PDA

View Full Version : مشاوره برای کودکان و خانواده چیست؟



khonehman
دوشنبه 04 دی 1402, 14:46 عصر
مشاوره برای کودکان و خانواده چیست؟

خدمات مشاوره رسیدن به کودکان و نوجوانان در برنامه‌های ما، مراقبان، خواهران و برادران و سایر اعضای خانواده مشاوره‌ای متناسب ارائه می‌دهد. ما می دانیم که تربیت کودکی با نیازهای اضافی می تواند برای آن کودک و خانواده چالش برانگیز باشد، و Reach Counseling می تواند به نگرانی های مربوط به سلامت روانی که از این وضعیت و سایر موقعیت هایی که خانواده در آن قرار می گیرند، کمک کند.

مشاوره می تواند به طیف گسترده ای از مسائل، از اضطراب و افسردگی گرفته تا تطبیق با تشخیص جدید، استرس زناشویی، مشکلات خواهر و برادری، و سایر نگرانی های مربوط به سلامت روان، رسیدگی کند. Reach Counseling برای مشاوره طولانی مدت (بیش از 10 جلسه) یا برای اختلالات یا بحران های جدی سلامت روان نیست، اگرچه می توان برای این موقعیت ها ارجاع داد.

خدمات مستقیم برای کودکان خردسال تا 12 سال شامل بازی درمانی با استفاده از سینی شن، عروسک و هنر می باشد. نوجوانان تشویق می شوند از هنر برای بیان احساسات دشوار و همچنین «گفتگودرمانی» خاص که از مشاوره بزرگسالان آشناست استفاده کنند. در صورت نیاز از خانواده یا زوج درمانی نیز استفاده می شود.

این سرویس برای هر خانواده ای از REACH که دارای فرزندی است که دارای تاخیر رشد یا تشخیص است، یا هر خانواده ای که در حال حاضر از یکی از خدمات دیگر ما استفاده می کند، آزاد است.

این سرویس همچنین سمینارهای آموزشی را برای والدین و متخصصان مراقبت از کودک در مورد موضوعاتی مانند عزت نفس، افسردگی، دلبستگی و اضطراب ارائه می دهد.

ریچ می داند که داشتن فرزندی با چالش های رشدی می تواند استرس بیشتری ایجاد کند. صحبت با یک مشاور اغلب می تواند مفید باشد. یک مشاور می تواند فرصتی را برای مراجع ایجاد کند تا گزینه های خود را بررسی کند و دیدگاه های جدیدی به دست آورد. زمانی که والدین احساس مثبتی داشته باشند و بتوانند با آن کنار بیایند، نتایج بهتری برای فرزندان بیشتر خواهد شد.

ارجاع برای مشاوره Reach ممکن است توسط والدین یا مشاور Reach یا توسط یک آژانس خارجی یا متخصص با رضایت والدین یا قیم انجام شود. مشاوره کودک در کرج (http://clinicroya.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/)

به بروشور برنامه مشاوره دسترسی پیدا کنید

به فرم ارجاع مشاوره دسترسی پیدا کنید
بازی درمانی چیست؟
شایستگی:
دسترسی به مشاوره برای کودکان و خانواده ها
مشاوره برای کودکان و خانواده های با نیازهای ویژه

خانواده‌هایی که دارای فرزندی هستند که دارای ناتوانی رشدی است و خدمات دیگر Reach را دریافت نمی‌کنند، ممکن است توسط متخصصی از آژانس دیگری در جامعه معرفی شوند یا ممکن است با تماس با هماهنگ‌کننده برنامه خود مراجعه کنند.

برنامه خدمات مشاوره دسترسی نه یک سرویس طولانی مدت است و نه یک سرویس اضطراری. اگر وضعیت اضطراری است، با خط بحران باید با شماره 8855-951-604 تماس بگیرید. اگر پیش بینی می شود که بیش از 10 جلسه نیاز باشد، باید از خدمات مشاوره جایگزین استفاده کرد.

برنامه خدمات مشاوره Reach تا حدی توسط دولت کانادا تامین می شود. United Way of the Lower Mainland این کمک مالی را از طریق صندوق کمک اضطراری جامعه تسهیل کرد. برنامه خدمات مشاوره Reach نیز توسط صندوق موقوفات اجتماعی Envision تامین می شود.


مشاوره کودک در کرج (http://clinicroya.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/)