PDA

View Full Version : خرید آپارتمان در جهانشهر کرج



khonehman
چهارشنبه 08 تیر 1401, 15:40 عصر
سه نکته برای ورود به بازار مسکن در

نرخ بهره پایین، آپارتمان در جهانشهر کرج های کم و خریداران زیاد. این امر آنقدر قیمت ها را بالا می برد که ممکن است خرید اولین آپارتمان در جهانشهر کرج خود در غیرممکن به نظر برسد. پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ نکات Silje Sandmæl را بررسی کنید.

ممکن است برای مدتی در finn.no جستجو کرده باشید و آپارتمان در جهانشهر کرج‌هایی را که حداقل اگر بخواهید قیمت پیشنهادی را باور دارید، بررسی کرده باشید. سپس دور مناقصه شروع می شود و به زودی متوجه می شوید که آپارتمان در جهانشهر کرج با قیمت کاملاً متفاوتی تمام می شود. از نو. در عین حال، دائماً در روزنامه ها مطالبی در مورد آپارتمان در جهانشهر کرج هایی منتشر می شود که تا یک میلیون بالاتر از ارزش تخمینی می روند. سیلجه سندمیل، اقتصاددان مصرف‌کننده، می‌گوید: سپس نوبت به طرح یک استراتژی جدید می‌رسد.

1: دنبال گله نرو

یک استراتژی خوب در بازاری که همه در یک جهت هجوم می آورند، اغلب انجام کار دیگری است. اگر به نظر می رسد که "همه افراد دیگر" می خواهند در یک آپارتمان در جهانشهر کرج یک یا دو اتاقه در رینگ 2 مستقر شوند، باید متفاوت فکر کنید.

- چگونه در مورد نگاه کردن به آپارتمان در جهانشهر کرج در منطقه ای که قیمت ها هنوز به طور کامل کاهش نیافته است؟ به عبارت دیگر، اگر هدف ورود به بازار مسکن است، می توانید با نگاهی فراتر، کار را برای خود راحت کنید. با اتوبوس و قطار به یک سافاری شهری بروید، مکان‌هایی را که نرفته‌اید بررسی کنید. آنجا اغلب زیباتر از آنچه تصور می کنید است. ساندمِل می‌خندد، من خودم در رومسوس بزرگ شدم و دوران کودکی خوبی را در لبه‌ی جنگل داشتم.

چرا اکنون تعداد کمی آپارتمان در جهانشهر کرج برای فروش در وجود دارد؟ ادامه مطلب را اینجا بخوانید!

2: به دو حرکت پیش رو فکر کنید

اگر هدف شما این است که به صورت متمرکز زندگی کنید، یک گام اضافی می تواند در درازمدت به شما سهام بیشتری بدهد.

به جای اجاره مرکزی گران قیمت، می توانید هم ارزان تر زندگی کنید و هم با داشتن چیزی خارج از مرکز شهر در رشد قیمت آپارتمان در جهانشهر کرج شرکت کنید. در ماه های اخیر، رشد قیمت قوی در مناطق بیرونی نیز وجود داشته است. سپس می توانید پس از چند سال دوباره کمی به داخل شهر نگاه کنید، سپس با سهام اضافی در جیب خود.

- اگر بازار به همین منوال پیش برود، حداقل به اندازه مرکز شهر از خرید در آنجا سود خواهید برد. این اقتصاددان مصرف کننده می گوید که هزینه ورودی بسیار ارزان تر خواهد بود و شما می توانید تا زمانی که قیمت ها رشد می کنند ارزان بمانید.

آیا نمی دانید که امور مالی شما چقدر می تواند تحمل کند؟ با ماشین حساب وام چک کنید!

3: همکاری قوی می کند

اگر هنوز از نظر مالی غیرممکن به نظر می رسد، یک گزینه ممکن است خرید با یک دوست خوب باشد.

قیمت هر مترمربع نیز با وسعت یک آپارتمان در جهانشهر کرج کاهش می‌یابد، و اگر فقط نیمی از وام و اجاره را بپردازید، ناگهان کمی راحت‌تر به نظر می‌رسد.

- چالش این است که فردی را پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید و با او زندگی کنید. هرچه بیشتر نوشته شود و از قبل توافق شده باشد، احتمالاً تعارضات کمتری وجود خواهد داشت. نامه زندگی مشترک را به عنوان نقطه شروع بنویسید، در اینجا می توانید دارایی ها و آنچه که اگر اتفاقی بیفتد را بنویسید. - همچنین مهم است که بخشی از آپارتمان در جهانشهر کرج خود را ثبت کنید. اگر کسی مشکل پرداخت داشته باشد، طلبکار نمی تواند کل آپارتمان در جهانشهر کرج را وام بگیرد.

خرید آپارتمان در جهانشهر کرج (http://khonehman.com/fa/) باید یکی از رویدادهای مهم زندگی شما باشد. در اینجا نکات و توصیه هایی دریافت می کنید - از لحظه ای که رویای نقل مکان را دارید تا زمانی که کلید آپارتمان در جهانشهر کرج جدید خود را در اختیار داشته باشید.


زن و شوهر جوان جعبه هایی را جابجا می کنندزن و شوهر جوان جعبه هایی را جابجا می کنند

چقدر می توانید بخرید؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که چقدر می توانید آپارتمان در جهانشهر کرج بخرید. تامین مالی تاییدی است بر اینکه با چه مبلغی می توانید آپارتمان در جهانشهر کرج بخرید. مهم است که قبل از نمایش و احتمالاً شرکت در یک دور مناقصه، این موضوع روشن باشد.

