PDA

View Full Version : نشت برق از یخچال پاکشوما



sarabodaghi
چهارشنبه 29 آذر 1402, 14:09 عصر
نشت برق از یخچال پاکشوما

نشتی برق ناشی از یخچال شما را می‌توان با آنچه خطای زمین نامیده می‌شود توضیح داد. این خطا در واقع نشت جریان به زمین به دلیل کابل‌های برق قدیمی یا آسیب دیده است. این کار علاوه بر اینکه کنتور شما را به زمین می‌اندازد، می‌تواند برای سایر وسایل برقی شما و همچنین و مهمتر از همه برای شما خطرناک باشد. پس طبق تجربیات کارکنان تعمیر یخچال پاکشوما در مشهد دستگاه‌های خود را از برق بکشید و یا می‌توانید منبع تغذیه عمومی خانه خود را قطع کنید. سپس یکپارچگی این کابل‌ها را بررسی کنید.
در صورت مشاهده علائم ساییدگی روی آن‌ها، با مرکز خدمات تعمیر یخچال پاکشوما در مشهد (https://mashhadservice.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%88%d9%85%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/) تماس بگیرید زیرا بررسی و رفع این مشکل نیاز به تجهیزات و تجربیات بالایی دارد.

https://mashhadservice.com/wp-content/uploads/2023/08/unnamed-file-9.jpg


یخچال پاکشوما سوت می‌کشد

گاهی اوقات دستگاه شما ممکن است صدای خش خش ایجاد کند. سپس باید چندین نکته را زیر طبق گفته‌های کارشناسان تعمیر یخچال پاکشوما در مشهد زیر سؤال برد و چندین مورد را بررسی کرد.اول از همه، اگر صدای خش خش سبک و مداوم باشد، کاملاً طبیعی است، صدای گردش گاز در دستگاه است. اما اگر این صدا کمی آزاردهنده‌تر است، می‌توانید موقعیت دستگاه خود را روی زمین بررسی کنید. بررسی کنید که لرزان نباشد و به خصوص به دیوار تکیه نکند. تا جایی که ممکن است سعی کنید از فاصله پانزده سانتی‌متری بین یخچال و دیوار اطمینان حاصل کنید.اگر صدا قطعاً برای شما عادی به نظر نمی‌رسد، ممکن است خرابی فن یا کمپرسور مقصر باشد. در این مورد، ابتدا با تمیز کردن پشت دستگاه خود شروع کنید. برای اینکار ابتدا دستگاه خود را از برق بکشید. این امکان وجود دارد که گرد و غبار روی فن دستگاه شما جمع شده باشد که گاهی از چرخش صحیح آن جلوگیری می‌کند.
از طرف دیگر، اگر به نظر می‌رسد صدای خش خش از کمپرسور می‌آید، بهتر است با متخصص‌های تعمیر یخچال پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.