PDA

View Full Version : بررسی دلایل خشک نشدن ظروف در ظرفشویی دوو



sarabodaghi
سه شنبه 13 تیر 1402, 11:30 صبح
بررسی دلایل خشک نشدن ظروف در ظرفشویی (https://ahvazservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d9%88%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/)همانطور که گفته شد خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی المنت، معیوب بودن ترموستات، ایراد در فن یا دریچه هوا و انتخاب برنامه شستشوی نامناسب اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این دلایل خواهیم پرداخت.
معیوب بودن المنت ماشین ظرفشویی دووالمنت های برقی ماشین ظرفشویی موجب خشک شدن ظروف پس از فرایند شستشو می شود. بنابراین خرابی المنت هیتر می تواند یکی از دلایل خشک نشدن ظروف باشد. برای بررسی المنت های ماشین ظرفشویی از یک مولتی متر استفاده کنید تا از وصل بودن جریان برق متصل شوید. چنانچه جریان برق وصل نبود المنت ماشین ظرفشویی باید توسط تکنسین تعمیر ظرفشویی دوو در اهواز تعویض شود. همچنین ترمینال های المنت که در زیر ماشین ظرفشویی قرار دارند باید بررسی شود. چنانچه المنت رسانندگی ندارد باید توسط تکنسین مجرب تعویض شود.
ایراد در ترموستات ماشین ظرفشویی دووایراد در ترموستات یکی دیگر از دلایلی است که می تواند باعث خیس ماندن ظرف‌ها پس از اتمام فرآیند شستشو در ماشین ظرفشویی شود. ترموستات مانند یک دماسنج عمل کرده و باعث می‌شود ماشین ظرفشویی بیش از حد داغ نشود. خرابی ترموستات باعث میشود که المنت گرمایشی پیش از خشک شدن زود خاموش شود و ظروف خیس باقی بمانند. این ترموستات در پشت پنل پایینی ماشین ظرفشویی قرار دارد. برای عیب یابی باید ترموستات را توسط مولتی متر کنترل کنید و چنانچه ترموستات ایراد دارد باید از تکنسین تعمیر ظرفشویی دوو در اهواز بخواهید آن را تعویض نماید.
https://ahvazservice.com/wp-content/uploads/2023/05/2-27.jpg
رفع ایراد خرابی طبق نظر تیم تعمیر ظرفشویی دوو در اهوازیکی از اصلی ترین دلایل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می تواند ایراد در دریچه هوای دستگاه باشد. اگر دریچه هوا به درستی باز نشود ظروف به طور کامل خشک نخواهند شد. بنابراین لازم است از تکنسین تعمیر ظرفشویی دوو در اهواز بخواهید که دریچه هوا و فن را بررسی کند و در صورت نیاز آن را تعویض نماید.
انتخاب برنامه نادرست شستشو در ماشین ظرفشویی دوو
اگر پس از اتمام فرآیند شستشو ظرف ها همچنان مرطوب باقی مانده است یکی از دلایل میتواند انتخاب برنامه نادرست برای شستشو باشد. بنابراین لازم است با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه برنامه صحیح شستشوی را انتخاب کنید. چنانچه به دفترچه راهنمای دستگاه دسترسی ندارید می توانید با تیم تعمیر ظرفشویی دوو در اهواز تماس بگیرید و برای انتخاب برنامه صحیح شستشو راهنمایی های لازم را دریافت کنید.
باز نشدن درب ماشین ظرفشویی دوو پس از تخلیهدر برخی از مدلهای ماشین ظرفشویی پس از اتمام فرآیند شستشو درب دستگاه به صورت اتومات باز می شود تا ظرف ها کاملا خشک شود. چنانچه در دستگاه شما پس از اتمام فرآیند شستشو باز نمی شود ممکن است که قطعات مربوط به درب دچار مشکل شده باشند. بنابراین بهتر است با تیم تعمیر ظرفشویی دوو در اهواز تماس بگیرید و درخواست کمک نمایید.