PDA

View Full Version : انواع هدایای مدیریتی کدامند؟



mikasaaa
یک شنبه 19 شهریور 1402, 20:39 عصر
برای بررسی بهتر این هدیه‌ها را به چهار دسته زیر تقسیم کرده‌ایم:


هدیه به همکاران سازمانی:

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد ممکن است علاقمند باشید به همکار خود گیفت مدیریتی یا هدایای سازمانی (https://arahonar.com/product-category/organizational-gifts/) خاصی دهید. پس از منزل، سازمان دومین مکانی است که افراد بیشترین وقت خود را صرف می‌کنند؛ بنابراین همکاران نیز به نوعی دومین خانواده افراد محسوب می‌شوند که با یکدیگر برای رسیدن به اهداف سازمان همکاری و مشارکت می‌کنند.
شما می‌توانید در روزهای خاصی از سال مانند شب یلدا یا دیگر مناسبت‌ها برای همکاران بخش مخصوص خود در اداره هدایای مدیریتی تهیه کنید. این هدایا نشانی از صمیمیت و قدردانی از این دوستی و همکاری هستند. هدیه شب یلدا (https://arahonar.com/product-category/organizational-gifts/%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%aa%db%8c/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%db%8c%d9%84%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c/) آراهنر نیز طرفداران زیادی دارد.


هدیه به مدیر سازمان خود:

شاید انتخاب هدیه برای مدیر (https://arahonar.com/product-category/organizational-gifts/management-gifts/) بسیار سخت‌تر از انتخاب هدیه برای همکار باشد. علت این را می‌توان به نقش کلیدی مدیر در سازمان و زندگی حرفه‌ای افراد ربط داد. دو سوال مهم در تهیه هدیه برای مدیران عبارت‌اند از: چه هدیه‌ای برای مدیر انتخاب کنیم؟ بهترین مناسبت تهیه هدیه برای مدیر چیست؟
خب! مدیران از جمله افرادی هستند که در طول سال هدایای مدیریتی بسیاری از کارمندان شرکت خود و یا دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها دریافت می‌کنند. پس اگر به فکر تهیه یک خودکار یا یک دسته گل ساده برای مدیر خود بوده‌اید، بهتر است سریع این ایده‌های کلیشه‌ای را از ذهن خود بیرون کنید. به فکر هدیه‌ای باشید که مدیرتان را ذوق‌زده کند و همیشه در ذهن او ماندگار شود.
و اما در خصوص زمان و مناسبت هدیه، نیاز نیست حتما در مناسبت‌های سالانه خاصی به فکر تهیه هدیه باشید. یادآوری مناسبت‌های شخصی مدیران مانند تولد فرزند مدیر گزینه خوبی برای ماندگاری در ذهن خواهد بود.


هدیه مدیر به کارمندان:

همه ما از کودکی عاشق دریافت هدیه‌های مختلف از جانب افراد بوده‌ایم اما دریافت هدیه‌های کاربردی و جالب از مدیران، لذت خاص خود را به همراه دارد. با تدارک هدیه به عنوان مدیر، میزان اهمیت و نقش کارمندان در سازمان را بار دیگر به آنان یادآور خواهید شد. این مورد از بهترین رفتارهای سازمانی است که کارمندان را بیش از پیش به انجام وظایف و کارها پایبند خواهد کرد.
در تهیه هدایای مدیریتی برای کارمندان خود الزاما نیاز نیست منتظر سال جدید و یا سالگرد تاسیس شرکت خود بمانید.


هدیه تبلیغاتی مدیریتی:


آخرین گروه از انواع هدیه‌های مدیریتی، موارد تبلیغاتی هستند. امروزه با توجه به رقابت بالا در میان صنایع و شرکت‌ها، تبلیغات از اجزای مهم و ضروری می‌باشند. بیشتر شرکت‌ها بخش و کارمندان ویژه‌ای برای فعالیت‌های تبلیغاتی خود در نظر می‌گیرند و معمولا بودجه زیادی را برای این بخش سودآور اختصاص می‌دهند. تبلیغات نیز در طی سال‌ها دستخوش تغییر شده است و فرم سنتی خود را از دست داده است. در سال‌های اخیر شاهد گسترش گیفت و هدایای تبلیغاتی (https://arahonar.com/) نوین بوده‌ایم.
در تهیه هدایای تبلیغاتی خلاقانه باید مواردی را در نظر داشت که توجه مشتری را جلب کند. همین‌طور این هدایا باید کاربردی باشند به گونه‌ای مشاهده هدیه و برند شما یادآور محصولات و خدمات شما باشند. هرگز این بخش موثر در جلب مشتری را فراموش نکنید!