PDA

View Full Version : چگونه لوله کش ها خطوط آب گرفتگی را تعمیر می کنند



khonehman
شنبه 09 دی 1402, 15:05 عصر
هنگامی که صاحبان خانه به اصطلاح "گرفتگی" فکر می کنند، بلافاصله آن را با فاضلاب مرتبط می کنند. مسدود شدن لوله‌های فاضلاب در آشپزخانه‌ها و حمام‌ها یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که می‌تواند لوله‌کشی را آزار دهد. با این حال، سایر بخش‌های لوله‌کشی خانه می‌توانند از انسدادهای تشدیدکننده مانند خطوط آبی که آب را به شما می‌رسانند، رنج ببرند. این گرفتگی ها معمولاً به دلیل تجمع مواد معدنی در امتداد داخلی لوله ها به دلیل ناخالصی های موجود در منبع آب شهری رخ می دهد.لوله باز کنی در پردیس (https://tehranloolebazkoni.com/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3/)

هنگامی که متوجه افت فشار آب در خانه خود می شوید، یا اگر آب به طور کامل از برخی از شیرها خارج نمی شود، ممکن است خط لوله آب مسدود شده باشد . رفع گرفتگی آنها به لوله کش حرفه ای نیاز دارد: هیچ پیستونی وجود ندارد که بتوانید از آن برای تأثیرگذاری بر خط آب ورودی استفاده کنید!

چگونه لوله کش ها خطوط آب گرفتگی را تعمیر می کنند

قبل از استفاده از هر یک از این روش‌های تعمیر، لوله‌کش‌ها بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که دستگاه معیوب یا هواکش مسدود شده شیر آب باعث ایجاد مشکل نشده است. پس از اطمینان از اینکه گرفتگی لوله های آبرسانی مقصر است، می توانند از روش های زیر استفاده کنند:

برداشتن و تمیز کردن لوله ها: لوله کش ها لوله ها را با گرفتگی ها مشخص می کنند و آنها را از بقیه لوله کشی جدا می کنند. سپس از پاک کننده های قوی استفاده می کنند تا رسوبات را به طور کامل از داخل جدا کنند، سپس لوله را در محل قرار داده و جریان آب را آزمایش کنند.
تعویض لوله: این راه حل رایج برای زمانی است که گرفتگی لوله شدید شده است و/یا لوله از مواد قدیمی خورده شده ساخته شده است. لوله‌کش‌ها لوله‌هایی را که باعث مشکل می‌شوند را ردیابی می‌کنند و آنها را خارج می‌کنند و لوله‌های جدیدی را که معمولاً از مواد مقاوم‌تر در برابر خوردگی (مس، PEX، CPVC) ساخته شده‌اند و با قطر بزرگ‌تر ساخته شده‌اند، قرار می‌دهند تا فشار آب را کاهش دهند.
فشار هوا: این در اصل "پیستون" برای یک لوله تامین آب است. لوله کش ها یک خط شلنگ هوا را به شیر آب که تحت تأثیر گرفتگی محلی قرار گرفته است وصل می کنند. آنها فشار هوا را به شیر آب می ریزند، سپس آب را می گذرانند تا زنگ زدگی، کلسیت و غیره را بررسی کنند.

نصب یک نرم کننده آب را در نظر بگیرید

اگر رسوباتی که باعث گرفتگی لوله های تامین آب شما شده است از آب سخت (آبی با محتوای مواد معدنی بالا) ناشی شده است، باید یک نرم کننده آب کل خانه برای جلوگیری از این مشکل در آینده، نصب کنید. لوله کش شما می تواند به شما در برنامه ریزی نصب و انتخاب مدل کمک کند.

، CO ارائه کرده است. لوله‌کشی و گرمایش بل از سال 1926 تعمیر خط آب و سایر خدمات لوله‌کشی را در Englewood ما همچنین یک خط نرم‌کننده آب برای کمک به سالم نگه داشتن لوله‌کشی شما با خود حمل می‌کنیم. در هر زمانی از شبانه روز که به کمک ماهر برای لوله کشی خود نیاز دارید با ما تماس بگیرید.
ما بیشتر از رفع گرفتگی در خطوط آب انجام می دهیم!