آیا قصد فروش آپارتمان در جهانشهر کرج را دارید؟


ما نکاتی را برای شما که قصد فروش آپارتمان در جهانشهر کرج را .

مالک یا اجاره؟


داشتن و اجاره هر کدام مزایای خود را دارد.

مزایای مالکیت و اجاره

آیا به کمک نیاز دارید؟

ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم.

ترتیب ملاقاتی را دادن





شکار مسکن

به محض اینکه متوجه شدید که تامین مالی درست است، می توانید جستجوی مسکن مناسب را آغاز کنید. تامین مالی برای چیزی که به دنبال آن هستید سقفی می گذارد، اما به یاد داشته باشید که برخی از آپارتمان در جهانشهر کرج ها کمتر از قیمت پیشنهادی هستند. بنابراین، ممکن است ایده ای باشد که یک جستجوی مسکن با قیمت کمی بالاتر از گواهی تامین مالی خود داشته باشید.


امضای قرارداد

جلسه قرارداد جلسه ای است بین دلال، خریدار و فروشنده. در اینجا شما تشریفات مربوط به تامین مالی و تصاحب را ترتیب می دهید. قرارداد خرید یک توافق نامه کتبی بین خریدار و فروشنده است. شما قرارداد خرید را با دقت انجام می دهید و توافق می کنید که تغییر مالکیت چه زمانی انجام شود.

قرارداد خریدار تضمین برای وام است

هنگامی که قرارداد خرید در جلسه قرارداد بررسی شد و توسط دو طرف امضا شد، این مورد در بانک برای ما ارسال می شود. این مدرکی است که نشان می دهد قرارداد آپارتمان در جهانشهر کرج به شما منعقد شده است.

بیمه خریدار آپارتمان در جهانشهر کرج (http://khonehman.com/fa/)


در جلسه قرارداد در صورت تمایل می توانید بیمه خریدار آپارتمان در جهانشهر کرج را انجام دهید. اگر توصیه ای می خواهید با یک کارگزار صحبت کنید.

بیشتر در مورد بیمه خریدار آپارتمان در جهانشهر کرج


.

امضای اسناد وام

هنگامی که مشاور شما یک نسخه از قرارداد خرید را دریافت کرد، اسناد وام برای امضا آماده است. اسناد وام باید قبل از تحویل گرفتن آپارتمان در جهانشهر کرج امضا شود تا دلال به موقع قیمت خرید را به صورت علی الحساب دریافت کند.




چیزهایی که در آپارتمان در جهانشهر کرج دارید را بپوشانید

بیمه محتویات منزل

بیمه آپارتمان در جهانشهر کرج

بیمه آپارتمان در جهانشهر کرج

به عهده گرفتن

بالاخره تاریخ رسید! شما مالک هستید و فروشنده اکنون «مالک قدیمی» است. پس از تصاحب، شما با دلال و/یا صاحب قدیمی آپارتمان در جهانشهر کرج ملاقات می کنید تا ببینید همه چیز طبق توافق است و کلیدها را دریافت می کنید.

مهم است که هنگام تحویل گرفتن بررسی شود

بعد از کلی برنامه ریزی و انتظار، آپارتمان در جهانشهر کرج باید پر از وسایل شما شود. قبل از اینکه کلیدها را بگیرید، از مالک قدیمی برای معامله تشکر کنید و دست دادن رسمی را کامل کنید، چند چیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. هم فروشنده و هم خریدار باید پروتکل تصاحب را پر کنند که باید برای کارگزار ارسال شود.

به چیزهای کاربردی مانند آلارم، مخزن روغن، دریچه اصلی و هر وسیله ای نگاه کنید. بپرسید آیا چیز دیگری وجود دارد که فروشنده فکر می کند ارزش دانستن در مورد آن را دارد.

همچنین بررسی کنید که آیا شستشو به اندازه کافی خوب است یا خیر. فروشنده موظف است قبل از تحویل گرفتن کل آپارتمان در جهانشهر کرج را کاملاً شسته باشد.

آیا متر خوانده شده است؟ فروشنده باید هزینه برق را تا زمان تصاحب پرداخت کند. متر را با هم بخوانید.

آیا تجهیزات اطفای حریق در محل مورد نیاز است؟

آیا همه کلیدهای درها، غرفه ها و کابینت های ایمنی سر جای خود هستند؟

آیا چیزهای مناسب در خرید آپارتمان در جهانشهر کرج (http://khonehman.com/fa/) مانده اند؟ لامپ، کابینت و کالاهای سفید یا هر چیز دیگری که توافق شده است.


آیا هزینه های مشترک تسویه شده است؟

چه چیزی را باید بلافاصله پس از تصاحب بررسی کنید؟

به خاطر بسپارید بیمه هایی را که آپارتمان در جهانشهر کرج جدید و وضعیت زندگی شما را پوشش می دهند را




شما می توانید بسیاری از عملی ترتیب دهید.

شما باید خود حرکت را برنامه ریزی کنید - آیا زمان یک شرکت حمل و نقل فرا رسیده است یا دوستان و خانواده می توانند دور دیگری را تحمل کنند؟

خرید پلاک درب و صندوق پستی