اهداف کسب و کار را به طور کامل درک کنند. این امر مستلزم آشنایی کامل با جنبه های کمی مانند اندازه، روابط متقابل سازمانی و کارکردهای عناصر مختلف بخش، و همچنین اهدافی است که طراحی داخلی دفتر جدید باید برای حمایت و ارتقای اهداف تجاری فعلی و آتی انجام دهد.
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)

طراحی داخلی محل کار با کیفیت بالا نیازمند تعادل بین تصویر شرکت، مسئولیت مالی و عملکرد کارآمد است. به عنوان طراح، تمرکز ما این است که به وضوح نیروهایی را که بر تجارت تأثیر می‌گذارند، مانند نیروی کار با تنوع فزاینده، تغییرات آب و هوای اقتصادی و فناوری‌ها، و چگونگی ایجاد یک محیط کاری که این عناصر را به گونه‌ای ترکیب می‌کند که به یک ابزار تجاری مؤثر تبدیل شود، بشناسیم. . ضروری است که این ابزار انعطاف پذیر، جذاب و مقرون به صرفه باشد. باید از نیروی کار چند نسلی جدید حمایت کند و در عین حال از نظر فنی و زیست محیطی مقرون به صرفه و پایدار باشد.

امروزه سازمان‌ها به مدل‌های برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر، سیستم‌های مکانیکی و ارتباطات داده‌ای همه‌کاره، و فضای کاری متنوع برای پاسخگویی به روش‌های جدید و متغیر کار و نیروی کار نیاز دارند. انواع فضاهای کاری مورد تقاضا متنوع است و از دفاتر محصور با غلظت بالا تا محیط های تیمی مشترک و مناطق کاری سازگار را شامل می شود.

تغییر روند در فناوری به طور چشمگیری بر برنامه ریزی و طراحی داخلی محل کار تأثیر گذاشته است. برای اینکه این فضاها از انواع نیازهای محیطی کارگران چند نسلی پشتیبانی کنند، باید به طور کامل فناوری فعلی را در خود جای دهند. این به آنها امکان می دهد تا به فضاهای پویا و کارآمد تبدیل شوند و در عین حال بر اهداف تجاری تأثیر مثبت بگذارند.
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)

آخرین مزیت رقابتی

Workplace Studio™ یک استودیوی طراحی داخلی چند رشته ای و مشاور خلاق است که در مفاهیم دفتر انعطاف پذیر برای شرکت ها و اپراتورهای فضای کار مشترک تخصص دارد.

مزیت های رقابتی در حال تبدیل شدن به گذشته هستند، بنابراین ما از قوی ترین مزیت هایی که هر برندی دارد استفاده می کنیم: خلاقیت، طراحی داخلی و ظرافت. محیط‌های ما با چالش‌های مدرن در بهره‌وری و همکاری مواجه است و راه‌حل‌های مأموریت محور ما فرهنگ‌های پر رونق و برندهای بادوام را برای کارآفرینان، مدیران اجرایی و تیم‌هایشان ایجاد می‌کند.
یک تماس را برنامه ریزی کنید

ما از آخرین مزیت رقابتی هر برندی استفاده می کنیم: خلاقیت، طراحی داخلی و ظرافت. ”
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)

به کی خدمت میکنی

هیچ کس مشتریان، مشتریان یا کارمندان شما را بهتر از شما نمی شناسد، و این اولین چیزی است که ما در تلاش برای درک آن هستیم: بازار هدف شما کیست و این پروژه چه ارزشی را به همراه خواهد داشت؟

با هم، فضای شما، فرهنگ و برند شما را طراحی داخلی و تحت تأثیر قرار خواهیم داد تا حداکثر بازدهی سرمایه شما را ایجاد کنیم - رویکرد استراتژیک ما با موفقیت شما شروع می شود و به پایان می رسد.
یک تماس را برنامه ریزی کنید

طراح نقش یک میزبان خوب و متفکر است که نیازهای مهمانان خود را پیش بینی می کند. ”

- چارلز ایمز
استراتژی محل کار
استراتژی محل کار

ما از طراحی داخلی مفهومی و اصول بهره‌وری برای بهینه‌سازی دفاتر شرکتی، مفاهیم ساختمان اداری انعطاف‌پذیر برای صاحبخانه‌ها یا فضاهای کاملاً کاربردی و دارای برچسب سفید استفاده می‌کنیم. با ما یک محل کار بسازید →
خدمات طراحی داخلی داخلی
خدمات طراحی داخلی داخلی

