PDA

View Full Version : ایجاد Restore Points در ویندوز 11 به صورت خودکار



elahe4321n
چهارشنبه 14 تیر 1402, 10:55 صبح
در ویندوز ۱۱، با استفاده از System Restore و Task Scheduler (https://mag.iranrahjoo.com/page/2318/how-to-schedule-tasks-in-windows-10) می‌توانید به طور خودکار Restore Point دوره‌ای ایجاد کنید تا تغییرات سیستم را بتوانید به قبل برگردانید.
در ویندوز ۱۱، System Restore Point امکان لغو تغییرات سیستمی را فراهم می‌کند. با این روش، امکان بازگرداندن ویندوز به حالت قبل با System Restore Point (https://mag.iranrahjoo.com/page/125/Return-Windows-to-the-last-system-recovery) وجود دارد.
ویژگی System Restore Point در ویندوز ۱۱ قادر است به طور خودکار Restore Point را در زمان‌های خاص شناسایی و ایجاد کند، به عنوان مثال هنگام نصب برنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌های جدید در ویندوز ۱۱ یک نقطه بازیابی ایجاد می کند و در صورت بروز مشکل، به راحتی می توانید به حالت قبل از نصب این نرم افزارها برگردید. از آنجایی که این ویژگی از هر رویداد یک Image ایجاد نمی‌کند، می‌توان از Task Scheduler برای ایجاد Restore Pointهای دوره‌ای استفاده کرد.
در این راهنما، مراحل ایجاد Restore Point به صورت خودکار (https://vrgl.ir/djIq8)، در بازه زمانی یک روز در میان را خواهید آموخت تا در صورت بروز مشکل، لپ تاپ/کامپیوترخود را Restore نمایید.