PDA

View Full Version : عایق استخر



khonehman
دوشنبه 27 آذر 1402, 10:41 صبح
عایق استخر

عایق استخر

بعد از ساخت استخر به ذهن شما خطور می کند که بهترین نوع عایق برای استخرها چیست، این سوال ما را به این موضوع می کشاند که بهترین نوع عایق برای استخرها چیست یا بهترین روش ها برای عایق کاری استخر چیست و یا استخرها چیست عایق شیمیایی ؟


ما در عایق کاری استخرها با مواد عایق پلی اوره و پلی یورتان تخصص داریم و به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که از پلی اوره به عنوان بهترین ماده عایق استخر استفاده کنید. همچنین می توانید با شماره 01027225223 به عنوان مشاوره رایگان با متخصصین ما صحبت کنید. قبل از تصمیم گیری برای عایق کاری استخر خود


بهترین نوع عایق استخر چیست؟

انواع مختلفی از عایق های استخر در بازار وجود دارد، اما بهترین آنها پلی اوره و پلی اورتان هستند زیرا دارای خواص منحصر به فردی هستند که آنها را به بهترین مواد عایق استخر در بازار تبدیل می کند.

پلی یوریا یکی از بهترین انواع عایق رطوبتی برای استخرهای شنا می باشد.
پلی اوره با استحکام بالا یکی از موثرترین مواد برای فضاهایی است که عبور مداوم آب می تواند باعث نشتی شود، مانند فواره ها، پارک های آبی و تراس ها.
به طور گسترده در ساختمان های جدید و همچنین در تعمیرات که به سرعت و کارآمد انجام می شود استفاده می شود.
برای استخرهای شنا ضد آب بودن و چسبندگی عالی را فراهم می کند پلی یوریا ، سهولت سازگاری با هر ماده ای از نقاط قوت آن است. دلیل آن این است که هم استخرها و هم آبنماها می توانند تعداد بی نهایت شکل و پرداخت متفاوت داشته باشند و همچنین روی سطوح کاملاً متفاوت قرار بگیرند. پلی اوره در برابر اشعه UV نیز مقاوم است.
عایق بودن استخرها چه اهمیتی دارد؟

مواد شیمیایی موجود در آب استخر، تغییر شرایط آب و هوایی و عوامل مشابه باعث فرسایش مواد مورد استفاده در ساخت استخر در طول زمان می شود. بنابراین در تمامی نشت های احتمالی می توان کثیفی و مواد سرطان زا را با آب استخر مخلوط کرد. در مواجهه با این وضعیت که به طور مستقیم بر سلامت انسان تأثیر می گذارد، عایق کاری استخرها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل از مواد عایق رطوبتی استخر باید با کیفیت و با کیفیت استفاده شود.

مزایای عایق بندی و ایزولاسیون استخر (https://kplico.com/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1/) با پلی اوره

1. یکی از بهترین دلایل برای انتخاب عایق رطوبتی پلی اوره این است که می توان آن را تقریباً روی هر سطح و ماده ای اعمال کرد.

2. بدون اتصال یا تداخل. علاوه بر این، به سرعت خشک می شود، بنابراین کار در عرض چند ساعت به پایان می رسد.

3. علاوه بر مقاومت مکانیکی و شیمیایی، انعطاف پذیری و پایداری حرارتی.

4. پلی اوره عمر طولانی تا 25 سال دارد. از طرفی با کاربرد صحیح، ضمانت کامل مقاومت در برابر آب وجود دارد.

5. این پلیمر مصنوعی ماده ای است که به محیط زیست آسیب نمی رساند، بنابراین پلی اوره برای استخرهای شنا یک انتخاب بسیار توصیه شده برای محلول فیلتراسیون و برای کارهای جدید است، همه بدون فراموش کردن پایداری.

6. کاربرد آسان و سریع، به لطف سیستم عملی اسپری، می توانید زمان و تلاش استفاده را کاهش دهید.

7. نگهداری کمتر: پس از استفاده نیازی به درمان یا مراقبت خاصی ندارد.

8. پوشش همگن، بدون ترک های معمولی پوشش.

9. چسبندگی کامل به سطح و قابلیت رسیدن به تمام نقاط بدون مشکل.
کاربرد گام به گام پلی اوره در استخرها و آبنماها

لازم است با پردازش بستر شروع شود، که می تواند همانطور که در بالا ذکر شد از هر نوع باشد: بتن، رنگ های اکریلیک، سرامیک، مواد ضد آب قدیمی و غیره. همیشه لازم است سطحی که پلی اوره روی آن اعمال می شود، چه در صورت تعمیر و چه در ساخت و ساز جدید، آماده شود. به علاوه باید کاملا تمیز و بدون رطوبت باشد تا از ایجاد حباب جلوگیری شود.

با وجود قابلیت چسبندگی عالی، استفاده از پرایمرها توصیه می شود. اگر سطح بسیار صاف است، سندبلاست توصیه می شود.

وقت آن است که لایه باندینگ را برای تثبیت رنگ اضافه کنید. باید از یک ماده خاص استفاده شود، مانند پوششی که در برابر اشعه ماوراء بنفش (به اصطلاح آلیفاتیک)، کلر و آب نمک مقاوم باشد.

در صورت استفاده سرد، به تجهیزات خاصی نیاز نیست زیرا مواد با یک غلتک پخش می شوند. اسپری گرم برای استفاده روی دیوارهای عمودی کاربردی تر است، زیرا سریعتر خشک می شود و فقط به تجهیزات فشار بالا نیاز دارد.

ایزولاسیون استخر (https://kplico.com/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1/)