از خدمات معمول تخلیه فاضلاب و لوله کشی گرفته تا سرویس بهداشتی پیشرفته. بازسازی، خدمات بازسازی آشپزخانه. ما حتی با نیازهای تعمیر و نگهداری برق به دنور خدمت می کنیم! با ایمنی و سلامت خانه خود را به خطر نیندازید، با خدمات خانه بل تماس بگیرید، و ما قول می دهیم که متوجه شوید. تفاوت.


عیب یابی گرفتگی فاضلاب
عکس ابزار و لوازم لوله کشی
علل متداول و راه‌حل‌های احتمالی گرفتگی فاضلاب

گرفتگی فاضلاب تنها بخشی از لذت لوله کشی داخلی است. خبر خوب این است که می توانید مشکلات را عیب یابی کنید و از تکرار آنها جلوگیری کنید، از جمله مشکلات مزمن. اما برای رسیدن به آن، ابتدا باید به علت گرفتگی فاضلاب بپردازیم.

بیشتر گرفتگی‌های فاضلاب حمام زمانی ایجاد می‌شوند که کثیفی، پوسته پوسته شدن و به‌ویژه موها به کف صابون روی دیواره‌های لوله‌های فاضلاب بچسبند. با گذشت زمان، این گانک جمع شده و جریان آب را کاهش می دهد.

عیب یابی: درپوش تخلیه را بردارید و تمیز کنید. در مرحله بعد، سعی کنید از پیستون تخلیه ساده استفاده کنید، و در نظر داشته باشید که خروجی سرریز را در وان یا سینک مسدود کنید. اگر کار نکرد، مفصل آرنج تخلیه را بردارید و آن را تمیز کنید. برای جلوگیری از گرفتگی، درپوش‌های تخلیه را به‌طور مرتب تمیز کنید و از یک روکش صافی مو برای به دام انداختن موها قبل از پایین آمدن در زهکش استفاده کنید.

گرفتگی توالت ها یک تجارت زشت است. اینها عمدتاً زمانی اتفاق می‌افتند که افراد سعی می‌کنند اقلامی را که در آب حل نمی‌شوند یا تجزیه نمی‌شوند مانند:

- محصولات بهداشتی زنانه
- سواب های با نوک پنبه
- نخ دندان
- دستمال مرطوب پوشک از قبل مرطوب شده

عیب یابی: پیستون اولین خط دفاعی است. موثرترین پیستون ها برای پاک کردن لوله تخلیه، جت های آب شلیک می کنند. بسیاری از آنها دارای پوشش های ضد میکروبی هستند. در مرحله بعد، از یک مارپیچ تخلیه دستی ارزان قیمت استفاده کنید. در حالی که تجربه خوشایندی نیست، یک مارپیچ دستی می تواند بین 2 تا 5 فوت در لوله تخلیه توالت برسد تا چیزهایی (مانند اکشن فیگور جونیور) را که لوله را مسدود کرده است، از بین ببرد یا بازیابی کند.لوله باز کنی در پردیس (https://tehranloolebazkoni.com/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3/)

بهترین پیشگیری برای عاری از گرفتگی توالت، گذاشتن زباله و کاغذهایی است که به راحتی در آب حل می شوند. تمیز کردن منظم نیز جریان آب را روان نگه می دارد.

زهکشی سینک آشپزخانه هنگام پختن کیک روغنی یا گریس روی دیواره لوله تخلیه مسدود می شود. کف صابون شوینده و ذرات غذای حل نشده (مثل برنج که در آب منبسط می شود) را اضافه کنید، و یک گرفتگی سرسخت و ضخیم خواهید داشت.

عیب یابی: زهکشی سینک آشپزخانه را مانند سینک حمام حل کنید. با ریختن آب بسیار داغ در زهکشی شروع کنید تا گرفتگی آن نرم شود، به دنبال آن مقداری مایع ظرفشویی و سپس آب داغ بیشتر. چند دقیقه صبر کنید و سپس از پیستون استفاده کنید و آب داغ را تکرار کنید. اگر هنوز شانس ندارید، ممکن است بخواهید به یک درب بازکن شیمیایی بروید. باز هم باید احتیاط کرد.

