PDA

View Full Version : ارور های رایج لباسشویی اسنوا



sarabodaghi
یک شنبه 26 شهریور 1402, 10:19 صبح
ارور های رایج لباسشویی اسنوا

ارور e1

ارور e1 در لباسشویی‌های اسنوا هنگامی رخ می‌دهد که مشکل از جانب آبگیری دستگاه باشد. در این هنگام اولین چیزی که باید مورد برسی قرار بگیرد، فشار آب منزل شماست. ممکن است آب قطع شده باشد یا فشار آب بسیار کم باشد در این‌صورت بهتر است یا از پمپ آب استفاده کنید یا استفاده از لباسشویی را به زمانی که فشار آب خوب باشد موکول کنید.

از دیگر علل ارور e1 می‌تواند بسته بودن شیرآب ورودی شما باشد. برای برسی این مورد، ماشین لباسشویی را کمی به جلو جا‌به‌جا کرده و شلنگ را از دستگاه جدا کنید، سپس آب را باز کرده و برسی کنید که آیا آب از شلنگ خارج می‌شود یا نه. اگر آب از شلنگ خارج نشد نشانه‌ی بسته بودن ورودی آب است؛ در این هنگام سراغ فیلتر ورودی آب رفته و در صورت کثیف بودن و جرم گرفتگی آن را تمیز کنید.علت دیگر ارور e1 می‌تواند خرابی یا مشکل از هیدروستات باشد. هیدروستات یکی از بخش‌های بسیار مهم لباسشویی است که وظیفه‌ی آن کنترل کردن سطح آب ورودی به دیگ لباسشویی است. کنترل مقدار آب ورودی به دیگ لباسشویی به وسیله‌ی پیچی که روی بدنه‌ی هیدرواستات تعبیه شده انجام می‌شود. توجه داشته باشید که اگر علت ارور e1 خرابی هیدروستات بود می‌توانید با برقراری تماس با متخصصان و کارشناسان مجرب تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در اهواز (https://ahvazservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%88%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/) از خدمات ما استفاده و مشکل را حل کنید. بدین منظور می‌توانید با تماس با یکی از شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود. ۰۶۱۳۳۲۱۳۱۶۷ – ۰۶۱۳۴۴۷۰۳۴۴

https://ahvazservice.com/wp-content/uploads/2023/05/unnamed-file.jpg

ارور E2

ارور e2 می‌تواند به علت عدم هماهنگی بین هیدروستات و شیربرقی باشد. علت این امر بوجود آمدن مشکل در هیدروستات یا خرابی شیربرقی است که هردو باید برسی شوند. برسی دقیق علل و نحوه‌ی تعمیر این ارور در لباسشویی اسنوا را می‌توانید به متخصصین و کارشناسان مجرب تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در اهواز بسپارید.
ارور E4

علت ارور e4 وجود نشتی آب در دستگاه است. که به قسمت درام لباسشویی و یا لوله‌ی تخلیه‌ی آب مربوط می‌شود. در ابتدا به برسی شیلنگ یا لوله‌ی تخلیه بپردازید که در صورت پارگی یا داشتن ترک بر اثر فرسودگی یا خرابی نیاز به تعویض دارد. ولی در صورتی که مشکل از لوله‌ی تخلیه نبود، باید درام لباسشویی برسی شود و بهتر است در این هنگام با متخصص و کارشناسان مجرب تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در اهواز تماس گرفته و مشکل را مطرح کنید. البته توجه داشته باشید که در این ارور ممکن است نشتی از لوله‌‌ی ورودی نیز باشد.
ارور E5

علت ارور e5 در لباسشویی‌های اسنوا مربوط به موتور لباسشویی است. که حالات مختلفی دارد. ممکن است به طور کلی موتور خراب شده باشد، ممکن است موتور چرخش مناسبی نداشته باشد و همچنین ممکن است خرابی مربوط به برد ترایاک باشد. در هنگام مشاهده‌ی ارور e5 بهتر است با متخصصین و کارشناسان مجرب تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در اهواز تماس گرفته تا با برسی های لازم در صورت خرابی موتور اقدام به تعویض آن و در صورت خرابی برد ترایاک، تنها اقدام به تعویض برد نمایند چون در این‌صورت نیازی به تعویض کل موتور نیست. اما در صورت مشکل دار بودن چرخش موتور نیاز به تعویض چیزی نیست و تنها با تعمیر مشکل حل خواهد شد.
ارور E6

ارور e6 هنگام سوختگی موتور، عیب دار شدن سیم کشی موتور، هنگام خرابی رله و یا در هنگام ایجاد اتصال کوتاه در مدار رخ می‌دهد. در صورت سوختگی موتور، نیاز به تعویض موتور است. همچنین اگر خرابی از جانب رله باشد نیاز است تعویض شود اما اگر ارور به دلیل اتصال کوتاه یا معیوب شدن سیم کشی موتور باشد نیاز به رفع عیب در حضور تکنسین‌های مجرب و متخصص تیم تعمیر لباسشویی اسنوا در اهواز است. به علاوه در بعضی موارد گیر کردن لباس‌ها در لاستیک و درب درام باعث بوجود آمدن این ارور خواهد شد.