ما تناسب های آزمایشی و پلان های طبقه را ایجاد می کنیم که با طراحی داخلی، فعال سازی و تجهیز فضایی با نام تجاری جان می گیرند. ما مدیریت جامع پروژه، حمایت و دسترسی به مشاوره بی طرفانه از کارشناسان صنعت را ارائه می دهیم. فضای خود را فعال کنید →
طراحی داخلی مشترک و تقویت مشاوره
طراحی داخلی و مشاوره Coworking

با تیم مشاوران متخصص ما برای توسعه، راه اندازی و بازاریابی فضاهای کار مشترک با برچسب سفید و مفاهیم دفتر کار منعطف کار کنید - یا فضای موجود خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید. فضای کار مشترک خود را بسازید →
////////////////////////
مزایای غیر پولی کارکنان: مزایای طراحی داخلی محل کار خوب چیست؟

به عنوان یک کارفرما، حقوق رقابتی، مدیریت مؤثر، فرهنگ سرگرم کننده، پاداش های دلپذیر، مشوق های جالب و مزایای کاری بیش از حد سخاوتمندانه را ارائه می دهید. شما به ساعات کاری انعطاف پذیر، صدور مرخصی کاری، یادگیری و توسعه گسترده و طرح های بازنشستگی جذاب اعتقاد دارید.
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)

با این حال، متوجه عدم مشارکت کارکنان در نیروی کار شده اید. همانطور که بیشتر نگران سلامتی و رفاه کارمند خود می شوید، شروع به نگاه کردن به اطراف دفتر می کنید تا وضعیت را ارزیابی کنید و بپرسید چه کارهای دیگری می توانید انجام دهید.

آیا چیدمان دفتر برای کارمندان جذاب و مدبر است؟
آیا آنها را به عملکرد خوب و پرورش بهره وری تشویق می کند؟
آیا دفتر برای استعدادهای بالقوه جدید جذاب است و با ارزش های کسب و کار شما مطابقت دارد؟

در این مقاله توسط Pacific Prime Singapore ، به اهمیت طراحی داخلی خوب محل کار، چگونگی ارتقای سلامت محل کار و بررسی مزایای اصلی طراحی داخلی موثر محل کار خواهیم پرداخت.

بنر بیمه شرکتی
طراحی داخلی محل کار چیست؟

یک جستجوی سریع در گوگل توضیحات و مثال های متعددی را به همراه خواهد داشت، اما برای اینکه شما از مشکل پیدا کردن آن خلاص شوید، تعریف ما در اینجا آمده است:

طراحی داخلی محل کار به فرآیند طراحی داخلی، سازماندهی و برنامه ریزی یک منطقه کار برای بهینه سازی عملکرد، بهره وری، ایمنی و بالاتر از همه، سلامت و رفاه کارکنان اشاره دارد.

محیط های کاری مختلف، از ساخت و ساز و تولید گرفته تا ادارات، همگی نیاز به ایده هایی دارند که به دقت فکر می کنند که بر طرح کلی تأثیر می گذارد. به طور کلی، طراحی داخلی محل کار باید به نفع کارکنان و محیطی باشد که در آن قرار دارند.
رابطه بین طراحی داخلی محل کار و سلامت کارکنان

در طول سال ها، رابطه بین طراحی داخلی محل کار و سلامت کارکنان به طور فزاینده ای توسط کارفرمایان رایج شده است. در واقع، کارفرمایان از محل کار به عنوان وسیله ای برای ارتقای سلامت و رفاه یک کارمند استفاده می کنند. همراه با محیطی خوش ساخت، برنامه های تندرستی برای سلامتی و رضایت فرد مؤثرتر می شوند.
برای ارتقای سلامت محیط کار چه کاری می توانید انجام دهید؟

بیایید نگاهی به برخی از عناصر طراحی داخلی بیاندازیم که می توانید هنگام طراحی داخلی یک محیط کار در نظر بگیرید که برای کارمندان شما جذاب باشد و استعدادهای بالقوه را جذب کند.
1. در طبیعت مخلوط کنید
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)

با گنجاندن گیاهان سرپوشیده که هوای تازه را در فضای کار تنفس می کنند، فضای بیوفیلیک ایجاد کنید. Biophilia، به معنای عشق به نور و موجودات زنده، به سرعت در حال تبدیل شدن به برترین کلمه در دنیای طراحی داخلی فضای کاری است.