در آینده، مقدار زیادی روغن و گریس آشپزخانه را با اجازه دادن به جامد شدن آنها دور بریزید. آشغال را در یک کیسه پلاستیکی بخراشید، در آن را ببندید و آن را با زباله بیرون بیاندازید. مقدار کمی روغن (کمتر از یک فنجان) باید قبل از ریختن در سینک با آب داغ و مایع ظرفشویی کاملاً رقیق شود.

اگر دائماً گرفتگی یا کندی زهکشی دارید، از یک لوله کش بخواهید لوله کشی را بررسی کند تا مشخص کند که آیا خط تخلیه به درستی طراحی و نصب شده است یا خیر. هم تهویه لوله تخلیه و هم شیب بر نحوه عملکرد زهکشی خوب تأثیر می گذارد.

تهویه اجازه می دهد تا هوا با تخلیه آب وارد لوله شود. به این فکر کنید که وقتی یک نی را در یک لیوان آب می گذارید چه اتفاقی می افتد. اگر انتهای باز نی را با انگشت خود بپوشانید، از ورود هوا به داخل نی جلوگیری می کنید و خلاء ایجاد می کند. وقتی کاه را از لیوان بیرون می آورید، تا زمانی که انگشت خود را بلند نکنید، آب از نی خارج نمی شود. زمانی که هوای کافی وارد دریچه شود، آب و مواد زائد به درستی تخلیه می شوند. به عنوان مثال، توالت شما به سرعت می چرخد ​​و هنگامی که سیفون می شود خالی می شود. با این حال، اگر تهویه هوا به اندازه کافی اجازه ورود ندهد، ممکن است هنگام شستشوی توالت، صدای غرغر سینک را بشنوید. همچنین، به یاد داشته باشید که تهویه به گازهای فاضلاب اجازه خروج می دهد و از رسیدن آنها به سطوح خطرناک در داخل خانه جلوگیری می کند.

در همین حال، شیب لوله تخلیه تعیین می کند که چگونه آب زباله ها را به خط فاضلاب منتقل می کند. اگر شیب بیش از حد وجود داشته باشد، آب می تواند خیلی سریع جاری شود و مواد زائد را پشت سر بگذارد. با گذشت زمان، تجمع یک انسداد ایجاد می کند. اگر شیب لوله شیب کافی نداشته باشد، آب و زباله در لوله جمع می شوند. مقداری زباله ته نشین می شود و دوباره انسداد ایجاد می کند.

عیب یابی: ابتدا بررسی کنید که هیچ چیزی مانع از سوراخ لوله هواکش در سقف شما نشود. گاهی اوقات پرندگان یا حیوانات دیگر برای گرما در بالای لوله های هواکش غیر محصور لانه می سازند. همچنین، زیر سینک ها را برای دریچه ها بررسی کنید. دریچه‌های گلپ معمولاً در انتهای خط تخلیه نصب می‌شوند و مانند یک کلاه پلاستیکی از یک قوطی رنگ اسپری به نظر می‌رسند. دریچه از خروج گاز فاضلاب از خط تخلیه جلوگیری می کند، اما وقتی مکش کافی وجود دارد، هوا را به لوله هواکش می دهد. اگر سینک را با آب پر کنید و سپس آن را به یکباره تخلیه کنید، باید صدای مکیده شدن هوا را به دریچه قلپی بشنوید. در غیر این صورت، شیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. همچنین اگر دائماً بوی فاضلاب خام در خانه شما به مشام می رسد، فوراً با خدمات لوله کشی حرفه ای تماس بگیرید.

برای مشکل شیب، هر گونه انسداد ابتدا باید با یک مار لوله کش برطرف شود و لوله با آب شسته شود. سپس یک لوله کش جدید در شیب مناسب برای انتقال موثرتر فاضلاب باید توسط یک لوله کش حرفه ای نصب شود.
لوله باز کنی در پردیس (https://tehranloolebazkoni.com/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3/)

توجه: این نکات به عنوان اقدامات کلی پیشنهاد می شود. با این حال، نتایج واقعی ممکن است متفاوت باشد.