PDA

View Full Version : قیمت مگنترون مایکروفر



sarabodaghi
یک شنبه 24 دی 1402, 15:28 عصر
قیمت مگنترون مایکروفراگر نیاز به خرید مگنترون مایکروفر (https://hermespart.com/shop/%d9%85%da%af%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%b1/) دارید ولی قیمت دقیق این قطعه را نمی‌دانید، با مراجعه به صفحه خرید مگنترون در هرمس پارت و مقایسه قیمت با سایت‌های دیگر، مناسب‌ترین قیمت را برای مگنترون مورد نیاز خود پیدا کنید. هرمس پارت علاوه بر ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها، کیفیت اجناس خریداری شده شما را نیز، تضمین می‌کند.نشانه‌های خرابی مگنترون مایکروفربسیاری از ایرادات اصلی در مایکروفر به دلیل خرابی مگنترون است. با هم تعدادی از مشکلاتی که در اثر ایراد در مگنترون برای دستگاه به وجود می‌آید را می‌خوانیم.
گرم نشدن غذا در مایکروفراگر حجم غذا همان مقدار قبل است و شما با همان برنامه همیشگی، نتوانستید غذا را گرم کنید، لازم است از سلامت لامپ مگنترون مطمئن شوید. در صورتی که یک لیوان آب در ۳ دقیقه گرم می‌شود، دستگاه شما، از نظر گرم کنندگی ایراد ندارد. چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید، مگنترون دستگاه احتیاج به بررسی تخصصی دارد. برای رفع این ایراد و به طور کلی تعمیر مایکروفر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان پشتیبانان هرمس پارت برای خرید مگنترون مایکروفر استفاده کنید.
ایراد خاموش شدن مایکروفر در میانه کاراگر باز کردن در مایکروفر قبل از تمام شدن کار را امتحان کرده باشید متوجه می‌شوید که در این مواقع دستگاه برای ایمنی کاربر و جلوگیری از خروج تشعشعات مضر، بلافاصله خاموش می‌شود. در هنگام خاموش شدن مایکروفر هم این مورد اتفاق می‌افتد. احتمال بیشتر ایرادی است که در میکروسوییچ درب مایکروفر رخ داده. در این موارد به اشتباه پیام باز بودن در دستگاه توسط میکروسوییچ به برد مخابره می‌شود در نتیجه دستگاه در میانه کار و بدون باز شدن در مایکروفر خاموش شده و از کار می‌ایستد. احتمال دیگر که مورد نظر ماست ایراد در مگنترون دستگاه است که به می‌تواند فیوز دستگاه را در اثر کشیدن برق زیاد بپراند و نیار باشد تا با خرید مگنترون مایکروفر ایراد دستگاه را رفع کنید. این مورد باید توسط تکنسین وارد به دستگاه شما بررسی شود.