PDA

View Full Version : علت روشن نشدن یخچال یخساران



sarabodaghi
پنج شنبه 23 آذر 1402, 12:10 عصر
علت روشن نشدن یخچال یخسارانمشکل روشن نشدن یخچال یکی از مواردی است که در یخچال‌های یخساران ممکن است تجربه آن را داشته باشید. علت اصلی روشن نشدن یخچال، اغلب ایراد در سیستم برقی آن می‌باشد که باید بررسی و تعمیر آن توسط یک فرد متخصص صورت گیرد. لازم است کارشناسان تعمیر یخچال یخساران در اهواز (https://ahvazservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%db%8c%d8%ae%d8%b3%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2/) تمام سیم‌کشی‌های داخلی و کابل برق و حتی پریز مورد استفاده برای یخچال را بررسی کنند.
از دیگر دلایل روشن نشدن یخچال یخساران ایراد در ترموستات یا سنسور این دستگاه می‌باشد که باید قطعه آسیب دیده را تعویض نمایید. در ادامه برای حل مشکل روشن نشدن یخچال، رله اورلود را مورد بررسی قرار دهید و اگر آسیب وارد شده در این قطعه قابل تعمیر نبود، آن را تعویض نمایید. ایراد در موتور یخچال نیز می‌تواند باعث روشن نشدن این دستگاه شود که باید برای عیب‌یابی و تعمیر آن از کارشناسان تعمیر یخچال یخساران در اهواز کمک خواست.
https://ahvazservice.com/wp-content/uploads/2023/06/1-22.jpg
چرا یخچال یخساران اتومات کار نمی‌کندبرای عیب‌یابی و تعمیر یخچالی که در اتومات کار کردن با مشکل مواجه شده است توصیه می‌شود همان ابتدا با مراکز تخصصی تعمیر یخچال یخساران در اهواز تماس داشته باشید. ممکن است تنظیم نبودن ترموستات باعث اتومات کار نکردن یخچال شما شده باشد. با کمک یک مولتی متر وضعیت ترموستات را بررسی نموده و اگر سوخته بود آن را عوض کنید.
در صورت سالم بودن ترموستات بررسی کنید سیستم دیفراست دائم فعال نبوده و در مدار باشد. همچنین شارژ گاز یخچال را بررسی کرده و در صورت نیاز برای شارژ مجدد با کارشناسان تعمیر یخچال یخساران در اهواز تماس بگیرید. به یاد داشته باشید احتمال خراب شدن فن یخچال نیز وجود دارد و باید وضعیت لاستیک‌های دور درب نیز مورد بررسی قرار گیرد. در مرحله آخر از قرار داشتن لوله بلو در جای خود مطمئن شوید.