PDA

View Full Version : گرم نشدن آب و تعمیر ظرفشویی وست پوینت



sarabodaghi
سه شنبه 13 تیر 1402, 12:34 عصر
گرم نشدن آب و تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز (https://ahvazservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/)

برای تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز باید ابتدا المنت حرارتی را بررسی کنید. المنت موظف است آب داخل دستگاه را گرم کند. در داخل دستگاه اگر رسوبات آهکی باشد المنت را خراب می کند، سعی کنید همیشه از جرم گیر دستگاه بهره گیری کنید. دستگاه را به پشت بخوابانید و هر بخشی که المنت دارد را بردارید. اگر مولتی سنج نشان داده شده که اهمی وجود ندارد باید هنگام تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز المنت جدیدی را نصب نمایید.

صدای زیاد و تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز

اگر ظرفشویی شما تا به امروزی صدای کمی داشت و جدیدا متوجه شده اید که دستگاه صدای غیر طبیعی ایجاد می کند. قطعا ظرفشویی شما دچار مشکل شده است. هنگام تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز متوجه خواهید شد پمپ آب معیوب است و همین صدای زیادی را هنگام شستشو تولید می کند. هنگامی که پمپ دستگاه معیوب شود،‌ از پمپ هنگام مکش آب، صدای زیادی را خواهید شنید. خیلی از اوقات اگر ظروف را داخل دستگاه خوب نچینید به همدیگر برخورد می کنند و صدا تولید می کنند.
https://ahvazservice.com/wp-content/uploads/2023/05/2-74.jpg

عدم آبگیری دستگاه

هنگام تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز باید از معیوب نبودن درب اصلی دستگاه مطمئن شوید. بعضی اوقات خراب بودن قفل درب و ارسال نشدن سیگنال مسدود شدن آن به برد الکترونیکی، ظرفشویی آبگیری نخواهد کرد. معیوب بودن شیرالکتریکی دستگاه هم می تواند از دلیل مهم این عیب باشد. برای برطرف‌ شدن این عیب باید شیر الکتریکی را تعمیر یا عوض کنید. شلنگ ورودی آب به ماشین را ارزیابی نمایید. کلید شناور بخشی است که حجم ورود آب به درون ماشین را نظارت می کند. معیوب بودن کلید شناور باعث عدم آبگیری ماشین می‌شود. در اسرع وقت برای تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز باید به متخصصان ماشین ظرفشویی مراجعه کنید.

سخن پایانی

مشکلاتی که به طور کلی در این مقاله به آن ها اشاره نمودیم از ایرادهای رایج ماشین ظرفشویی به حساب می آید. توجه داشته باشید که برای تعمیر ظرفشویی وست پوینت در اهواز باید بیشتر مشکلات دستگاه را به کمک تعمیرکاران با تجربه رفع کنید. حتما به مجموعه های معتبر مراجعه کنید زیرا که نداشتن تجربه ی متخصصان خسارت زیاد به دستگاه شما وارد می کند.