PDA

View Full Version : نشت کردن آب از یخچال آرچلیک



sarabodaghi
پنج شنبه 23 آذر 1402, 11:19 صبح
نشت کردن آب از یخچال آرچلیکدیدن چکه کردن آب از یخچال یک مشکل رایج اما بسیار قابل توجه و مهم دیگر است. دلایل اصلی این اتفاق مسدود شدن زهکش دیفراست یخچال آرچلیک یا مسدود شدن و یخ بستن مسیر ورودی یخساز و آب سرد کن یخچال است. قرار دادن غذای گرم به میزان زیاد نیز می‌تواند موجب تعریق یخچال و دیدن قطرات آب در بدنه داخلی آن شود. برای رفع این مورد نیز می توانید از تجربه و کمک تکنسین های با سابقه اهواز سرویس کمک بگیرید.
ایراد در یخساز فریزر آرچلیکبه جز ایراد مکانیکی و خرابی قطعات یخچال آرچلیک، دلیل شایع دیگری که باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شود، درست بسته نشدن در فریزر و بالا رفتن رطوبت و پایین آمدن دما داخل یخساز است. گاز مبردی که در محفظه فریزر و یخچال می گردد، علاوه به خنک کردن داخل کابین وظیفه کم کردن رطوبت و از بین بردن حالت شرجی خارج از یخچال که محیط را مناسب رشد انواع قارچ و باکتری می کند را بر عهده دارد. اگر از بسته بودن درست و کامل در فریزر مطمئن شدید و باز هم نیاز به تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز (https://ahvazservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d8%b1%da%86%d9%84%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/)داشتید با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.
خرابی دیسپنسر یخچال آرچلیکدیسپنسر یا همان قطعه ای که یخساز و آب سرد کن یخچال آرچلیک روی آن قرار دارد، قسمت دیگریست که ممکن است با ایراد رو به رو شود. در بهترین حالت، ممکن است ورودی مخزن آب دستگاه یخ زده باشد. این مخزن قابلیت جدا سازی و پاکسازی ورودی از یخ را دارد و به راحتی مشکل حل می شود. اگر سوییچ آبریز یا پدال یا برد قطعه ایرادی پیدا کرده باشد، لازم است از فرد متخصص کمک بگیرید.