شاید قبلاً می دانید که طبیعت می تواند احساسات استرس ، تمرکز را بهبود بخشد، استقامت ذهنی را افزایش دهد و ما را قادر به تمرکز بهتر کند. با در نظر گرفتن این موضوع، طبیعت همراه با چیدمان جذاب محل کار این توانایی را دارد که روحیه ما را بالا ببرد، و به ما کمک کند احساس آرامش و خلاقیت داشته باشیم، که تنها می تواند بهره وری را تقویت کند.
2. اجازه دهید نور طبیعی وارد شود

نورپردازی نقش مهمی در توانمندسازی افراد به ویژه در محیط های اداری ایفا می کند و به کارمندان اجازه می دهد وظایف را به شیوه ای امن و راحت ببینند و اجرا کنند. علاوه بر این، نور طبیعی به تنظیم ریتم شبانه روزی و فعالیت هورمونی ما در حین کار کمک می کند. وقتی روی کارهایمان مانند نگاه کردن به مانیتورها یا تجزیه و تحلیل انبوهی از داده ها و اطلاعات در رسانه های مختلف مانند کاغذ و تخته سفید تمرکز می کنیم، چشم ها کمتر خسته می شوند. سردرد کمتر اتفاق می افتد و خستگی کاهش می یابد.
3. سر و صدای ناخواسته را دور نگه دارید

گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما با تغییرات اندکی در طراحی داخلی محل کار، می توان با در نظر گرفتن موارد زیر، یک محیط کاری آرام و بدون سر و صدا ایجاد کرد:

در ساخت دیوارها از موادی استفاده کنید که صداها را جذب یا مسدود می کنند. یا مواد عایق صدا را به دیوارها اضافه کنید تا از خروج صدا یا لرزش به فضا یا اتاق های مجاور جلوگیری کنید.
استفاده از صداهای خوشایند مانند آب یا صدای جیر جیر پرندگان (به طور ایده آل در فضای باز) برای پوشاندن صدای ناخواسته.
غلاف ها را در محیط اداری یا کاری قرار دهید تا مکان های آرام یا خصوصی ایجاد کنید.

اگرچه ما موجوداتی اجتماعی هستیم که نیاز به تعامل و ارتباط نزدیک داریم، اما مواقعی وجود دارد که باید یک گام به عقب برداریم و فضا و زمانی خصوصی برای خود فراهم کنیم تا روی چیزهایی که برایمان مهم است تمرکز کنیم. از این رو، چرا داشتن فضاهای خصوصی که به کارکنان اجازه می دهد نه تنها در مورد خود، بلکه وظایف خود را نیز بازتاب دهند، مهم است.
4. تهویه بهتر
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)

تهویه ضعیف می تواند بر توانایی شناختی و سطح عملکرد فرد تأثیر منفی بگذارد. همچنین، می تواند حواس پرتی بزرگی باشد و کارمندان را از تصمیم گیری صحیح منع کند. کیفیت بهتر هوا نه تنها عملکرد و بهره وری را بهبود می بخشد، بلکه برای اطمینان از سلامت کارکنان شما در محل کار بسیار مهم است. آلاینده های داخل ساختمان مانند سطوح بالای دی اکسید کربن می توانند باعث سردرد، حالت تهوع، تحریک تنفسی و آسم شوند. کارکنانی که آلرژی دارند بیشتر مستعد واکنش های آلرژیک هستند، به ویژه آنهایی که تحت تأثیر گرد و غبار و گرده هستند.

مزایای اصلی طراحی داخلی خوب محل کار چیست؟

عناصر طراحی داخلی فوق تضمین شده است که محیط محل کار شما را به سطوح بالاتری برای کارکنان شما تقویت می کند. آنها همچنین مزایای بسیاری دارند که در زیر نشان خواهیم داد:
افزایش رضایت کارکنان

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، کارمندان ممکن است مزایای شگفت انگیزی داشته باشند، اما ممکن است از چیدمان و ارگونومی محیط کار خود راضی نباشند. این به نوبه خود ممکن است انگیزه آنها را برای بهترین عملکرد و حفظ استانداردهای بالا کاهش دهد. از این رو، طراحی داخلی محل کار که دارای عملکردهای مفید، منابع مفید و عناصر طراحی داخلی سالم باشد، به افزایش رضایت شغلی کلی آنها کمک می کند.
استفاده موثر از فضای کف

به عنوان یک کارفرما، به دنبال استفاده هر چه بیشتر از محیط اداری خواهید بود، به خصوص اگر فضای اداری باشد که اجاره می کنید. یک چیدمان قوی و مؤثر محل کار، از تمام فضای موجود به طور کامل استفاده می کند، اما عملکرد مناطق دیگر را بیش از حد شلوغ یا محدود نمی کند.
بهره وری بهتر کارکنان

