PDA

View Full Version : تعمیر پکیج مارس در مشهد



sarabodaghi
چهارشنبه 22 آذر 1402, 10:36 صبح
تعمیر پکیج مارس در مشهدتعمیر پکیج مارس در مشهد برای تغییر حالت پکیجی که دیگر به درستی کار نمی‌کند، صورت می‌گیرد. ویژگی اصلی پکیج‌های مارس این است که از برق برای گرم کردن آب استفاده می‌کنند. مکانیسم عملکرد پکیج مارس را که می‌خواهید استفاده کنید، به خوبی درک کنید تا در صورت خرابی سریع به تعمیر بپردازید.
هنگام استفاده از پکیج مارس، ممکن است گهگاه با شرایط غیر عادی مرتبط با عملکرد این دستگاه مواجه شوید. بنابراین، در ادامه به مشکلات رایج در پکیج مارس می‌پردازیم.برای تعمیر پکیج در مشهد (https://mashhadservice.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/) با شماره ی 05191011297 تماس حاصل فرمایید.
پکیج مارس اتصال کوتاه دارداگر پکیج نو است اما مشکل برق دارد، دلیل اصلی این است که پکیج به درستی نصب نشده است. پکیجی که برای مدت طولانی استفاده می‌شود ممکن است طبق گفته‌ی نیرو‌های تعمیر پکیج مارس در مشهد (https://mashhadservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/) به یکی از دلایل زیر باشد:
لایه عایق میله رئوستات خورده شده و باعث نشت برق به منبع آب می‌شود.
نشتی برق به دلیل برخورد، محکم کشیدن سیم برق یا گاز گرفتن سیم توسط موش‌ها.
آسیب به برد مدار اصلی به دلیل استفاده طولانی مدت از پکیج یا به دلیل خطای سازنده.
برای رفع این مشکل ابتدا باید بلافاصله یک کلید اتوماتیک که اغلب CB نامیده می‌شود نصب کنید. سپس بر اساس علل پدیده شوک الکتریکی راه حل‌هایی را پیدا خواهید کرد.نشتی برق در پکیج مارسنشتی برق ممکن است ناشی از آسیب مواد عایق سیم یا واشر باشد. واشر لاستیکی عایق اتصال سیم مایسو پس از استفاده طولانی مدت کهنه می‌شود و باعث کشیده شدن لایه لاستیکی می‌شود. بنابراین، آب در پکیج از پوسته مخزن نشت می‌کند و منجر به اتصال کوتاه الکتریکی می‌شود. علاوه بر این، ترک در واشر لاستیکی باعث نشت آب می‌شود و در نتیجه جریان الکتریکی را به بیرون هدایت می‌کند.
واشر لاستیکی عایق به راحتی آسیب می‌بیند و در صورت از دست دادن آب و یا عدم وجود آب مخزن، عملکرد عایق خود را از دست می‌دهد. در همین حال، کویل گرمایشی همچنان کار می‌کند و گرما تولید می‌کند و واشر لاستیکی را می‌سوزاند. برای تعمیر پکیج مارس در مشهد ابتدا پکیج را خاموش کنید، سپس با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید تا بیایند بررسی کنند و به درستی این وضعیت را مدیریت کنند.توصیه‌ی کارشناسان تعمیر پکیج مارس در مشهد برای نشت آب در پکیج مارساغلب اوقات نشتی پکیج در پکیج‌هایی که بیش از ۲ سال از استفاده آن‌ها می‌گذرد و به طور مرتب نگهداری نمی‌شوند بسیار رایج است.
میله منیزیم (معمولاً وظیفه جلوگیری از خوردگی دیواره مخزن را دارد) که در داخل پکیج قرار دارد کاملاً خورده شده و همچنان به خوردگی دیواره مخزن ادامه می‌دهد و باعث نشت آب می‌شود. برای رفع این مشکل متخصص‌های نمایندگی پکیج مارس در مشهد توصیه می‌کنند با مرکز تعمیر پکیج مارس در مشهد تماس بگیرید تا یک تکنسین به شما در نگهداری پکیج کمک کند، اگر متوجه شدند که نوار منیزیم تقریباً فرسوده شده است، آن را با یک نمونه جدید برای شما تعویض می‌کنند.پکیج مارس به دلیل کارکرد ۲۴ ساعته بار اضافی داردپکیج مارس دارای یک رله برای تنظیم دمای آب می‌باشد که در صورت بالا بودن دما به طور خودکار خاموش می‌شود و برعکس اگر دما خیلی پایین باشد میله گرمایش را روشن می‌کند.اگر برای ادامه استفاده ۲۴ ساعته برق را وصل کنید، به طور تصادفی باعث می‌شود که میله گرمایش به طور مداوم کار کند و باعث اضافه بار و آسیب شود.
توصیه‌ی تکنسین‌های تعمیر پکیج مارس در مشهد این است که پکیج را زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید خاموش کنید تا طول عمر آن افزایش یابد و همچنین به شما در صرفه‌جویی در مصرف برق کمک کند.