PDA

View Full Version : انواع ارورهای یخچال زیمنس



sarabodaghi
چهارشنبه 29 آذر 1402, 14:30 عصر
انواع ارورهای یخچال زیمنسمواقعی که برای استفاده از یخچال زیمنس با مشکل مواجه می‌شوید، برخی خطاهای به نمایش درمی‌آیند. هر یک از این خطاها نشان‌دهنده بروز مشکلی خاص در یخچال هستند که تنها در صورت رفع آن می‌توانید مجددا از یخچال استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشد که حل برخی از ارورها ساده بوده و می‌توانید به‌تنهایی آنها را حل کنید؛ اما در موارد جدی برای رفع ارورها نیازمند بهره‌گیری از کارشناس مجرب تعمیر یخچال هستید.
· کد خطای E01یکی از مشکلاتی که ممکن است دارندگان یخچال زیمنس با آن مواجه شوند، خطای E01 است. نمایش این خطا در حقیقت به معین بروز مشکل در سنسور دمای یخچال است. بهتر است که پس از مشاهده این خطا، سنسور دمای یخچال را کاملا بررسی کنید. اصلی‌ترین قطعاتی که در این مرحله باید چک کنید شامل ترموفیوز، ترمودیسک و برد الکترونیکی هستند. اگر در بخش تعمیر یخچال زیمنس در مشهد (https://mashhadservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d8%b2%db%8c%d9%85%d9%86%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/) متوجه شدید که برد یخچال شما آسیب‌دیده باید این قطعه را تعمیر یا تعویض کنید.
· منظور از خطای E02 در تعمیر یخچال زیمنس در مشهداگر هنگام استفاده از یخچال‌های زیمنس با خطای E02 مواجه شدید باید بدانید در عملکرد بخش اپراتور یا تبخیرکننده یخچال اختلال ایجاد شده است. برای تشخیص و رفع این خطا باید از یک اهم‌سنج استفاده شود. تشخیص میزان اهم سنسور می‌تواند در تشخیص نقص فنی اصلی به شما کمک کند. فراموش نکنید که برد الکتریکی نیز در این ایراد باید کاملا بررسی شود؛ زیرا ممکن است در اثر افت یا افزایش اهم به آن آسیب جدی وارد شده باشد.
https://mashhadservice.com/wp-content/uploads/2023/05/2-13.jpg
· ارور E06 یخچال زیمنسدر برخی موارد ممکن است بخش اپراتور فریزر از کار بیافتد و نتواند عملکرد خود را به‌خوبی انجام دهد. در چنین مواردی شما با نمایش خطای E06 مواجه خواهید شد. برای اطمینان از اینکه خطای مشاهده‌شده به کدام بخش یخچال مرتبط است باید برد الکتریکی، ترمودیسک، فن داخل فریزر، المنت و ترموفیوز را کاملا بررسی کنید.
· رفع ارور E07این ارور در صورت بروز خطا در عملکرد سنسور دمایی ایجاد می‌شود. این اختلال ممکن است در اثر بروز نقص فنی در ترمودیسک، ترموفیوز یا برد الکتریکی ایجاد شود. بررسی این قطعات به شما کمک می‌کند که مرحله عیب‌یابی و رفع آن را به‌درستی انجام دهید. البته بهتر است برای تعمیر دستگاه خود با مراکز تعمیر یخچال در مشهد (https://mashhadservice.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1/) تماس بگیرید.
· خطای E09زمانی که برد الکتریکی یخچال شما با مشکل مواجه شود ارور E09 به نمایش درمی‌آید. این خطا نشان‌دهنده نقص سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در برد یخچال است. برای انجام موفق تعمیر یخچال زیمنس در مشهد برای رفع خاطی E09 باید برد به‌صورت کامل بررسی شود.
· رفع ارور E10 و E11 با خدمات تعمیر یخچال زیمنس در مشهدبا اطمینان می‌توان گفت بروز نقش در ماژول پاور دستگاه موجب نمایش ارور E10 می‌شود. به همین دلیل، در خانه و به‌تنهایی نمی‌توانید این نقص را برطرف کنید. توصیه می‌کنیم که با مشاهده این خطا، رفع آن را تکنیسین و تعمیرکاران مجرب بسپارید. خطای E11 نیز به معنی اختلال در عملکرد نرم‌افزار نمایش ماژول است. برای رفع این خطا نیز به استفاده از تکنسین‌های مجرب نیازمند هستید.
https://mashhadservice.com/wp-content/uploads/2023/05/5-3.jpg
· خطای E20دلیل اصلی نمایش این خطا بروز مشکل و اختلال ارتباطی بین بخش قدرت، برد الکتریکی و صفحه‌نمایش یخچال است. برای اینکه بتوانید علت اصلی بروز این خطا را تشخیص دهید باید برد الکتریکی را کاملا بررسی کنید. در صورت بروز هرگونه نقص در برد الکتریکی باید آن را تعویض یا تعمیر کنید.
· دلیل ارور E15 یخچال زیمنسدلیل اصلی نمایش این خطا اختلال در عملکرد سنسور محیطی یخچال است. در اغلب موارد زمانی که اتصالات وقفه‌ای، کوتاه یا پی‌درپی در سنسور یخچال ایجاد شود، ارور E15 نمایش داده می‌شود. تعویض ستسور در چنین حالتی الزامی است.