افزایش بهره وری کارکنان مزیت اصلی یک محل کار با طراحی داخلی خوب است. همانطور که قبلا ذکر شد، عناصر بیوفیلیک می توانند به طور قابل ملاحظه ای بهره وری را افزایش دهند. همین کار را می توان با داشتن قسمت هایی در دفتر به وظایف خاصی مانند کپی، اسکن، چاپ یا فکس انجام داد. ذخیره سازی برای لوازم را می توان به وضوح برش داد و برچسب گذاری کرد و به کارمندان این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت اقلام ضروری را پیدا کنند.
نظارت موثر

یک چیدمان به خوبی طراحی داخلی شده به مدیران این امکان را می دهد که بر کل فضا نظارت کنند بدون اینکه به کارمندان تجاوز کنند و احساس ناراحتی کنند. این به مدیران اجازه می دهد تا بهره وری را بررسی کنند و به طور روان در محل کار حرکت کنند. در حالی که کارمندان می توانند وظایف خود را بدون اینکه احساس کنند تحت مدیریت خرد هستند انجام دهند.
نامزدهای بالقوه و استعدادهای آینده را جذب کنید

داشتن یک فضای کاری خوب طراحی داخلی شده می تواند به ارتقای کسب و کار شما به استعدادهای بالقوه در صنعت شما و کمک به استخدام کمک کند. مدیر منابع انسانی شما می تواند با اطمینان خاطر با نامزدهای بالقوه تعامل داشته باشد و با مراجعه به محل کار راه اندازی شده، علاقه آنها را جلب کند.
به مزایای غیر پولی کارکنان علاقه مند هستید؟

مزایای غیر پولی کارکنان در اشکال، بسته ها و سطوح مختلف وجود دارد. یک طراحی داخلی خوب محل کار فقط نشان دهنده نوک کوه یخ زمانی است که کارفرما روی کارمندان خود سرمایه گذاری می کند.

برای اطلاعات بیشتر، Pacific Prime Singapore می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد بیمه درمانی گروهی و سایر مزایای غیر پولی برتر ارائه دهد .

اگر کارمندانی دارید که در خارج از کشور مستقر هستند، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که یک طرح بیمه درمانی بین المللی را برای پوشش هر گونه هزینه های پزشکی غیرمنتظره در نظر بگیرند.

مقالات وبلاگ قبلی در مورد مزایای کارمندان و موارد مربوط به مزایای پولی و غیر پولی را نیز می توانید در بخش وبلاگ های .
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)

تماس همین امروز با مشاوران ما

بنر بیمه مشاغل
پست های مرتبط:
کارمندان سنگاپور خواهان ترتیبات کاری انعطاف پذیر به عنوان هنجار هستند
رعد و برق در سنگاپور: درسی در مورد اینکه چرا به بیمه خانه نیاز دارید
محدودیت‌های جدید COVID در سنگاپور: آنچه باید بدانید

نویسنده پستهای اخیر

جیمی
سازنده محتوا در Pacific Prime Singapore
جیمی یک نویسنده محتوا است که به ساده کردن بیمه برای خوانندگان علاقه مند به بیمه پزشکی خصوصی بین المللی کمک می کند. او در ماموریتی در تایلند است تا با ارائه آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها در مقاله‌های وبلاگ Pacific Prime خود از مردم محلی، مهاجران و مشاغل حمایت کند.

دیدگاه تخصصی و دانش فراوان او در مورد بیمه را می توان در وبلاگ های او برای چین، دبی، هنگ کنگ و سنگاپور نیز یافت.
نوشته شده توسط
جیمی

جیمی یک نویسنده محتوا است که به ساده کردن بیمه برای خوانندگان علاقه مند به بیمه پزشکی خصوصی بین المللی کمک می کند. او در ماموریتی در تایلند است تا با ارائه آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها در مقاله‌های وبلاگ Pacific Prime خود از مردم محلی، مهاجران و مشاغل حمایت کند.

دیدگاه تخصصی و دانش فراوان او در مورد بیمه را می توان در وبلاگ های او برای چین، دبی، هنگ کنگ و سنگاپور نیز یافت.
برچسب ها

اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)


همه راه‌حل‌های بیمه نوآورانه ما با فناوری پیشرو در صنعت و خدمات متخصص و برنده جوایز تیم مشاوران ما پشتیبانی می‌شوند.
امروز با ما تماس بگیرید
یک مقاله پیدا کنید
اتاقک سازان نو اندیش (https://bareshpart.com/)